Beantwoord

TV Thuis zonder kabel

  • 18 April 2017
  • 2 reacties
  • 880 Bekeken

Sinds Vodafone T Mobile thuis is geworden, kan ik geen tv meer kijken op mijn toestel zonder kabel. ik heb namelijk de stopcontacten kastjes alleen en geen kabel. Nu kijk ik maar tv op mijn tablet, maar dat is natuurlijk voor de rest van de familie niet zo handig...
Kunnen jullie mij een oplossing bieden?
met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Sander 3 May 2017, 16:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Dit zou ook met de poweradapter moeten werken echter heeft T-Mobile ervoor gekozen om de tv en internet aparte kanalen te geven dus zul je twee kastjes naast elkaar moeten gebruiken net zoals je normaal 2 kabels zou gebruiken bij de vaste aansluiting.
Voorheen werd met het tv kanaal ook een internet signaal verstuurd maar omdat dit veel problemen gaf is men daarvan afgestapt.
het tv signaal zit op poort 3 en 4 en het internet op poort 1 en 2.

Ik hoop dat duidelijk genoeg is.

groeten Ronald
Reputatie 7
Hoi asvandenworm, welkom op het forum. De reactie bleef even uit, maar hier ben ik dan toch!

Wij vragen altijd om een rechtstreekse verbinding met een internetkabel. Daarom hebben we ook een kabel van 15 meter bijgeleverd. Het staat je wel vrij om een adapter te gebruiken, maar dat werkt niet altijd even goed. In dit topic wordt dat heel helder uitgelegd.

Zodra je de kabel gebruikt, zou je dan ook optimaal en superscherp TV beeld hebben!

Reageer