Tweede tv via Devolo geeft foutmelding

  • 30 August 2017
  • 4 reacties
  • 329 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een verbinding van TM thuis. Beneden werkt alles goed, mijn Isra punt is verplaatst naar achter de TV (Hulde) mijn draadloos netwerk is uitgebreid met een devolo sets (5stuks) WiFi 500mb, werkt overal goed. Ik kan mijn laptop met UTP aansluiten en heb dan "gewoon" 55 mb snelheid. ECHTER: Ik krijg het boven niet werkend, Server connection complete maar daar blijft het ook bij. Is er iemand die mij kan helpen of adviseren? Alles is er al uit en in geweest opnieuw opgestart etc etc etc.......HELP!

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Je devolo zit aangesloten op poort 1 of 2 van het modem. de tv moet echter op poort 3 of 4 van het modem. alternatief is een apart setje halen voor de tv zonder wifi. of een kabel trekken naar de 2de tv.
Ik heb zojuist de utp van de modem naar de decoder gepatched en dat werk wel gewoon. Heb ik een speciale Devolo nodig om dit werkend te krijgen?

UTP vanuit stopcontact naar decoder werkt niet..................

Iemand die mij kan helpen?
Bedankt voor je bericht!

Ik ben niet zo technisch. Ik dacht dat er gewoon vanuit de devolo een utp de tweede tv box in kon?

Ik heb er nu een router tussen gezet maar ook dat is niet de oplossing.

Is er iemand die mij een jip en janneke oplossing kan aandragen?

Gr stef
Reputatie 6
TV zit op een apart VLAN, niet op die van de 'internet bitpijp' die je via de devolo op zolder beschikbaarhebt nu.

Zie
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/eerste-ervaringen-met-dns-wifi-snelheid-en-tv-internet-op-een-utp-280206
om te kijken of je via die methode een acceptabele oplossing kunt bewerkstelligen.