Beantwoord

uitrol nieuwe tv platform

  • 13 January 2021
  • 98 reacties
  • 2372 Bekeken

Wat is de status van het nieuwe tv platform?

Ik ben nog een klant uit het Vodafone tijdperk en heb nog het entone tv-kastje met opnamefunctie.

nu werkt de opnamefunctie om een of andere reden niet meer. En vind die uitrol van het nieuwe platform ook wel lang op zich wachten. Mijn mobiele abonnement loopt binnenkort ook af en begin toch wel te twijfelen of ik nog bij T-mobile wil blijven. Ook al verschillende keren contact proberen te leggen met de klantenservice (nog niemand gesproken) na een kwartier in de wacht word de verbinding gewoon verbroken.

kan iemand hier iets over de status van de uitrol vertellen? Of kan ik beter op zoek gaan naar een andere provider?

icon

Beste antwoord door Ginny 16 January 2021, 11:09

Bekijk origineel

98 reacties

Reputatie 7

Hi @avantwist Ik heb het voor je nagekeken en met jouw huidige combinatie van TV Boxen sta je nog niet op de planning voor het nieuwe TV platform. Maar geen zorgen, als je wil kan dan ik de TV Boxen handmatig voor je omwisselen voor een nieuwer type en daarna kunnen we je dan overzetten naar het nieuwe platform en dan kan je Cloud Opnemen activeren via My Thuis. De maandelijkse kosten blijven hierbij gelijk, je zit dan alleen wel even tijdelijk zonder opnamefunctie tijdens het omzetten (max 2 weken).

As je dit interessant lijkt laat het dan even weten, dan zet ik het voor je in gang! :slight_smile:

zou perfect zijn Brian.

Het gaat mij voornamelijk om het kunnen gebruiken van een eigen firewall / router welke beter/makkelijker zou moeten erken io het nieuwe platform.

Maar ik maar graag gebruik van je aanbod.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @avantwist, ik heb de vervangende boxen besteld. Je zult binnen maximaal vijf dagen de nieuwere modellen ontvangen. De huidige boxen hoef je niet meer te retourneren, je kunt die inleveren bij de milieustraat of een E-waste inleverpunt. Houd er alsjeblieft rekening mee dat je gedurende de omzetting geen gebruik kunt maken van opnames én dat we de versnelde migratie naar T-Mobile TV pas in gang kunnen zetten zodra de nieuwere boxen aangesloten zijn. Geef een seintje in dit topic wanneer je ze aangesloten hebt, dan zet ik de migratie meteen in gang voor je. Thanks!

Bedankt Brian,

 

Ben vanaf morgen 2 weken met verlof. wist niet dat het zo snel zou gaan ;)

zal daarna dus je een berichtje geven,.

Bedankt voor de snelle service !!

Reputatie 1

Beste, 

Kunt u nagaan of ik al voor het nieuwe tv platform in aanmerking kom? Alvast bedankt voor uw reactie. 

Goedendag, Ik zou ook graag overstappen naar het nieuwe tv platform , dit om een eigen Unifi UDM pro  te kunnen gebruiken als router en al het verkeer over vlan300 binnen te laten komen.
Ik heb een Entone 515b en een Animo 610x ontvanger
Kunt u mij hiermee helpen ?

 

mvg

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Edwin99 ,

 

Kun je alvast je klantnummer in je profiel invullen? Als dit er nog niet staat, volg dan de volgende stappen. Je kan dit doen door op je naam te klikken dan op “mijn profiel”dan op “bewerk” daar kan je het klantnummer invullen. Dit is alleen zichtbaar voor de T-Mobile medewerkers. Op deze manier kunnen ze al kijken wat er voor jou mogelijk is.

Een moderator pakt dit vanzelf op.

Mijn t-mobile thuis klanten nummer staat er al in , bedankt voor je advies

Reputatie 7
Badge +1

Ik durf het niet zeker te zeggen daar het een kwestie van geluk of pech is, maar het valt me op dat er  diverse reacties zijn waarbij opvalt dat er zowel bij het nieuwe als oude platform problemen zijn.

Zelf zit ik (nog) op het oude, en dat werkt bij mij perfect nog nooit een probleem gehad en dat al voor de gehele periode dat het via glasvezel gaat, en ook via diverse providers en proposities, het netwerk is hier jaren geleden nog aangelegd door Reggefiber nu KPN-netwerk.

