Update naar T-Mobile TV > Beeld is veel slechter!


Reputatie 5

Morgen heb ik T-Mobile internet en TV een jaar, nooit klachten gehad over de beeldkwaliteit. Die was namelijk altijd dik in orde, over het algemeen beter dan alle concurrenten. Dit was vorig jaar ook DE reden om de overstap van Tweak glasvezel naar T-Mobile over te stappen. Die provider maakte gebruik van Canal Digital iptv, dat was ook niet best.

Vandaag ben ik op het nieuwe IP-TV platform over gezet en tot mijn grote schrik lijkt het wel of de bitrate gehalveerd is. Bij voetbal wedstrijden zie je de grasmat verspringen door de compressie artefacten, formule 1 op Ziggo Sport Racing is niet om aan te zien, niet vloeiend, haperend en vaak zijn de autos gewoon slecht te onderscheiden. Uiteraard heb ik de instellingen van mijn TV nagelopen, alle foefjes staan uit zodat het ruwe beeld binnenkomt. Ook heb ik gespeeld met de verschillende resoluties, waarbij 1080P 50hz het beste was. En dat beste is gewoon niet best. Klopt het dat dit beeld exact hetzelfde is wat er met de TV Anywhere website te zien is? 

Ik ben hier echt NIET blij mee en dit is voor mij een reden om zo snel als mogelijk weer over te stappen naar een andere provider. 

Is het mogelijk mij voor de time-being weer op het oude platform terug te zetten? Want in deze brol heb ik echt geen zin.


764 reacties

@BeMu bedankt voor de info. Fijne avond. 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie in dit bericht heel graag van een heldere en langverwachte terugkoppeling voorzien! Samen met mijn collega die in charge is/was van het bitrate onderzoek, zijn wij tot een conclusie gekomen. Het onderzoek wordt gesloten en het bitrate issue wordt meegenomen in het algemene verbetertraject. Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren. Dit blijft dan ook zeker een focuspunt voor op de achtergrond, maar ik zal niet meer expliciet de updates hiervan met jullie kunnen delen. Zo voeren wij ongemerkt ook verbeteringen door zonder deze te vermelden aan klanten (bijvoorbeeld door ons netwerk te verbeteren). Ik ben super blij dat jullie hier een tijd terug melding van hebben gemaakt en zo betrokken zijn geweest, zodat hier nu de focus voor is en dit onderwerp aan het licht is gekomen.

Ik ga dan ook aan de slag met de laatste vergoedingsronde, omdat dit de uitkomst van mijn collega is. De vergoeding maak ik volgende week in orde, zodat de hele maand mei nog vergoed wordt. Dit topic ga ik uiteraard niet sluiten, maar inhoudelijk is het niet zinvol om hier langer over door te gaan. Weet dat jullie te allen tijde met jullie vragen bij mij terechtkunnen, daar verandert niets aan! ❤

Reputatie 1

Hi allemaal, ik wil jullie in dit bericht heel graag van een heldere en langverwachte terugkoppeling voorzien! Samen met mijn collega die in charge is/was van het bitrate onderzoek, zijn wij tot een conclusie gekomen. Het onderzoek wordt gesloten en het bitrate issue wordt meegenomen in het algemene verbetertraject. Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren. Dit blijft dan ook zeker een focuspunt voor op de achtergrond, maar ik zal niet meer expliciet de updates hiervan met jullie kunnen delen. Zo voeren wij ongemerkt ook verbeteringen door zonder deze te vermelden aan klanten (bijvoorbeeld door ons netwerk te verbeteren). Ik ben super blij dat jullie hier een tijd terug melding van hebben gemaakt en zo betrokken zijn geweest, zodat hier nu de focus voor is en dit onderwerp aan het licht is gekomen.

Ik ga dan ook aan de slag met de laatste vergoedingsronde, omdat dit de uitkomst van mijn collega is. De vergoeding maak ik volgende week in orde, zodat de hele maand mei nog vergoed wordt. Dit topic ga ik uiteraard niet sluiten, maar inhoudelijk is het niet zinvol om hier langer over door te gaan. Weet dat jullie te allen tijde met jullie vragen bij mij terechtkunnen, daar verandert niets aan! ❤

Beste Lisa,

 Dank voor je bericht. Wat je eigenlijk zegt is; we erkennen dat het beeld niet goed is. Daarnaast gaan we hier op korte termijn niet wat aan verbeteren. We nemen het in zijn algemeenheid mee. We sluiten het onderzoek wel zodat we vanaf nu ook niet meer hoeven te compenseren (terwijl het beeld nog onveranderd matig tot slecht is). Graag hoor ik hoe ik hiertegen bezwaar kan aantekenen. 
 

