Beantwoord

Vastlopen beeld TV

  • 25 September 2022
  • 39 reacties
  • 388 Bekeken

Sinds juli 2022 loopt mijn tv box vast. Iedere keer als ik bel wordt er een reset uitgevoerd. Nu ben ik bijna 3 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Is begonnen toen ze bezig waren met glasvezel. T-Mobile belooft iedere keer dat ze ermee bezig zijn. Helaas nog steeds geen succes. Ik heb ook 4 mobiele abonnementen lopen bij Tmobile, maar nu is de maat echt vol. Ik ga overstappen. Je probleem wordt niet serieus genomen. 

icon

Beste antwoord door Lisa 26 September 2022, 10:15

Bekijk origineel

39 reacties

Dankjewel. 
helaas met mijn afstandsbediening kan ik sinds de storing van afgelopen zondag alleen van kanalen wisselen, volume regelen en aan/uit zetten.

voor zondag werkte het prima 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel graag gedaan! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt deze bij jou op de mat. Kun je aangeven of je dan weer zonder problemen van alle knoppen gebruik kunt maken? 🤞

Hi,

De TV loopt weer vast op alle zenders. Is weer fantastisch TV kijken. 
 

PROBLEEM IS NIET OPGELOST!!!!!

is om gek van te worden 

Heb contact gehad met de klantenservice. Ze hebben reset gedaan, maar helaas niet geholpen.

dit is om gek van te worden 

En weer is het raak. TV loopt weer vast. Is toch te gek voor woorden!!!!!!!!

wie doet hier iets aan???? Niemand blijkbaar als het na 3 maanden nog niet opgelost is. Hier betaal je dus iedere maand abonnement voor!!

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, hartstikke goed dat je dit aan blijft geven - want je hoort geen problemen te ervaren! Ik wil dan ook heel graag opnieuw een verzoek indienen bij onze technische dienst. Eerder vroeg ik of je voorbeelden door kon zetten, zou je deze met mij kunnen delen? Hiermee bedoel ik met welke zender, welk programma, op welke datum en op welk tijdstip je dit probleem ervaarde? Als je hiervan twee voorbeelden door kunt zetten, dan is dat super. Wanneer ik aangeef dat je op elk moment en op alle zenders problemen ervaart, dan gaat de technische dienst vragen of we hier echt een concreet voorbeeld voor kunnen noemen. Dus bijvoorbeeld RTL Boulevard op RTL 4, gisteren om 18:30 uur. Kun je dit doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag, zodat je snel weer zonder problemen kunt genieten.

Hi,

ik word een beetje moe van Tmobile. Ik krijg een compensatie van Eur15,00, maar die zie ik niet terug op mijn factuur. Daar in tegen is deze zelfs HOGER!!

hoe gekker kan het worden. 

Wederom raak vandaag.

beeld loopt vast. Tijdst: 17.30 uur

zender Net5

was van de week ook het geval.

ben het nu echt zat aan het worden. En de compensatie wordt geen eens doorberekend.  
al 3 maanden hiermee aan het steggelen. 
TMOBILE neemt het nog steeds niet serieus.

 

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dank voor je terugkoppeling! Ik ga er graag ervoor zorgen dat het euvel door de technische dienst wordt onderzocht. @Lisa heeft je kunnen vertellen waar we naar opzoek zijn. Wil je hier nog op terugkomen?

Ook zie ik dat de vergoeding helemaal klaar voor je staat, maar dat deze nog niet op de factuur van oktober staat. Volgende maand zal de volledige vergoeding worden verrekend met de factuur. Deze staat voor je klaar! 

Wederom weer raak. Beeld loopt weer vast. Tijdstip 19.00 uur. Zender RTL4. 

Na 2 uurtjes blijft het probleem nog steeds. Is super frustrerend dat je niet eens normaal tv kan kijken. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel erg bedankt nog voor de aanvullingen! Ik kan je gelukkig laten weten dat er inmiddels voldoende voorbeelden zijn verzameld. Ik heb een status update gevraagd omtrent het onderzoek, omdat ik graag iets concreets hierover met je wil delen. Zodra ik hier iets over doorkrijg, dan laat ik dat aan je weten. Jouw geduld wordt enorm gewaardeerd. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek nog steeds in volle gang is! Weet dat ik dit in de gaten blijf houden, zodat ik je hopelijk snel van een concrete update kan voorzien. Geef je het hier aan als je merkt dat je probleemvrij bent? 

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik wil heel graag aan je vragen of je inmiddels van de vastlopers af bent? 😁 Mijn collega's hebben namelijk een aanpassing verricht die er bij veel klanten voor heeft gezorgd dat ze probleemvrij zijn. Mocht je nog wel problemen ervaren, geen paniek: het onderzoek is namelijk nog in volle gang. Ze zijn hier nog steeds druk mee bezig, maar het lijkt dus ontzettend de goede kant op te gaan. 

Reageer