Beantwoord

TVA foutmelding 414999


Hi allemaal,

 

Ik heb dus T-Mobile Anywhere gedownload voor op mijn tablet. Echter kan ik niet alle zenders bekijken. Alleen Nederland 1, 2 en 3 kan ik bekijken. Bij de andere kanalen geeft het een foutmelding weer. Foutmelding 414999 om precies te zijn.

 

”Failed to play the content. Please try again. If you have not logged in, please log in and try again.” Ik heb meerdere malen in- en uitgelogd. Telkens geeft hij dezelfde foutmelding weer en Nederland 1, 2 en 3 doet het ook wel elke keer. Er is ook niks met onze internetverbinding, want Netflix streamen gaat zonder problemen.

 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

Bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 March 2021, 09:16

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @yljian, van harte welkom op de Community!

Als je de T-Mobile TV Anywhere App kunt openen, maar je kunt geen of niet alle TV zenders bekijken, dan kan het zijn dat je (mobiele) aanbieder een netwerkprobleem heeft. Check als eerste de website van je (mobiele) aanbieder. Als er geen verstoring is in het (mobiele) netwerk bekijk dan of je Wifi-signaal wel sterk genoeg is. Is je Wifi-signaal sterk genoeg, verwijder dan de T-Mobile TV Anywhere App en installeer 'm opnieuw op je tablet of smartphone. Of refresh je internetbrowser door op F5 te klikken als je je laptop of PC gebruikt. Wanneer je de app opnieuw installeert, heb je je TV inloggegevens nodig. Deze vind je in My T-Mobile Thuis bij 'instellingen'.

Mocht dit nog niet werken, laat het me weten. Er is altijd een oplossing en ik help en denk graag met je mee! 

Ik heb last van exact hetzelfde probleem. 1, 2 en 3 doen het prima en een paar andere zenders. RTL 4 enz niet. Als ik zo even kijk zijn de programma's die het niet doen de programma's waarbij je niet vooruit kan spoelen (om de reclame te skippen).

Heb alles al geprobeerd wat op de website staat. Via de telefoons doet hij het prima.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jorik2898, bedankt voor het melden, ik ga hier meteen werk van maken!

Welke tablet gebruik je met TV Anywhere? 

 

Pixel C met Android 8.1 geloof ik.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jorik2898, bedankt voor je terugkoppeling!

 Ervaar je dit ook wanneer je de webversie gebruikt op de Pixel?

Reputatie 1

Hallo, ik heb nu hetzelfde probleem.  Gebruik een tablet Samsung galaxy a8. Is hier een oplossing voor.?

Reputatie 7

Hi @Irene1205,

Thanks voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Zijn de stappen uit het bericht van @Jason inmiddels doorlopen? Ook ben ik erg benieuwd of daarbij de herinstallatie ervoor zorgt dat het probleem is opgelost en ben ik benieuwd of TV Anywhere wel werkt, wanneer je bijvoorbeeld via een browser op de PC of laptop kijkt. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1

Hi @Irene1205,

Thanks voor je bericht! Ik denk graag met je mee. Zijn de stappen uit het bericht van @Jason inmiddels doorlopen? Ook ben ik erg benieuwd of daarbij de herinstallatie ervoor zorgt dat het probleem is opgelost en ben ik benieuwd of TV Anywhere wel werkt, wanneer je bijvoorbeeld via een browser op de PC of laptop kijkt. Ik hoor het graag van je.

Hallo Boris,

Ja heb de app opnieuw geïnstalleerd en de wifi is in orde. Heb nog steeds zelfde probleem. 

Op mijn telefoon kan ik alles kijken, op de tablet dus niet. Hoop dat je een oplossing hebt! 

Reputatie 7

Hi @Irene1205 ,

Thanks voor je terugkoppeling! Helder verhaal. Ik wil hier werk van maken. Ik ben erg benieuwd naar enkele zaken die de technische dienst nodig heeft:

  • Wat is de software versie van het apparaat?
  • Welke versie van TV Anywhere is er geïnstalleerd?
  • Welke foutmelding verschijnt er?

Alvast heel erg bedankt voor je antwoord! 

Reputatie 1

Hi @Irene1205 ,

Thanks voor je terugkoppeling! Helder verhaal. Ik wil hier werk van maken. Ik ben erg benieuwd naar enkele zaken die de technische dienst nodig heeft:

  • Wat is de software versie van het apparaat?
  • Welke versie van TV Anywhere is er geïnstalleerd?
  • Welke foutmelding verschijnt er?

Alvast heel erg bedankt voor je antwoord! 

Hallo Boris, 

Software versie X200XXU1AULI / X200OXM1AULI / 

Versie Anywhere A 2.4.3

Foutmelding 414999

Reputatie 7

Hi @Irene1205 ,

Ik wil het volgende nog even nagaan: 

Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Wil je controleren of het werkt als we dit uitzetten?

