update modem loopt vast en van het kastje naar de muur gestuurd

  • 12 May 2023
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

ben vast niet de enigste na de update problemen modem loopt vast dus meerdere keren stroom er af en weer op en tv kijken leuk voor een dag of twee maar na paar dagen irritant, dus ik gebeld na ongeveer 15 min eindelijk iemand aan de lijn en die maakt een melding voor de technische dienst binnen 5 werkdagen bericht nou niet dus wederom gebeld deze keer kreeg ik het advies paar stekkers er uit en opnieuw aansluiten dan zou alles moeten werken noop zelfde probleem,  weer gebeld deze keer weer ander advies er komt wederom een update om het probleem te verhelpen heb hier andere topic gelezen nieuwe modem en probleem opgelost dus ik tegen de beste man oplossing nieuwe modem nee mijnheer u bent nummer zo veel gaat te veel kosten.

ben al jaren klant maar dit is echt bizar wacht het nog even af en geen verbetering dan ga ik maar op zoek naar een andere aanbieder.

Jason van Odido 11 maanden geleden

Goedemorgen @pope1, bedankt voor je melding. Ik heb gekeken en zie dat je nog een Draytek in combinatie met Kamai TV Boxen gebruikt. Alle apparaten ruil ik om voor modernere varianten: de Draytek voor de Zyxel T50 + Media Converter voor stabielere dekking en snelheid en de Kamai boxen voor Aria 610x TV Boxen zodat je een veel snellere verbinding hebt. 

In alle gevallen komt de apparatuur binnen vier werkdagen aan. Ook wordt op Glasvezel het modem + de converter door een monteur geïnstalleerd vanwege de fragiliteit van de glasvezelapparatuur. De afspraaktool krijg je zo per sms en e-mail toegestuurd. Maak alsjeblieft een afspraak om deze te laten installeren op het FTU (glasvezelaansluitpunt). Zodra alles aangesloten is, kun je de oude apparatuur naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. Alvast heel veel plezier met alles! 😄📺

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pope1 

Is de tv box rechtstreeks aangesloten op de modem en is het alleen de tv dus werkt bedraad internet en WiFi wel naar behoren?

klopt internet werkt naar behoren het is de modem ruim een week geleden contact gehad met t mobile en die gaven ook aan dat de update niet werkt op een verouderde modem dus het probleem is bekend. twee nieuwe modems en het probleem is opgelost blijkbaar is dit nogal lastig telkens stekker er uit en weer in en dat meerdere keren op een dag is te gek voor woorden. en ik kan niet echt zeggen dat ik goed geholpen wordt telkens naar het kastje naar de muur en andere oplossingen die niet werken.

Reputatie 7
Badge +15

@pope1 

Zou je de modem eens een fabrieksreset willen geven door het resetknopje achterop de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld , misschien helpt dat tot de tijd dat je een nieuwe modem krijgt.

Internetkabel naar het tv kastje kan misschien ook helpen.

ook al gedaan laatste oplossing is inderdaad internet kabel naar de modem maar moet daar nogal wat voor verbouwen, oplossing nieuwe modem en klaar

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @pope1, bedankt voor je melding. Ik heb gekeken en zie dat je nog een Draytek in combinatie met Kamai TV Boxen gebruikt. Alle apparaten ruil ik om voor modernere varianten: de Draytek voor de Zyxel T50 + Media Converter voor stabielere dekking en snelheid en de Kamai boxen voor Aria 610x TV Boxen zodat je een veel snellere verbinding hebt. 

In alle gevallen komt de apparatuur binnen vier werkdagen aan. Ook wordt op Glasvezel het modem + de converter door een monteur geïnstalleerd vanwege de fragiliteit van de glasvezelapparatuur. De afspraaktool krijg je zo per sms en e-mail toegestuurd. Maak alsjeblieft een afspraak om deze te laten installeren op het FTU (glasvezelaansluitpunt). Zodra alles aangesloten is, kun je de oude apparatuur naar een milieustraat brengen - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden. Alvast heel veel plezier met alles! 😄📺

Hoi, top gelukkig wordt het opgelost

wat wel jammer is dat ik diverse keren gebeld heb met de bekende klachten zonder resultaat had naar mijn idee eerder opgelost kunnen worden maar gelukkig wordt het via deze manier opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Ik denk dat niet iedereen meteen de oorzaak kan spotten aan de telefoon; het is dat wij de problemen ook direct in den lijve ondervinden op de Community en daardoor wellicht ietwat meer kennis vergaard hebben, maar ik doe nu aannames hoor. Ben blij dat we het bij jou kunnen oplossen met de omruiling!

Reageer