Beantwoord

tv zenders weer kwijt. en nu op een heel lastig moment

  • 11 May 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Godverdegodver,

wéér een stel zenders die het niet doen! Over een uur begintvoetbal, heel eredivisie live ligt er uit, History channel en nog wat zenders ben ik al anderhalve week kwijt. Verder heb inhalerend beeld en springt de zende(vooral Nederland. 1 2 en 3 op zwart. Dat zoiets een keer gebeurd, oké. Maar dit is de zoveelste keer. Heb ziggo gebeld en denk dat ik maar over ga stappen. Ookmijn broer heeft dit soort klachten met t-mobile. 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 May 2022, 11:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @AndyW, ik hoop dat je van het mooie weer hebben genoten dit weekend! Vanochtend hebben wij te horen gekregen dat het issue met de missende zenders is opgelost. Kun je aangeven of jij ook weer van alle zenders kunnen genieten? Ik hoor het graag, merci! 

Reputatie 7

Hi @AndyW, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Wat rot dat dit probleem opnieuw bij je speelt, want jij hoort zonder problemen tv te kijken. Ik kan je laten weten dat dit gisteren gelijk is gesignaleerd door onze technische dienst en het heeft dan ook onze volledige aandacht. Er wordt heel hard gewerkt aan een snelle structurele oplossing. Dankjewel voor het melden en excuses voor het ongemak!