  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Mocht het anders zijn, wil ik je vragen deze optie te controleren. Mocht dit nog niet werken, vragen we hulp aan de technische hulptroepen om te helpen!

Reputatie 1

Hi @Irene1205 ,

Ik wil het volgende nog even nagaan: 

Als streamen in hoge beeldkwaliteit ingeschakeld is, kan het zijn dat er geen beeld is omdat er niet voldoende capaciteit op de netwerkverbinding zit. Wil je controleren of het werkt als we dit uitzetten?

  1. Open een willekeurig programma
  2. Klik op het tandwieltje rechtsonderin
  3. Hier kan de klant de beeldkwaliteit instellen

Standaard is dit 'Auto'. Mocht het anders zijn, wil ik je vragen deze optie te controleren. Mocht dit nog niet werken, vragen we hulp aan de technische hulptroepen om te helpen!

Hallo,

Helaas, dit helpt ook niet. Alles staat op 'auto' . Heb ook anders geprobeerd, maar geen verandering. 

hallo , hetzelfde probleem wordt hier ook besproken:

 

 

 

nog geen oplossing; het is zeker geen ‘beperkt wifi kapaciteit’ probleem of zo

Reputatie 7

Hi @Irene1205, super dat je gelijk verder bent gaan testen! Ik heb zojuist een verzoek ingeschoten bij de technische dienst om hier een oplossing voor te vinden. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit goed voor je in de gaten houden en hoop dat ik je snel kan verblijden met de structurele oplossing. Ik houd je op de hoote! 💪

Hi @Dennis1960, top dat jij dit topic ook hebt gevonden! Ik help jou zo direct verder in jouw topic en ga hiervoor ook aan de bel trekken bij de technische dienst. Ik wil dat jullie zo snel mogelijk van dit issue af zijn! 😊

Reputatie 7

Hi @Irene1205, graag wil ik je laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het blijkt dus gecompliceerder te liggen en er wordt met meerdere mensen aan gewerkt. Het kan dus iets langer duren voordat ik een update met je kan delen, maar ik blijf dit goed in de gaten houden. Als je niks van mij hoort, dan ben ik je zeker niet vergeten, maar dan ben ik nog in afwachting van een update. Ik hoop dat hier binnenkort een mooie oplossing uit komt rollen waarmee ik je kan verblijden. Merci voor jouw geduld! 😊

Hi @Irene1205, graag wil ik je laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het blijkt dus gecompliceerder te liggen en er wordt met meerdere mensen aan gewerkt. Het kan dus iets langer duren voordat ik een update met je kan delen, maar ik blijf dit goed in de gaten houden. Als je niks van mij hoort, dan ben ik je zeker niet vergeten, maar dan ben ik nog in afwachting van een update. Ik hoop dat hier binnenkort een mooie oplossing uit komt rollen waarmee ik je kan verblijden. Merci voor jouw geduld! 😊

Ik heb net de recente firmware update voor de samsung tab a8 geinstalleerd. Nu werkt RTL4 in de tmobile tv app wel. Dus waarschijnlijk was bovenstaande een samsung bug. 

Hi @Irene1205, graag wil ik je laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het blijkt dus gecompliceerder te liggen en er wordt met meerdere mensen aan gewerkt. Het kan dus iets langer duren voordat ik een update met je kan delen, maar ik blijf dit goed in de gaten houden. Als je niks van mij hoort, dan ben ik je zeker niet vergeten, maar dan ben ik nog in afwachting van een update. Ik hoop dat hier binnenkort een mooie oplossing uit komt rollen waarmee ik je kan verblijden. Merci voor jouw geduld! 😊

Ik heb net de recente firmware update voor de samsung tab a8 geinstalleerd. Nu werkt RTL4 in de tmobile tv app wel. Dus waarschijnlijk was bovenstaande een samsung bug. 

Maar mijn vrouw zegt nu dat RTL4 veel beter werkt in de chrome browser dan in de tmobile app. In ieder geval goede tijden - slechte tijden :grin:

Reputatie 7
Badge +16

@Dennis1960 Ik plak mijn reactie uit jouw topic eventjes hier zo, dan is het voor iedereen overzichtelijk! 😊

Hoi @Dennis1960, bedankt voor je herstelmelding: goed om te horen dat de update gewerkt heeft! 😄 Graag neem ik nog een kijkje voor je om te achterhalen waar dat verschil in kwaliteit vandaan komt. Hoe ervaart je vrouw dat verschil precies, qua beeldkwaliteit bijvoorbeeld?

 

Reputatie 1

Ik reageer ook nog even in deze melding.

Mij bij werkt ook alles weer prima, na de update! Top 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn om te horen dat je weer ongeremd kan genieten @Irene1205! Ik wens je nog veel kijkplezier toe.:relaxed:

Reageer