Beantwoord

TV stoort als opname start

  • 4 May 2017
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Zodra een ingeplande opname van een programma start kunnen we geen tv meer kijken. Krijg constant storing, hoe is dit te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Sander 9 May 2017, 12:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Hoi pim020,

Top! Zodra je meer weet horen wij dat graag!
Het is een tijdje wel goed gegaan (terwijl ik niets heb veranderd). Zo toevallig als het opgelost was is het probleem sinds een tijdje weer terug.

Ik zal de snelheid controleren en ook de hoeveelheid opgeslagen programma's (maar dit kan haast niet veel zijn).
Dat laat ik dan zsm weten.
Reputatie 7
Hey Pim020,

Zodra je TV Box iets opneemt, kun je geen Live TV meer kijken. Dat zou eigenlijk wel moeten kunnen. Ik denk graag even mee. Het kan aan een aantal zaken liggen. Tussen de TV Box en het modem zit een kabel. Zit hier nog iets extra's tussen, denk aan een verlengstukje of adapter? Hoe meer er tussen zit, hoe meer er mis kan gaan.

Ook kan het zijn dat de schijfruimte bijna vol is. Dan wil de box ook wel eens rare kuren vertonen. Kun je enkele opnames wissen?

Tot slot kan het aan de verbinding liggen. Dit is natuurlijk wat lastig voor jou om te controleren. Heb je wel een goede/snelle verbinding als je een computer bekabeld op het modem aansluit?

Ik hoor graag van je!

Reageer