Beantwoord

Uitzending gemist

  • 4 December 2017
  • 5 reacties
  • 675 Bekeken

Kan iemand me in vredesnaam uitleggen waarom wij maar 5 zenders tot onze beschikking hebben om terug te kijken...zit hier met een hoogzwangere vrouw die graag gtst wil zien maar dit dus niet kan.... wij zijn extra van kpn naar jullie gegaan. Maar beginnen nu echt spijt te krijgen van onze keuze. Dit is ons niet verteld
icon

Beste antwoord door Brian 6 December 2017, 12:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi Shannaenzo, wat spannend! Als je wilt mag je ons altijd een foto van de baby doorsturen. Vinden we leuk! Het zou zeker zonde zijn om jou als trouwe klant te verliezen. Blijf dus ook feedback doorsturen!
Reputatie 4
idd, ik kom bij Telfort vandaan sinds afgelopen maandag maar mis ook de RTL zenders, FOX en Discovery etc. bij uitzending gemist en dan ook vooral ook om dit vanuit de tv gids (zowel normaal als mini) op te roepen. Is een super handige methode, veel gebruiksvriendelijker dan via menu.
Hallo brain

2 februari zijn we uitgerekend 😊
Maar goed ik hoop toch wel gauw dat er verandering in zou komen want kwa telefoonabo ben ik al meer dan 15 jaar een tevreden klant van jullie. 👍 zou zonden zijn om op deze manier jullie klanten weer te verliezen.
Reputatie 3
Dat staat mij ook enigszins tegen. En je geeft geen antwoord op de vraag waarom het aanbod zo karig is.
Verbeteren doet elke provider. Daar is tmobile niet bijzonder in.
Reputatie 7
Hi Shanna, oeh spannend, wanneer zijn jullie uitgerekend? 🙂 Je vindt de zenders die je terug kan kijken met Programma Gemist op onze website. RTL zit hier inderdaad nog niet bij maar we zijn altijd bezig om onze diensten te verbeteren!

Reageer