 

Reputatie 5

Ik zie het ondertussen ook al gebeuren. “Het onderzoek is afgerond en helaas kunnen er op dit moment geen significante wijzigingen worden doorgevoerd. Wel blijven we natuurlijk altijd werken aan de verbetering van onze diensten" bla, bla bla, waardeloos leeg marketing gezever.

Het zou wel echt ongelooflijk vuil zijn als ze dat  nog durven te flikken. Mensen 10 maanden aan het lijntje houden met glasharde leugens. Ik geef ze nog heel eventjes het voordeel van de twijfel, ik geloof liever in goede mensen, maar dan hoop ik toch echt dat ze heel snel met heel goed nieuws komen.

 

Ik had het al gezegd, 2 maanden geleden. Ik had gehoopt op beter, gehoopt dat T-Mobile een fatsoenlijk bedrijf had willen zijn. Stom van mij.

Het onderzoek bestond er waarschijnlijk uit of het genoeg geld opleverde, en of het ze niet teveel klanten kostte. Succesvol afgerond.

Overstappen en weg wezen bij dit zooitje oplichters. Ze hebben ons echt gewoon aan het lijntje gehouden, en eventuele theoretische verbeteringen gaan niet komen.

Maar ze hebben toegegeven dat het een probleem is, en dat we daar terecht voor gecompenseerd worden. Aangezien er geen verbetering van het probleem is, blijven we dat recht houden. Zo lang er geen oplossing is blijft de compensatie-tegeling gewoon van kracht zolang ons contract loopt. Of ze moeten ons kostenloos ons contract laten ontbinden.

Dit is echt zwaar laf en slecht van T-Mobile. Maar als ze vast blijven houden aan dit waardeloze platform, zonder iets te willen doen, ben ik weg.

O, en succes met 4K! Je weet wel, waar alle andere providers al mee bezig zijn? Dat wordt 2082 of zo? Gewoon fatsoenlijk HD interesseert ze al niet, mafkezen.

Zwaar teleurgesteld en kwaad. Stelletje leugenaars.

Reputatie 4

Klinkt een beetje als dezelfde middelvinger die ik gekregen heb in het slechte upload topic waar ik gewoon verbannen ben na 17 maanden geen oplossing… een verbannen iemand kan ook niet meer klagen in dat topic = probleem opgelost…

Dit leest dan ook als een door een advocaat opgesteld bericht wat kortaf betekend we weten al lang waar het probleem zit maar gaan er niets mee doen want dat kost geld en zou schuld bekennen betekenen. Ik denk dat je hierdoor dus ook nul verbetering hoeft te verwachten. Want die verbeteringen van het netwerk hoorde we anderhalf jaar geleden ook.  resultaat was slechtere upload, haperingen in de verbinding, een DNS server die niet echt stabiel is en een tv product dat in kwaliteit gehalveerd is. Al is de winst waarschijnlijk wel verbeterd.

 

Het is eigenlijk jammer dat het in Nederland zo duur en lastig is om een bedrijf aan te klagen want jullie verkopen gewoon niet meer wat jullie adverteren. Zwaar teleurgesteld in heel T-Mobile thuis !

Reputatie 1

Toen ik in maart overstapte van Ziggo coax naar glasvezel heb ik getwijfeld tussen KPN en T-Mobile. Dit topic was voor mij de reden voor KPN te kiezen. Nu ik de afloop lees ben ik helemaal blij voor KPN gekozen te hebben. Ik vind het beeld prima en denk en hoop dat deze houding T-Mobile nog veel klanten gaat kosten. 

 

Reputatie 7
Badge +1

@GertjanBuddy De beeldkwaliteit die u ervaart bij KPN is gelijk aan wat T-Mobile had op het OUDE platform, dit was namelijk exact gelijk aan KPN en werd ook door KPN geleverd althans voor klanten die op het KPN glas en DSL? netwerk zitten of zaten.

 

Reputatie 1

Ook ik vind het werkelijk waar belachelijk hoe lang het al duurt voordat T-Mobile überhaupt duidelijkheid kan verschaffen richting haar klanten over hoe lang dit gaat duren. Ik hoop toch dat de technische dienst snapt dat jullie niet simpelweg een jaar lang (daar zijn we nu bijna) ‘we hebben nog geen duidelijkheid, heb nog even geduld’ kunnen verkondigen? Dat is echt onacceptabel! 
 

