Update Apple TV (versie 1.5.1)

  • 4 April 2022
  • 5 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Zoals jullie weten zijn wij altijd bezig om onze diensten te blijven verbeteren. Er is dan ook een nieuwe tvOS versie voor op Apple TV, waar enkele bugs in gefixt zijn. Welke bugs van Apple TV tvOS 1.5.4 zijn verholpen, lees je hier!

 

Wanneer?

De update is vanaf 4 april voor iedereen beschikbaar.

Wat is de versie van de update?

Versie 1.5.1

Wat is er opgelost?

  • Scrollen en zappen via de zenderlijst is weer mogelijk
  • Scrollen in ‘mijn zenders’ is weer mogelijk
  • Als je een programma aan het terugkijken bent en het programma is afgelopen, schakelt hij nu correct door naar LiveTV, in plaats van dat hij in een ‘loop’ terecht kwam

Heb je hier nog vragen over? Stel ze dan gerust. Veel plezier met de nieuwe update! 🎈


5 reacties

Ik heb een probleem met terugspoelen tijdens tv kijken op Ned1,2 en 3. Terugspoelen lijkt de tijd wel terug te doen gaan, maar beeld blijft op hetzelfde beeld doorgaan.

TV anywhere app versie 1.5.1

Apple TV versie: tvOS 15.5.1(19L580)

HW: Apple TV 4K (2021)

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7

Hi @Flat, hartstikke goed dat je dit issue hier onder de aandacht brengt! Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht jij dit al hebben geprobeerd en het blijkt niet de oplossing, dan ga ik graag een verzoek voor je indienen bij onze technische dienst. Helemaal top dat je alvast alle informatie hebt doorgespeeld. Ik wil namelijk dat dit zo snel mogelijk bij je wordt gefixt! 

Hi Lisa,

Bedankt voor je tijd.

Ik heb de app net verwijderd, opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd.

Het probleem blijft helaas.

Ook merk ik het volgende;

live TV pauzeren (NPO1) werkt niet

Naar begin van live TV werkt ook niet

Tijdbalk geeft wel aan dat ik op 20:02 kijk, maar het beeld is live.

Met vriendelijke groet, 

Reputatie 7

Hi @Flat, merci voor de snelle terugkoppeling! Helemaal helder, check. Ik wilde meteen een verzoek indienen voor onze technische dienst waarin ik deze twee extra punten ook kan aangegeven. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik alleen niet op jouw abonnement uit. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik aan de slag! Houd er vervolgens rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek is afgerond. Ik houd dit in ieder geval goed in de gaten de aankomende dagen, zodat ik alle updates hierover meteen met je kan delen. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met dé oplossing! 😊

Reputatie 7

Hi @Flat, thanks voor jouw privébericht! Zojuist heb ik je ook via die weg laten weten dat het verzoek is ingediend voor onze technische dienst. Ik houd je op de hoogte!

Reageer