Beantwoord

UFC 213 kijken met T-Mobile Thuis Alles-in-1

  • 6 July 2017
  • 8 reacties
  • 961 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb T-Mobile Thuis Alles-in-1 met enkel FOX Sports 1 Eredivisie en zou graag met een vriend UFC 213 (http://www.ufc.com/schedule/event) willen kijken aanstaande zaterdagnacht.
Is dit mogelijk op FOX Sports 1 Eredivisie en zo nee, hoe krijgen we dat wel voor elkaar?
icon

Beste antwoord door 05alexander92 6 July 2017, 21:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Het was even zoeken, maar volgens mij heb ik het gevonden in de programmering van Fox Sports. Zo te zien is het in de nacht van zaterdag op zondag om 04:00 live. Het wordt echter op Fox Sports 6 uitgezonden en niet op 1. Dit is een internationaal kanaal, dus het gaat niet lukken met alleen het basispakket. Alleen met Fox Sports Compleet als zenderpakket, heb je dit kanaal er ook bij.
Reputatie 2
Bedankt voor je antwoord 05alexander92, hier was ik al bang voor. Hoopte eigenlijk dat het on demand misschien mogelijk was of via pay-per-view, maar in het menu krijg ik enkel de opties "Gemist en Videoshop" te zien......
Reputatie 2
T-Mobile Thuis biedt dat voor zover ik weet niet aan. Ken je toevallig niet iemand die een Fox Sports abonnement heeft? Als het goed is, krijg je daar automatisch Fox Sports Go bij. Dan kun je ook onderweg kijken en eventueel casten vanuit de app naar je eigen scherm.
Reputatie 2
Goede optie nog inderdaad, word erg gewaardeerd!
We hebben het nu via maatje voor €7,95 bij Ziggo weten op te lossen, door een dagpas voor FOX Sports te bestellen.
Maar dit vond ik best wel prijzig, zeker t.o.v. FOX Sports Compleet die je voor €12,50 de hele maand kan ontvangen.
Reputatie 2
Die dagpas van Ziggo had ik ook in gedachten, prima optie voor eenmalig gebruik! Heb ik ook wel eens gedaan voor de laatste dag van de Eredivisie.

Echter weet ik niet of het gewaardeerd wordt om hier oplossingen van de concurrent te opperen aan T-Mobile klanten op het T-Mobile forum, vandaar dat ik deze niet genoemd heb in mijn vorige bericht. Maar gelukkig heb je die zelf gevonden 🙂 Maar inderdaad, Fox Sports is erg duur bij Ziggo. 24,95 per maand kost het hele pakket. Dan heb je precies hetzelfde als wat je bij T-Mobile voor 12,50 hebt. En er zijn zelfs providers waar je het voor 7,50 hebt. Echter niet alle kanalen, maar wel degene waar het meeste op komt, de internationale zijn niet echt de moeite meer tegenwoordig vind ik persoonlijk.
Reputatie 2
Was inderdaad een goede uitkomst en ben blij dat maatje deze optie alsnog gevonden heeft.
Vandaag getest met Fox Sports Go en de app hiervan, dit werkt perfect, dus voor UFC 214 scheelt dit een hoop gedoe vooraf.
Nogmaals dank voor de hulp!
Reputatie 7
Hey Bob1983,

Mooi dat je het opgelost hebt en geen minuut hebt hoeven missen! Voor wat betreft de oplossing: een dagpas via Ziggo, is uiteraard geen probleem. Zolang het maar voor één dagje is! (Nee hoor, grapje!) Ik moet zeggen het prijsverschil tussen één dag en één maand is wel erg klein. En via de GO app streamen is ook een goede oplossing! Lekker bezig!

@05alexander92, bedankt voor het uitzoeken! Much appreciated! 😃
Reputatie 2
Het event was helaas niet de moeite waard om zolang voor wakker te blijven.
Toch is het goed om te weten wat de mogelijkheden zijn bij T-Mobile én andere partijen.
Vind het erg jammer dat we in NL zo ver achterlopen op de US of A qua aanbod, maar ik zag een topic voorbijkomen waar in ieder geval je mening gegeven kan worden over het aanbod bij T-Mobile en hoe het aanbod in de toekomst eruit zou kunnen zien.
Via de FOX Sports Go-app kijken is hierin dan ook echt een uitkomst.

Reageer