Er zijn al diverse forumleden die hebben genoemd en aangetoond dat de bitrates simpelweg veel te laag zijn. Dat maakt ook dat de tv beelden van zo’n lage kwaliteit zijn. Hier is helemaal geen onderzoek voor nodig, laat staan een periode van bijna een jaar. Hoe lang blijft dit nog aanmodderen totdat er concreet bericht komt over wanneer we weer hogere kwaliteit tv beelden kunnen verwachten? Want dat is de volgende stap, na de conclusie dat de kwaliteit van het beeld nu veel te laag is.

 

Lisa, ook ik lees al lange tijd op mee op dit forum en stoor me al lange tijd aan de slechte kwaliteit van de tv beelden.  Helemaal sinds ik bij jullie over ben gestapt naar 1000Mbit glasvezel. Ook ik word hiervoor graag gecompenseerd. Ik hoor graag welke stappen ik hier verder voor moet nemen.

@Lisa zou je nog op mijn hierboven geciteerde bericht m.b.t. compensatie willen reageren?

Verder eens met de verdere reacties hier. Door de klanten compensatie aan te bieden heeft T-mobile feitelijk erkend dat de geleverde kwaliteit niet in orde is. Nu wordt het onderzoek en dit hele traject opeens op een schimmige manier stopgezet. Ik hoop dat de collega’s van de technische dienst zich realiseren dat dit heel veel woede bij de klanten op gaat leveren. Die voelen zich gepiepeld (en terecht). Er is nog steeds geen oplossing geleverd die voldoende is.

Wat mij betreft is het echt tijd om dit richting het management te escaleren.

 

 

Reputatie 5

Dus @Lisa , in het kort:

Ja we hebben een probleem, deze kunnen we niet op korte termijn oplossen (dit topic loopt al een jaar!) dus stoppen we onze kop in het zand en besluiten dat dit probleem "opgelost" is intern en schuiven het op de nog langere termijn?

En jullie denken dat je omgaan met je klanten op deze manier netjes is? Feit is verdorie dat het probleem erkend is door tmobile (daar krijgen we compensatie voor), FEIT IS DAT DIT NA DEZE ACTIE HET PROBLEEM NOG STEEDS NIET IS OPGELOST!

Hoe komen jullie er dan bij de compensatie regeling stop te zetten? 

Goed @Lisa

Ik verwacht van T-Mobile een schriftelijke verklaring waarin bovenstaande word toegelicht. Je begrijpt dat ik hier niet mee akkoord ga.

Mocht tmobile daartoe niet bereid zijn wil ik de mogelijkheid om al mijn lopende abonnementen in 1x op te zeggen. Ik wil op geen enkele wijze nog met een huichelende partij als Tmobile in zee. 

Reputatie 1

Het is ook een belachelijke situatie. T mobile erkent de problemen door compensaties te verstrekken maar zegt tegelijkertijd dat ze het probleem niet gaan oplossen. 

Ik raad alle abonnees daarom aan hun contract op te zeggen wegens wanprestatie en een betrouwbare provider te zoeken. 

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben prima tevreden met mijn verbinding en tv. Dus ik ga niet opzeggen. Ga dan veel meer betalen!

Reputatie 4

Ik ben prima tevreden met mijn verbinding en tv. Dus ik ga niet opzeggen. Ga dan veel meer betalen!


Dat is precies waar ze op hopen. Zo komen ze weg met een sub par product die tot stand gekomen is door bezuinigingen.

 

Persoonlijk zit ik te kijken naar een tweak internet only 1 gigabit dat bespaart me ruim 27 euro per maand. Daarmee kan ik me op tal van manieren van tv content zonder reclame voorzien. Alle nederlandse zenders kijk ik toch al niet naar.  ik heb een plus pakket voor discovery animal planet and nat geo en degelijke voor in de nacht. En ik kijk 3 weken per jaar naar eurosport voor de tour maar dat kijk ik wel via iemand zijn ziggo contract in betere kwaliteit.

 

Hopelijk heeft tweak zijn upload wel op orde en niet wegbezuinigd met nieuw apparatuur die niet voldoet voor 1000/1000. (toen is immers dit hele gezeur begonnen).

