Beantwoord

TV zwart beeld

  • 25 November 2021
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, de TV box geeft zwart beeld na de opstart, gebeurt als het contact met de server wil maken. Kan het ook niet meer uitzetten. Weer resetten, stekker eruit. Weer opstarten weer hetzelfde probleem. Oude TV box maar weer aangesloten, moest volgens de monteur vervangen worden. Omdat het beeld bij terugkijken steeds weer buffert. Het probleem doet zich al voort sinds januari, pas in mei nogmaals serieus de klacht weer ingediend. Nu 25nov.2021weer contact gehad met de klantenservice dit al de 11e keer vanaf januari, en al 4 keer de monteur op de vloer gehad de afgelopen tijd. Dit lijkt wel een DIY abonnement. Alles gaat het cirkeltje weer rond en NOG niet opgelost! Weten jullie wel waar jullie met bezig zijn? Zelfs geen berichtje terug! Hekkensluiter is wel dat de klantenservice zelfs een verkeerde tel.nummer doorgeeft die we moesten bellen voor een monteur. Dit nummer was van Melding Kinder Misbruik en Handeling. Ik zal de naam niet noemen van degene die dit doorgaf uit fatsoen. Wel willen we een Oplossing van de Klacht!

Wordt vervolgd! Desnoods via andere minder leuke wegen via de Media.

icon

Beste antwoord door Boris 26 November 2021, 11:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Henny77 ,

Ik wil je bedanken voor je bericht en het delen van je ervaring hier op de Community. De ervaring die jij hebt opgedaan bij het afhandelen van de problemen die je opmerkt, is totaal niet de ervaring die wij willen nastreven. Ik wil daar ook graag mijn oprechte excuses voor aanbieden. Om je zo goed mogelijk te informeren en te helpen, heb ik daarom ook het gehele dossier doorgenomen en gekeken wat er is gedaan om ervoor te zorgen dat jij ongestoord kan genieten van de TV Boxen. Nu zie ik dat er op dat gebied gisterenavond een fix is ingezet door onze technische specialisten en dat het helemaal moet werken. Mocht deze fix nog niet door zijn gekomen, kan het zijn dat er een reset van de TV Box nodig is: 

 

Ook wil ik graag met je meekijken naar de situatie die zich heeft voortgedaan met het verkeerde telefoonnummer. Mijn privé inbox staat daar volledig voor open. Mocht je het toch graag nog willen delen, hoor ik graag welk telefoonnummer het is en wie dit met je heeft gedeeld. Op deze manier kunnen wij leren van wat er is mis is gegaan, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt en we je van de beste service kunnen voorzien. Ik hoor het graag van je! 

Reageer