Beantwoord

Unable to get upgrade firmware


Gisteren alles voor mijn nieuwe abonnement geinstalleerd en geactiveerd. Internet doet het als een trein en hele maal happy mee echter de tv met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Betreft T50 modem. Alle trucjes met het wisselen van kabels en resetten al geprobeerd maar tot op heden zonder resultaat. Hoe nu verder?

groet

Linda
icon

Beste antwoord door Brian 5 July 2019, 14:10

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
hallo @Linda33082

helaas gebeurd dat wel eens.
zou je het mac adres wat onder op het tv kastje staat in het topic kunnen vermelden ? dan kunnen ze even kijken of alles goed staat.
Heb net inmiddels contact gehad met de klantenservice en hebben alles doorgemeten. Ga een nieuw kastje krijgen aangezien deze niet is aangemeld op het netwerk en het vanaf afstand niet werkt.
Reputatie 7
Hi @Linda33082, goed nieuws, we hoeven de TV Box niet om te wisselen maar we hebben hem op afstand handmatig aan kunnen melden. Mocht je nog geen beeld hebben voor dan even onderstaande stappen uit, daarna kan je zorgeloos van je TV genieten!

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Hartelijk dank voor het antwoord! Alles werkt nu inderdaad!
Reputatie 7
Top, goed om te horen @Linda33082!
ik wilde dat het bij mij ook zo snel ging.... nu al 9 dagen "aangesloten" maar kastje werkt niet. Ook alles al geprobeerd ….. pfffffff
Reputatie 7
Badge +5
Hi @benver, hoe staat het ervoor bij jou? Ik ben erg benieuwd. Heb je alle stappen op onze servicepagina al doorlopen? Of is er al een onderzoek gestart? Weet dat ik voor je klaar sta, mocht je mijn hulp nodig hebben!
Idem hier. Nieuwe klant. Aansluiten tv box werkt ook niet. Alle stappen goed doorgenomen. Reeds 4x echter probleem blijft.
Medewerker gesproken die kan alleen de procedure volgen en een check doen. Ben wel heel benieuwd naar de oplossing.
Enige wat ik gebruik is opnemen en dat werkt nu dus niet.
Graag heel snel een oplossing hiervoor.
Reputatie 7
Hey @Stimorol,

Ik zie dat mijn collega onze technische dienst op de hoogte heeft gesteld van dit probleem. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Nu vermeld ik er wel bij dat het op dit moment het wat langer duurt voordat de technische dienst bepaalde zaken kunnen oppakken door de drukte van de laatste weken. Hoe dan ook gaan we dit oplossen voor je!
@Piotr nou, ik krijg een monteur toegewezen die de utp kabel komt vervangen, pftt, alsof ik dit niet al zelf heb gedaan. Tevens als je al een afspraak wil inplannen, kan dat op zijn vroegst pas eind augustus !!! Dit is onacceptabel natuurlijk.
Ik lees overal dat er een oplossing voor dit bekende probleem voor handen is, echter wat is dan de oplossing ?
Ik snap dat het druk is en de wachttijden langer kunnen zijn, maar als nieuwe klant mag je toch wel verwachten dat je bij de overstap die niet blijkt te werken bij aansluiten, een monteur op korte termijn beschikbaar is en niet dat je 4 weken zonder aansluiting zit !! En dan nog de vraagtekens erbij of een kabeltje vervangen de oplossing zou moeten zijn.
Reputatie 6
@Stimorol Ik vermoed dat er een firmware update komt die het probleem moet oplossen. Maar kan er langs zitten.
Reputatie 7
Hi @Stimorol, we hebben het MAC adres inmiddels geregistreerd! Het kan zijn dat je nog even een reset uit moet voeren, hier vind je hoe je dat doet.

Reageer