Reputatie 7
Badge +14

 

persoonlijk zit ik te kijken naar een tweak internet only 1 gigabit dat bespaart me ruim 27 euro per maand. Daarmee kan ik me op tal van manieren van tv content zonder reclame voorzien. Alle nederlandse zenders kijk ik toch al niet naar.  ik heb een plus pakket voor discovery animal planet and nat geo en degelijke voor in de nacht. En ik kijk 3 weken per jaar naar eurosport voor de tour maar dat kijk ik wel via iemand zijn ziggo contract in betere kwaliteit.

 

Hopelijk heeft tweak zijn upload wel op orde en niet wegbezuinigd met nieuw apparatuur die niet voldoet voor 1000/1000. (toen is immers dit hele gezeur begonnen).

De 'reach' van Tweak is heel beperkt he, dus niet veel huishoudens kunnen dat product afnemen. Die grote besparing geldt alleen de eerste 3 maanden? En ze zijn met heel veel rookwolken al aan het verhullen dat als je de snelheid niet haalt de kans groot is dat dit niet aan de provider ligt!

 

Reputatie 7
Badge +1

Bij het lezen van dit topic valt me op dat het issue waarover word geklaagd al heel vroeg bekend was, en ook in een heel vroeg stadium is te lezen dat T-Mobile voor deze constructie heeft gekozen en daar niets aan gaat veranderen, m.a.w. dat is het in dat heeft men maar genoegen mee te nemen.

Wat mij dan opvalt dat men ondanks dat men weet dat de kwaliteit belabberd is toch al of niet  vrijwillig dan “gedwongen” over gaat naar het nieuwe platform alleen maar omdat opnemen in de Cloud zo fijn is, niet dus, voor mij blijft de wijze van opnemen zoals vroeger met de harddiskrecorder nog altijd het fijnste.

Dat de beeldkwaliteit inderdaad aanmerkelijk zeg maar gerust veel slechter is dan op het oude platform heb ik bij mijn zus wel gezien zij heeft sinds medio 2021 T-Mobile thuis en kijkt op een Philips FHD tv van pakweg 40” bij programma’s op b.v. NGC of Animal Planet gaat het wel redelijk maar zet je de tv op ESPN of Eurosport is het matig om maar netjes te zeggen.

 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de tv kwaliteit. 

Wij hebben geen blokkerig e/o stilstaand beeld en de sportwedstrijden zie ik ook geen problemen. Wij kijken tv op een 65" philips oled tv. Kijkafstand is 5 meter. Het beeld vinden wij strak en ik zelf ben ook wel erg kritisch,  vooral omdat wij een aantal jaar terug van Tweak afkwamen. Daar hebben wij Sparql meegemaakt.

Wij kijken tv via de tmobile app die geïnstalleerd is op de tv.

Reputatie 4

 

persoonlijk zit ik te kijken naar een tweak internet only 1 gigabit dat bespaart me ruim 27 euro per maand. Daarmee kan ik me op tal van manieren van tv content zonder reclame voorzien. Alle nederlandse zenders kijk ik toch al niet naar.  ik heb een plus pakket voor discovery animal planet and nat geo en degelijke voor in de nacht. En ik kijk 3 weken per jaar naar eurosport voor de tour maar dat kijk ik wel via iemand zijn ziggo contract in betere kwaliteit.

 

Hopelijk heeft tweak zijn upload wel op orde en niet wegbezuinigd met nieuw apparatuur die niet voldoet voor 1000/1000. (toen is immers dit hele gezeur begonnen).

De 'reach' van Tweak is heel beperkt he, dus niet veel huishoudens kunnen dat product afnemen. Die grote besparing geldt alleen de eerste 3 maanden? En ze zijn met heel veel rookwolken al aan het verhullen dat als je de snelheid niet haalt de kans groot is dat dit niet aan de provider ligt!

 

Tja zelfs de speedtest binnen het T-Mobile netwerk is niet goed dus...

 

Reputatie 4

Bij het lezen van dit topic valt me op dat het issue waarover word geklaagd al heel vroeg bekend was, en ook in een heel vroeg stadium is te lezen dat T-Mobile voor deze constructie heeft gekozen en daar niets aan gaat veranderen, m.a.w. dat is het in dat heeft men maar genoegen mee te nemen.

