Beantwoord

tvOS14 en TV Anywhere werkt niet

  • 9 September 2020
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

Reputatie 1

Hoi, heb Eem paar dage geleden de nieuwe App voor de Apple TV4 gedownload, nadat ik mijn klantnummer en pin heb ingevoerd en op inloggen klik, sluit de App en zodra ik weer opnieuw opstart sluit de App direct. Ik heb wel een vermoeden waardoor het komt, ik gebruik tvOS 14.0 (18J5331g)

Kan ik de oude versie van de TV Anywhere App nog installeren? of is er binnenkort een aanpassing zodat deze wel werkt met tvOS 14.0? Wel balen lijkt met echt een toffe App nu.

Alle apps die ik gebruik, een stuk of 20 werken op tvOS 14, maar helaas TV Anywhere niet

Downgraden naar een eerdere versie van tvOS is complex, bovendien moet ik wat apps testen.

Kan ik de oudere versie van tv Anywhere nog installeren?

Grtz. TVboerke

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 10 September 2020, 09:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge

Hoi @TVboerke ,

Ik gebruik zelf geen Apple TV, maar wel een iPhone en iPad. Op deze apparaten kan ik een app niet downgraden zonder te jailbreaken. Apple kennende zal dit op tvOS niet veel anders zijn. Ik ben bang dat je zult moeten wachten totdat de app geüpdatet wordt met ondersteuning voor tvOS 14. Ik heb zelf ook een paar iOS/iPadOS apps waar ik hetzelfde probleem ervaar, ik draai namelijk mee in de iOS en iPadOS 14 beta. Dat is het risico wanneer je aan een programma als dit meedoet.

 

Hopelijk heb ik je vraag zo kunnen beantwoorden!

-Gilbert

Reputatie 7
Badge

@TVboerke wij hebben hier eerder ook al naar gekeken n.a.v. meldingen van testers i.c.m. tvOS14. Daaruit kwam de conclusie dat de tvOS wel werkt wanneer je de ‘public beta’ versie van tvOS14 installeert. Op andere versie zijn er inderdaag problemen. Kan je dit proberen en laten weten of dit bij jou dan ook werkt?

Reputatie 1

Hoi @TVboerke ,

Ik gebruik zelf geen Apple TV, maar wel een iPhone en iPad. Op deze apparaten kan ik een app niet downgraden zonder te jailbreaken. Apple kennende zal dit op tvOS niet veel anders zijn. Ik ben bang dat je zult moeten wachten totdat de app geüpdatet wordt met ondersteuning voor tvOS 14. Ik heb zelf ook een paar iOS/iPadOS apps waar ik hetzelfde probleem ervaar, ik draai namelijk mee in de iOS en iPadOS 14 beta. Dat is het risico wanneer je aan een programma als dit meedoet.

 

Hopelijk heb ik je vraag zo kunnen beantwoorden!

-Gilbert

Dank voor je antwoord beta OSn installeren is altijd een risico, al heeft T-Mobile er wel op getest en toen werkte de nieuwe TV Anywhere, wellicht was de test op een iets eerdere beta versie. Het is niet anders.

Grtz. TVboerke

Reputatie 1

@TVboerke wij hebben hier eerder ook al naar gekeken n.a.v. meldingen van testers i.c.m. tvOS14. Daaruit kwam de conclusie dat de tvOS wel werkt wanneer je de ‘public beta’ versie van tvOS14 installeert. Op andere versie zijn er inderdaag problemen. Kan je dit proberen en laten weten of dit bij jou dan ook werkt?

Hoi Hans-Jurriën, de laatste public beta staat op mijn Apple TV:  tvOS 14.0 (18J5331g)

Heeft T-Mobile daar op getest? Dit najaar komt tvOS 14 uit, de tijd tikt ;-)

Grtz. TVboerke

Reputatie 1

TV Anywhere werkt nu, 17 September, onder tvOS14, eerste indruk is prima.

Er zijn veel extra wensen, maar niet van mijn kant, nog niet :wink:

Ga er eerst eens flink mee an de slag en hoop snel cloud storage enabled te krijgen.

Grtz. TVboerke

 

Reageer