Mijn gevoel zeg me wel eens dat de kwaliteit van dit netwerk misschien beter is dan wat er nu word aangelegd, en dan bedoel ik de gebruikte apparatuur in de wijkkasten enz. natuurlijk kan ik het mis hebben.

aangezien alles hier zo goed werkt ben ik zo bang dat het mis gaat als ik word overgezet naar het nieuwe platform, gezien de toch best vele topics hier op het forum en dan met name de (zeer) slechte streams, welke helaas volgens kenners totaal niet in de buurt komt van wat in het verleden door Glashart media werd geleverd.

Reputatie 1

Beste, 

Kunt u nagaan of ik al voor het nieuwe tv platform in aanmerking kom? Alvast bedankt voor uw reactie. 

Kom ik ook nog aan de beurt? Of ben ik nu al ongeduldig! 

Ferry,

Mijn verzoek is ook nog niet opgepakt door een moderator….
Laten we gewoon een beetje geduld hebben, komt het vast goed.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @avantwist, graag gedaan natuurlijk en een prachtige vakantie toegewenst! We spreken elkaar daarna weer! 😉

 

Hoi @Ferry Smid, jij komt zeer zeker in aanmerking voor een versnelde aanvraag, maar dan dienen we wel eerst beide TV Boxen te vervangen. Je maakt momenteel gebruik van een Kamai 510 (zonder recorder) en een Amulet 515 (harddiskrecorder), deze kunnen we omruilen voor Aria 610's zodat jij, zodra die aangesloten zijn, overgezet kunt worden op T-Mobile TV. Zodra de migratie dan afgerond is (na maximaal twee weken), kun je Cloud Opnemen activeren via My T-Mobile Thuis.

Houd er wel rekening mee dat Cloud Opnemen een maandprijs heeft van € 5, ongeacht het aantal TV Boxen thuis.

Ga je hiermee akkoord? Dan bestel ik de vervangende boxen meteen voor je!

 

Hoi @Edwin99, voor jou geldt in principe exact hetzelfde als voor @Ferry Smid, met als enige verschil dat bij jou enkel de Amulet 515 omgeruild dient te worden! 😉 Ga je hiermee akkoord? Dan maak ik het zo snel mogelijk voor je in orde!

 

@all Wellicht een overbodige opmerking in het algemeen, maar we proberen altijd binnen de gestelde termijn van 24 tot maximaal 48 uur te reageren. Doorgaans zal dit binnen 24 uur liggen, met soms uitschieters naar boven en beneden. Thanks voor jullie begrip! 😄👍

Hoi Jason, dank je wel voor je snelle reactie

Ja ik ga akkoord met omruilen van de Amulet 515.

Dus kom maar op met de vervanger :slight_smile:

Reputatie 1

Hallo Jason, ook ik ga akkoord. Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

@Edwin99 en @Ferry Smid Helemaal super, dan zet ik de omruil meteen in gang. Houd rekening met maximaal vijf dagen levertijd en stuur me een berichtje in dit topic zodra alles aangesloten is (je kunt de @ gebruiken en mij taggen, dan reageer ik normaliter binnen een uurtje of twee), dan pak ik het meteen verder op!

Laatste verzoekje aan jullie: de Kamai 510 en Amulet 515 die je niet meer nodig hebt, kun je inleveren bij de milieustraat of een E-waste inleverpunt. Thanks en een geweldig weekend toegewenst! 🌞

 

P.s. houd er alsjeblieft rekening mee dat jullie in de tussengelegen periode (zo’n twee weken) geen gebruik kunnen maken van de opneemfunctie - totdat Cloud Opnemen geactiveerd kan worden na de migratie.