Wat mij dan opvalt dat men ondanks dat men weet dat de kwaliteit belabberd is toch al of niet  vrijwillig dan “gedwongen” over gaat naar het nieuwe platform alleen maar omdat opnemen in de Cloud zo fijn is, niet dus, voor mij blijft de wijze van opnemen zoals vroeger met de harddiskrecorder nog altijd het fijnste.

Dat de beeldkwaliteit inderdaad aanmerkelijk zeg maar gerust veel slechter is dan op het oude platform heb ik bij mijn zus wel gezien zij heeft sinds medio 2021 T-Mobile thuis en kijkt op een Philips FHD tv van pakweg 40” bij programma’s op b.v. NGC of Animal Planet gaat het wel redelijk maar zet je de tv op ESPN of Eurosport is het matig om maar netjes te zeggen.

 


Ik heb ze alle toegang tot de tv box ontzegt via het eigen netwerk en heb op de tv beneden (65) inch dus nog het oude platform maar boven streak ik via het nieuwe platform op een 42 inch.  en toch is de kwaliteit beneden nog beter als boven. Echt bizar.

Reputatie 6
Badge

Hi allemaal, ik wil jullie in dit bericht heel graag van een heldere en langverwachte terugkoppeling voorzien! Samen met mijn collega die in charge is/was van het bitrate onderzoek, zijn wij tot een conclusie gekomen. Het onderzoek wordt gesloten en het bitrate issue wordt meegenomen in het algemene verbetertraject. Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren. Dit blijft dan ook zeker een focuspunt voor op de achtergrond, maar ik zal niet meer expliciet de updates hiervan met jullie kunnen delen. Zo voeren wij ongemerkt ook verbeteringen door zonder deze te vermelden aan klanten (bijvoorbeeld door ons netwerk te verbeteren). Ik ben super blij dat jullie hier een tijd terug melding van hebben gemaakt en zo betrokken zijn geweest, zodat hier nu de focus voor is en dit onderwerp aan het licht is gekomen.

Ik ga dan ook aan de slag met de laatste vergoedingsronde, omdat dit de uitkomst van mijn collega is. De vergoeding maak ik volgende week in orde, zodat de hele maand mei nog vergoed wordt. Dit topic ga ik uiteraard niet sluiten, maar inhoudelijk is het niet zinvol om hier langer over door te gaan. Weet dat jullie te allen tijde met jullie vragen bij mij terechtkunnen, daar verandert niets aan! ❤

Even screenshotten voor de Gebakken Lucht Award 2021/22 😄🤣

Reputatie 6
Badge

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de tv kwaliteit. 

Wij hebben geen blokkerig e/o stilstaand beeld en de sportwedstrijden zie ik ook geen problemen. Wij kijken tv op een 65" philips oled tv. Kijkafstand is 5 meter. Het beeld vinden wij strak en ik zelf ben ook wel erg kritisch,  vooral omdat wij een aantal jaar terug van Tweak afkwamen. Daar hebben wij Sparql meegemaakt.

Wij kijken tv via de tmobile app die geïnstalleerd is op de tv.

Nogal logisch dat je ‘nergens’ last van heb, je zit bijna in een andere postcode dan je tv staat 😉 (in de documenten betreffende beoordeling van de kwaliteit, zou je op 3 maal de hoogte van het scherm moeten kijken, bij een 65” van 2,4 meter dus)

Reputatie 3

Lisa schrijft: “Zo werken wij er constant aan om onze diensten te verbeteren”. 

Wel bijzonder, deze topic is al meer dan een jaar oud en nog geen verbeteringen. Dus het betreft niet deze dienst.

Je wordt met een kluitje het riet ingestuurd….

 

@Lisa kan er ook weinig aan doen, ze mag de boodschapper spelen van het "goede” nieuws.

Komt er op neer dat er twee mogelijke dingen aan de hand zijn die ik tussen de regels lees,

  1. Het is technisch niet op te lossen, men heeft een systeem in elkaar geflanst waar men geen kant mee op kan, dus dan maar mindere kwaliteit.
  2. De mensen, men noemt het techneuten, die aan het systeem werken zijn niet capabele genoeg om dit probleem op te lossen, men snapt er niks van en kan dus ook geen oplossing bedenken, en zolang er maar een paar klagen lekker laten gaan, we late @Lisa wel voor ons de kastanjes uit het vuur halen
  3. 😮Er is zelfs een 3, Het management zegt, doe wat moet, maar het mag geen cent kosten, onmogelijke taak omdat bandbreedte nu eenmaal geld kost.
Reputatie 4

@Lisakan er ook weinig aan doen, ze mag de boodschapper spelen van het "goede” nieuws.

