Beantwoord

TV werkt niet, foutmelding in beeld

  • 7 September 2017
  • 5 reacties
  • 2346 Bekeken

Ik heb een TV & Internet-pakket.

Mijn internet werkt perfect, maar mijn televisie al enkele weken niet meer.

Ik blijf maar een zwart beeld krijgen met rood driehoekssymbool met daarin de naam ENTONE. Linksonder in de hoek staat er in kleine zwarte letters setup complete of zoiets.

Ik heb de instructies uitgevoerd, zoals de kabels losmaken, het kastje los te maken etc.

Maar niets werkt. Het blauwe lampje op de box blijft maar aanstaan, mijn afstandbediening kan de box niet meer aan of uitzetten. Hij blijft op blauw.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Sander 11 September 2017, 11:30

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Ravenman,

Welkom op het T-Mobile Forum.
Vervelend dat het niet goed werkt!

Heb je al eens geprobeerd om de stekkers van je modem eruit te halen en van je tv ontvanger?
Zo ja mogelijk is je kastje dan kapot.
Dan zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice hiervoor en kunnen ze je evt verder helpen.

Groetjes Tribaltim
Dankje.

Weet jij hoe ik een nieuwe kastje kan krijgen?
Reputatie 7
Hoi Ravenman,

Dat is niet prettig natuurlijk. We willen TV beeld zien, geen foutmelding. Ik vermoed dat je deze foutmelding ziet: "server connection complete". Klopt dat? We hebben een topic aangemaakt dat alle foutmeldingen behandeld. Hier staat als oplossing voor:

Reden van het probleem is waarschijnlijk dat de internetkabel verbonden is met de internetpoort in plaats van de TV poort.
Voer de volgende stappen uit:
  • Haal de TV Box van de stroom.
  • Haal de internetkabel uit poort 1 of 2 van het modem en verbind deze met met poort 3 of 4 van het modem.
  • Sluit de TV Box weer aan.


Lukt het met deze tip? We horen graag een update!
Reputatie 1
hi exact dezelfed problem en alle mogelijke oplossingen ondergaan zonder success inderdaad. Zo te lezen is het dus toch mogelijk dat het kastje stuk is. Graag hoor ik van jullie bij welke "juiste" afdeling ik een nieuwe vervangende kastje kan aanvragen?
Alvast dank,
Mandy
Reputatie 7
Hallo MandyLaiHa,

Het is niet de bedoeling dat je je probleem in meerdere topics aankaart.
We helpen je graag verder in je eigen topic.

Reageer