Beantwoord

Uitzending gemist zenders

  • 15 February 2017
  • 4 reacties
  • 3157 Bekeken

Wordt het pakket van de zenders nu uitgebreider? Bij de Vodafone waren dit er maar 5, zelfs rtl4 staat er niet tussen. Bij Ziggo kon je van de meeste zenders heel veel uitzendingen terugkijken en de afgelopen maand hadden we er zelfs een nieuwe app bij: Netflix.
Hoe gaat dit bij T-mobile thuis uit zien ?
Mvg, Manon
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 16 February 2017, 13:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hi Manon,

Tof dat je ook gebruik maakt van T-Mobile thuis. Het pakket is zeker uitgebreid. Op deze pagina zie je alle zenders die beschikbaar zijn.

Ik wens je veel kijkplezier! 😉
Het pakket is nog niet uitgebreid. Wanneer je programma gemist van RTL wilt zien zal dat via hun website/app moeten. Via chromecast kun je weer streamen naar je tv. Ik verwacht nog geen extra mogelijkheden bij T-Mobile. Laat eerst de overgang van Vodafone naar T-Mobile maar goed verlopen. Dat is nu het belangrijkste. Gaan we later zeuren om meer :D:D:D
@pdj1973
Heb liefst dat ze het gelijk helemaal goed doen, dan hoef je later ook niet te zeuren en is alles gelijk prima. Het is jammer dat RTL XL er niet bij zit, maar een ramp vind ik het zelf niet 🙂. Maar zou wel handig zijn als het er bij zit!
Als je RTLXL er bij wil hebben zal er betaald moeten worden denk ik. Zo is RTL. Voor mij is het belangrijk als klant dat de overgang correct verloopt. Ik heb niet gevraagd om naar T_Mobile te verhuizen. Ik kan niet onder mijn contract uit. Altijd tevreden geweest met vodafone. Geen storingen, goede klantenservice die best snel reageert op vragen. Nu begrijp ik dat de gehele crew is overgegaan, dus verwacht ik geen problemen. Ik wacht het af. Dus eerst de overgang met updates en al dan andere toevoegingen. Ben benieuwd.

Reageer