Komt er op neer dat er twee mogelijke dingen aan de hand zijn die ik tussen de regels lees,

  1. Het is technisch niet op te lossen, men heeft een systeem in elkaar geflanst waar men geen kant mee op kan, dus dan maar mindere kwaliteit.
  2. De mensen, men noemt het techneuten, die aan het systeem werken zijn niet capabele genoeg om dit probleem op te lossen, men snapt er niks van en kan dus ook geen oplossing bedenken, en zolang er maar een paar klagen lekker laten gaan, we late @Lisa wel voor ons de kastanjes uit het vuur halen
  3. 😮Er is zelfs een 3, Het management zegt, doe wat moet, maar het mag geen cent kosten, onmogelijke taak omdat bandbreedte nu eenmaal geld kost.

Het is denk ik doodsimpel op te lossen. Een hogere bitrate is minder compressie = minder belasting voor de servers die dit moeten doen op bandbreedte na en die kunnen ze simpweg verhogen door een nieuwe switch of netwerk module.
Het is een geld kwestie, er is net als met het eigen internet netwerk zwaar bezuinigd op dit nieuw systeem en ze willen geen cent investeren. Al besteden ze blijkbaar meer aan doelloze vergaderingen die helemaal niets oplossen en waar aankaarten geen zin heeft.

Reputatie 5

Ik denk eerlijk gezegd dat de technische dienst best graag een goed product neer wil zetten. Het lijkt voor mij meer op een kostenbesparend management besluit.

Zolang het voldoende geld oplevert, en het aantal klachten binnen de geprojecteerde verwachting valt, vinden ze het prima. Dit systeem zal een stuk goedkoper zijn (dat moet wel, gezien de slechte kwaliteit ), en zolang het ze financieel meer voordelen dan nadelen oplevert zien ze echt geen reden om in de kwaliteit te investeren, hoe waardeloos die ook is. Dat kost onnodig geld in hun ogen. Management denk over het algemeen aan het belang van het bedrijf (en zichzelf ), en niet aan de klanten. Zolang die betalen is het goed. Klanten uitbuiten door rotzooi te verkopen is waarschijnlijk iets om trots op te zijn.

Met punt 1 heb je helemaal gelijk denk ik. Ze hebben een ontzettend slecht systeem aangekocht, of in elkaar geflanst inderdaad, dat met deze minimale kwaliteit zijn grenzen al bereikt heeft. Dat lijkt mij ook de conclusie die uit dit onderzoek naar voren is gekomen.

Als er echt een onderzoek geweest is in ieder geval. Geloofwaardigheid van T-Mobile is precies nul, en dat is nog optimistisch.

Kortom, ik ben bang dat dit als goede bedrijfsvoering gezien wordt, door iemand die op die manier kan denken, en dat ze klanten nog jaren op deze manier blijven oplichten.

Reputatie 7

Hi allemaal,

Merci voor alle reacties en ik kan mij jullie gevoel zeker voorstellen! Omdat vandaag de laatste dag van de maand is, ga ik vanaf morgen aan de slag met de vergoedingen. Ik speel jullie bezwaar daarnaast zeker door naar mijn collega's, maar ik verwacht zelf dat het eindoordeel hierdoor niet gaat veranderen. Al ga ik hier nog steeds graag voor jullie achteraan, dus ik geef jullie reacties door bij onze aankomende tv-meeting. Zelf had ik ook gehoopt op een concretere uitkomst na deze maanden, maar weet dat dit echt meegenomen wordt in het verbetertraject dat zich op de achtergrond afspeelt. Ook jouw punt/voorstel heb ik doorgezet naar één van mijn collega's @MetaframeNL. Hierover later meer! 

Hi @A1rf0rc3, ook voor jou ga ik aan de slag met de compensatie! Hier ontvang je vanzelf een privébericht over. Heel goed dat je dit hier aangeeft, zodat ik jou hierin kan meenemen. 

Reputatie 5

@Lisa 

“Weet dat dit echt meegenomen wordt in het verbetertraject".

Is dat net zo hard beloofd als: “Weet dat we dit probleem zeer serieus nemen!", en “Weet dat er echt hard gewerkt wordt aan een goede oplossing!", en “Jullie houden recht op compensatie tot de oplossing is geïmplementeerd!”?

Ik vraag het maar, dan weten we wat die belofte waard is.

Reageer