update TV maximaal 1 opname

  • 24 May 2023
  • 12 reacties
  • 151 Bekeken

Ik kon voor de update 2 programma’s die elkaar overlappen opnemen maar nu niet meer.
hoe is dit op te lossen? Ik heb trouwens glasvezel.

 

Nora van Odido 9 maanden geleden

Hi @Erwin65, ik zie dat je op dit moment inderdaad een TV Box hebt met een harddisk recorder waar Cloud Opnemen niet beschikbaar op is. Ik heb deze gelijk voor je omgeruild voor een nieuwe TV Box zonder harddisk recorder zodat je ook in de woonkamer gebruik kan maken van Cloud Opnemen! De andere TV Box die in de keuken staat is een ouder model, deze heb ik ook gelijk voor je omgewisseld voor de nieuwe TV Box zodat de apparatuur weer up to date is! Zodra het pakket onderweg is, krijg je een track en trace code per e-mail zodat je precies weet wanneer de TV Boxen binnen gaan komen. De oude TV Boxen hoef je niet terug te sturen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kan! 😄

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Erwin65, je kunt met Cloud Opnemen vrijwel ongelimiteerd opnames tegelijkertijd maken. Ik denk dat je doelt op het gebruik van de fysieke recorder kan dat kloppen? Zo ja: dit is inderdaad het geval. Op DSL was het altijd maximaal één tegelijk, maar op Glas was het twee tegelijk.

Hoi @Erwin65, je kunt met Cloud Opnemen vrijwel ongelimiteerd opnames tegelijkertijd maken. Ik denk dat je doelt op het gebruik van de fysieke recorder kan dat kloppen? Zo ja: dit is inderdaad het geval. Op DSL was het altijd maximaal één tegelijk, maar op Glas was het twee tegelijk.

Voorheen kon ik altijd 2 programma’s tegelijkertijd opnemen en nu na de update kan dat niet meer? Dus nu moet ik extra vijf euro betalen om twee programma’s tegelijkertijd te willen opnemen. Wat is dat voor update?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Erwin65, zodra je Cloud Opnemen activeert op jouw TV Box heb je dit probleem niet meer. Qua kosten zal er niks veranderen. Wil je meer weten over hoe Cloud Opnemen precies werkt? Check dan onze website. Je zet dit gemakkelijk aan via My T-Mobile!

Hi @Erwin65, zodra je Cloud Opnemen activeert op jouw TV Box heb je dit probleem niet meer. Qua kosten zal er niks veranderen. Wil je meer weten over hoe Cloud Opnemen precies werkt? Check dan onze website. Je zet dit gemakkelijk aan via My T-Mobile!

Belangrijk: Cloud Opnemen aanzetten in My T-Mobile Thuis

Let op! Cloud Opnemen zit niet standaard inbegrepen in je TV-pakket. Zet Cloud Opnemen aan in My T-Mobile Thuis voor € 5,- /mnd. Na de eerste maand kun je de functie opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.

Zie je de optie niet tussen staan in My T-Mobile Thuis? Deze functie is nog niet beschikbaar voor iedereen. We zijn druk bezig om Cloud Opnemen voor iedereen met een TV-abonnement beschikbaar te maken. Je ontvangt bericht zodra we jouw TV kunnen
 

deze tekst komt van jullie website en daar word toch echt gezegd €5 per maand. Of mis ik iets?

 

Reputatie 7
Badge +14

Als je een HDD recorder had, dan betaalde je daar €5,- voor bij. Met cloud recording zeg je de HDD add-on op en activeer je voor dezelfde €5,- cloud recording via my-tmobile. 

Als je een HDD recorder had, dan betaalde je daar €5,- voor bij. Met cloud recording zeg je de HDD add-on op en activeer je voor dezelfde €5,- cloud recording via my-tmobile. 

Ik heg gisteren cloud opnemen aangezet maar het werkt nog niet. Volgens de site zou ik bij een opname het cloud logo moeten zien maar dat is niet het geval.

Reputatie 7
Badge +14

Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?

Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?

Dat heb ik al gedaan maar werkt ook niet.

Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?

Dat heb ik al gedaan maar werkt ook niet.

Ik heb wat ontdekt. Ik heb 2 decoders, 1 in de keuken en 1in de woonkamer. Diegene in de woonkamer is er een met opname functie. Het valt me op dat in de keuken de cloud wel zichtbaar is maar op de decoder in de woonkamer niet.

Wellicht de decoder een keer spanningsloos en opnieuw aanzetten?

Dat heb ik al gedaan maar werkt ook niet.

Ik heb wat ontdekt. Ik heb 2 decoders, 1 in de keuken en 1in de woonkamer. Diegene in de woonkamer is er een met opname functie. Het valt me op dat in de keuken de cloud wel zichtbaar is maar op de decoder in de woonkamer niet.

Volgens mij moet de HD recorder omgeruild worden naar normale, klopt dat en waar kan ik dat regelen?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Erwin65, ik zie dat je op dit moment inderdaad een TV Box hebt met een harddisk recorder waar Cloud Opnemen niet beschikbaar op is. Ik heb deze gelijk voor je omgeruild voor een nieuwe TV Box zonder harddisk recorder zodat je ook in de woonkamer gebruik kan maken van Cloud Opnemen! De andere TV Box die in de keuken staat is een ouder model, deze heb ik ook gelijk voor je omgewisseld voor de nieuwe TV Box zodat de apparatuur weer up to date is! Zodra het pakket onderweg is, krijg je een track en trace code per e-mail zodat je precies weet wanneer de TV Boxen binnen gaan komen. De oude TV Boxen hoef je niet terug te sturen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kan! 😄

Hi @Erwin65, ik zie dat je op dit moment inderdaad een TV Box hebt met een harddisk recorder waar Cloud Opnemen niet beschikbaar op is. Ik heb deze gelijk voor je omgeruild voor een nieuwe TV Box zonder harddisk recorder zodat je ook in de woonkamer gebruik kan maken van Cloud Opnemen! De andere TV Box die in de keuken staat is een ouder model, deze heb ik ook gelijk voor je omgewisseld voor de nieuwe TV Box zodat de apparatuur weer up to date is! Zodra het pakket onderweg is, krijg je een track en trace code per e-mail zodat je precies weet wanneer de TV Boxen binnen gaan komen. De oude TV Boxen hoef je niet terug te sturen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kan! 😄

Super.

hartelijk dank voor de service

Reageer