@Jason ik heb de nieuwe ontvanger binnen en hij is aangesloten

 

Reputatie 7
Badge +16

@Edwin99 Uitstekend, thanks voor het doorgeven! De versnelde migratie is aangevraagd. Je wordt binnen maximaal twee weken overgezet op T-Mobile TV. Houd er alsjeblieft nog rekening mee dat het op de migratiedag zelf doorgaans een uurtje tot maximaal drie kan duren voordat alle benodigde updates gedownload, geïnitialiseerd en geïnstalleerd zijn. In de tussentijd kun je tijdens de migratie natuurlijk altijd gebruikmaken van TV Anywhere

Reputatie 1

@Jason Ook ik heb de tv-boxen ontvangen en in gebruik genomen. Als ik nog vragen heb laat ik het je weten. Bedankt voor de snelle afwikkeling. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ferry Smid Bedankt voor het doorgeven, ook bij jou is de versnelde migratie aangevraagd. Je zult binnen maximaal twee weken naar het nieuwe platform overgaan. Voor het gemak kopieer ik bovenstaand stukje uit mijn eerdere bericht: 

 Houd er alsjeblieft nog rekening mee dat het op de migratiedag zelf doorgaans een uurtje tot maximaal drie kan duren voordat alle benodigde updates gedownload, geïnitialiseerd en geïnstalleerd zijn. In de tussentijd kun je tijdens de migratie natuurlijk altijd gebruikmaken van TV Anywhere

Reputatie 1

Kom ik al in aanmerking voor het nieuwe platform? Of wanneer wordt verwacht dat er gemigreerd gaat worden?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @FrankZalm ,

 

Kun je alvast je klantnummer in je profiel invullen? Als dit er nog niet staat, volg dan de volgende stappen. Je kan dit doen door op je naam te klikken dan op “mijn profiel”dan op “bewerk” daar kan je het klantnummer invullen. Dit is alleen zichtbaar voor de T-Mobile medewerkers. Op deze manier kunnen ze al kijken wat er voor jou mogelijk is.

Een moderator pakt dit vanzelf op.

Reputatie 1

Hallo @soepkip67,

 

Het klantnummer had ik al ingevuld en staat ook al ingevuld als ik naar mijn profiel ga.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @FrankZalm ,

Dat is goed, nu afwachten totdat er een moderator reageerd. Dit doen ze vanzelf. Dit is op basis van volgorde van binnenkomst van de berichten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FrankZalm, top dat je overgezet wilt worden op het nieuwere platform, dat wil ik graag in gang zetten voor je! 😄

Jij komt zeer zeker al in aanmerking voor een versnelde aanvraag, maar dan dienen we wel eerst beide TV Boxen te vervangen. Je maakt momenteel gebruik van een Kamai 510 (zonder recorder) en een Amulet 515 (harddiskrecorder), deze kunnen we omruilen voor Aria 610's zodat jij, zodra die aangesloten zijn, overgezet kunt worden op T-Mobile TV. Zodra de migratie dan afgerond is (na maximaal twee weken), kun je Cloud Opnemen activeren via My T-Mobile Thuis.

Houd er wel rekening mee dat Cloud Opnemen een maandprijs heeft van € 5, ongeacht het aantal TV Boxen thuis.

Ga je hiermee akkoord? Dan bestel ik de vervangende boxen meteen voor je!

Reputatie 1

Hoi @FrankZalm, top dat je overgezet wilt worden op het nieuwere platform, dat wil ik graag in gang zetten voor je! 😄

Jij komt zeer zeker al in aanmerking voor een versnelde aanvraag, maar dan dienen we wel eerst beide TV Boxen te vervangen. Je maakt momenteel gebruik van een Kamai 510 (zonder recorder) en een Amulet 515 (harddiskrecorder), deze kunnen we omruilen voor Aria 610's zodat jij, zodra die aangesloten zijn, overgezet kunt worden op T-Mobile TV. Zodra de migratie dan afgerond is (na maximaal twee weken), kun je Cloud Opnemen activeren via My T-Mobile Thuis.

Houd er wel rekening mee dat Cloud Opnemen een maandprijs heeft van € 5, ongeacht het aantal TV Boxen thuis.

Ga je hiermee akkoord? Dan bestel ik de vervangende boxen meteen voor je!

Hi @Jason 

Ik heb zeker interesse, maar ik ben even benieuwd hoe dat verder voor mij zou gaan. Momenteel krijg ik op mijn tweede box 5 Euro per maand korting (Amulet 515 met harddiskrecorder). Komt bij de nieuwe boxen op de tweede box dan te vervallen of blijft de korting van toepassing en kan ik dus cloud opnemen aanzetten zonder dat mijn maandbedrag veranderd?

Reageer