Beantwoord

TV werkt niet

  • 8 October 2020
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Hoi,

Sinds vorige week werkt m'n tv niet meer. Ik heb al vanalles geprobeerd (modem en tv-box even van de stroom gehaald, rechtstreekse UTP tussen box en modem, andere HDMI kabel, andere UTP kabel, andere poort op het modem, etc.). Er is toen door de klantenservice de conclusie getrokken dat de tv-box kapot moest zijn, en heb daarom vandaag een nieuwe ontvangen. Deze vertoont echter exact hetzelfde probleem.

De box gaat aan (blauw lampje), het beeld geeft even een teken van leven, en gaat dan weer direct op zwart. Ik zie bijv. ook geen opstartscherm waar ik mijn klantnummer en pincode kan invullen. De tv op zich werkt wel gewoon, ik kan in alle instellingen van de tv, en ook Netflix werkt (via Netflix knop op Philips tv/afstandsbediening). 

Nu heb ik daarnet nogmaals (i.v.m. nieuwe tv-box) het modem een keer opnieuw uit en aan gezet, en nu heb ik ook geen Wifi meer… Het wereldbolletje blijft nu rood branden. Kan dit ook te maken hebben met het tv-probleem?

Ik kan de klantenservice met geen mogelijkheid bereiken (ruim 30 minuten wachttijd aan de telefoon, chat werkt niet, en Facebook duurt dagen voor je een reactie krijgt). Dus deze community is m'n laatste hoop…

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

icon

Beste antwoord door ellenvanherk 8 October 2020, 23:51

Bekijk origineel

1 reactie

Probleem is al opgelost!

Geen idee wat uiteindelijk het probleem was, maar na opnieuw installeren van de tv werkt alles weer zoals het hoort.

Topic mag dus worden gesloten.

Reageer