Beantwoord

TV zonder decoder?

  • 7 May 2018
  • 7 reacties
  • 8392 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Ik heb een Samsung smart TV, type UE43KU6400. Is het mogelijk om met T-Mobile thuis hier tv op te kijken zonder gebruik te maken van de decoder? Het is geen probleem om een internetkabel op de tv aan te sluiten vanuit het modem.

Gr. Justin

Moderator edit: De TV Anywhere App is niet beschikbaar als app op Smart TV's. Je kunt natuurlijk wel met een chromecast TV Anywhere naar jouw Smart TV streamen.
icon

Beste antwoord door Sander 12 May 2018, 16:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Helaas kan dat niet, hier in zit n.l. een groot verschil tussen b.v. Ziggo en providers als T-Mobile, Ziggo werkt met coax bij redelijk moderne tv's kun je gebruik maken van een module welke in de tv past deze vervangt tot op zekere hoogte de mediabox, let op ik meld duidelijk "tot op zekere hoogte" Ik weet dat o.a. Telfort en vroeger ook Lijbrandt en enkele andere ook een mengvorm hadden tussen coax en utp, deze vorm wordt al sinds een aantal jaren niet meer geleverd.

Kortom wilt u beslist tv kijken zonder decoder dan blijft alleen Ziggo over als die in uw woonplaats levert, anders indien mogelijk beslist voor glasvezel kiezen, en mocht u de pech hebben dat er geen glasvezel aanwezig is als allerlaatste optie kiezen voor DSL.
Reputatie 1
Jammer, dank je wel voor je antwoord! We zaten voorheen bij Ziggo met een CI+ module, voornaamste reden was omdat we de afstandsbediening van onze Samsung TV willen blijven gebruiken (de Samsung Smart remote, geweldig ding!)

Dan maar hopen dat we die kunnen koppelen 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Ik durf niet voor u te bepalen of u b.v. een Logitech Harmony wat vindt? daarmee kun je bijna alle apparaten zoals tv stb enz in een a.b. zetten.
Reputatie 1
Ik durf niet voor u te bepalen of u b.v. een Logitech Harmony wat vindt? daarmee kun je bijna alle apparaten zoals tv stb enz in een a.b. zetten.

Zou een laatste optie kunnen zijn om voor een Logitech Harmony te gaan inderdaad 🙂 bedankt voor je suggestie!
Reputatie 7
Hoi Livonias,

Bedankt voor je interesse, dat eerst! Wil je alle functionaliteiten van ons TV aanbod, dan heb je inderdaad de TV Box nodig. Maar binnenkort komt er wel iets nieuws! Mocht je een Apple TV hebben, dan kun je daar via een app op de Apple TV onze TV Anywhere selecteren. Hiermee kun je ongeveer 30 kanalen zien. Op die manier kun je dus via internet (een deel van) ons TV aanbod op je TV bekijken.

Als je een chromecast hebt, kun je ervoor kiezen om van een tablet of mobiel TV Anywhere te 'casten' naar je TV. Ook een optie!

Mocht je nog vragen hebben, ik denk graag mee! 😃
Hoi T-Mobile,

Ik ben heel enthousiast over de T-Mobile App voor de Apple TV. Hebben jullie een tv abonnement zonder 'box' of 'decoder'? Want naast de Apple TV heb ik daar eigenlijk geen behoefte aan.

Dank alvast voor het antwoord!
Reputatie 7
Badge +1
Ga er maar van uit dat het niet het geval zal zijn, het abonnement met de tv box is juist dat gene waar de provider zijn geld mee moet verdienen de diverse apps die ze uitgeven zoals daar zijn tv anywhere van t.m. of tv online van Telfort of Ziggo go krijg je er gratis bij.

Voor zover ik weet is Ziggo de enige die met een soort van tussenoplossing werkt met de CI+ module die je in de tv steekt, heb hier geen ervaring mee, in principe hoef je de boxen niet te gebruiken maar je krijg ze wel geleverd en betaald er ook voor in de vorm van je abonnement.

Reageer