TV Themapakket per ongeluk uit gezet. Tv box werkt niet na update!!

  • 25 May 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Ik heb vandaag per ongeluk 2 van mijn (gratis) tv pakketten uit gezet. De pakketten waren: Actie: TV Themapakket MobielVoordeel. De waarde van deze 2 pakketten is € 7,50 . Net contact gehad met klantenservice maar het was niet mogelijk om deze pakketten weer te activeren. Ik vind dit echt belachelijk want ik heb ze per ongeluk uit gezet en de aanvraag is ook nog in behandeling.
De pakketten heb ik uitgezet omdat ik naar mijn abonnement ben gaan kijken omdat vandaag na een update van mijn tv boxen de tv boxen niet meer werkte. Naar het schijnt zijn de tv boxen te oud en werken de tv boxen niet meer na deze update. Nu dus minimaal 2 dagen geen tv 😡 via de tv box. Er is beloofd dat er nieuwe boxen worden opgestuurd, waarschijnlijk is opnemen nu ineens ook niet meer mogelijk omdat er geen harddisk in deze nieuwe boxen zit. Nu moet ik dus weer extra kosten ( € 5,-)  maken als ik toch programma's wil blijven opnemen. Kortom een @$%& dag doordat t mobile een update doet die niet werkt op de tv boxen die ik heb.

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Niels569, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wanneer je een TV-pakket uitschakelt, krijg je een waarschuwing/controle waarbij gevraagd wordt of je zeker weet dat je het pakket wilt uitschakelen. Ik twijfel absoluut niet aan je verhaal natuurlijk, maar zie wel dat het op verschillende tijdstippen vlak na elkaar uitgeschakeld is. Nu begrijp ik dat je wellicht uit frustratie of verwarring twee keer een pakket hebt uitgezet omdat je wellicht dacht dat het niet ging werken met de huidige box. Eenmaal uitgezet, is echter uitgezet. Je kunt natuurlijk wel gewoon jouw TV-voucher opnieuw inzetten op beide pakketten, daar voorzie ik geen problemen in dus ik snap niet heel goed waarom gemeld is dat je het niet opnieuw kunt inschakelen.

Als je hier hulp bij nodig hebt, let me know! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Niels569, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wanneer je een TV-pakket uitschakelt, krijg je een waarschuwing/controle waarbij gevraagd wordt of je zeker weet dat je het pakket wilt uitschakelen. Ik twijfel absoluut niet aan je verhaal natuurlijk, maar zie wel dat het op verschillende tijdstippen vlak na elkaar uitgeschakeld is. Nu begrijp ik dat je wellicht uit frustratie of verwarring twee keer een pakket hebt uitgezet omdat je wellicht dacht dat het niet ging werken met de huidige box. Eenmaal uitgezet, is echter uitgezet. Je kunt natuurlijk wel gewoon jouw TV-voucher opnieuw inzetten op beide pakketten, daar voorzie ik geen problemen in dus ik snap niet heel goed waarom gemeld is dat je het niet opnieuw kunt inschakelen.

Als je hier hulp bij nodig hebt, let me know! 😄

Reageer