Beantwoord

tv storing

  • 14 May 2023
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Tv gaat steeds paar tellen op zwart. Alle herstelopties al geprobeerd, ook modemreset. Tv is bedraad aangesloten en ik gebruik geen tv box. Probleem is er sinds gisteren.

icon

Beste antwoord door frerov 16 May 2023, 23:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @frerov, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dat is een interessant vraagstuk! Ervaar je dit probleem alleen met de T-Mobile TV App of ook met andere apps, zoals Youtube of Netflix? Kan je de T-Mobile TV App opnieuw installeren? Is er sinds gisteren iets veranderd aan je TV of een elektrisch apparaat toegevoegd aan je netwerk?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 👀

Lijkt erop alleen bij de T-Mobile tv app. Bij Netflix in ieder geval niet. Ik heb de tv app twee weken geleden opnieuw geïnstalleerd dus op dat idee was ik nog niet gekomen. Verder heb ik op de eerste verdieping een WiFi punt (van T-Mobile) geïnstalleerd maar ook al voordat deze klachten ontstonden. Ik heb gelezen dat er een update is geweest van 12 op 13 mei, zou het daarmee te maken kunnen hebben en wat dan te doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @frerov, dit probleem komt vooral voor bij klanten die de Kamai of Amulet TV Box hebben, ik heb het nog niet eerder gespot bij gebruik van enkel de T-Mobile TV-app. Zit er enig patroon in wanneer het probleem zich voordoet of treedt dit geheel willekeurig op? 

Mod edit:

Hoi @frerov, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dat is een interessant vraagstuk! Ervaar je dit probleem alleen met de T-Mobile TV App of ook met andere apps, zoals Youtube of Netflix? Kan je de T-Mobile TV App opnieuw installeren? Is er sinds gisteren iets veranderd aan je TV of een elektrisch apparaat toegevoegd aan je netwerk?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 👀

Probleem is intussen opgelost door het opnieuw installeren van de app.

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat je dit kon terugkoppelen @frerov, dit geeft ons weer nieuwe inzichten! Altijd interessant dat een simpele herinstallatie zoveel problemen kan oplossen. Ik wens je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Reageer