Beantwoord

Vastlopen beeld TV

  • 25 September 2022
  • 39 reacties
  • 387 Bekeken

Sinds juli 2022 loopt mijn tv box vast. Iedere keer als ik bel wordt er een reset uitgevoerd. Nu ben ik bijna 3 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Is begonnen toen ze bezig waren met glasvezel. T-Mobile belooft iedere keer dat ze ermee bezig zijn. Helaas nog steeds geen succes. Ik heb ook 4 mobiele abonnementen lopen bij Tmobile, maar nu is de maat echt vol. Ik ga overstappen. Je probleem wordt niet serieus genomen. 

icon

Beste antwoord door Lisa 26 September 2022, 10:15

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik wil heel graag aan je vragen of je inmiddels van de vastlopers af bent? 😁 Mijn collega's hebben namelijk een aanpassing verricht die er bij veel klanten voor heeft gezorgd dat ze probleemvrij zijn. Mocht je nog wel problemen ervaren, geen paniek: het onderzoek is namelijk nog in volle gang. Ze zijn hier nog steeds druk mee bezig, maar het lijkt dus ontzettend de goede kant op te gaan. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik wil je graag laten weten dat het onderzoek nog steeds in volle gang is! Weet dat ik dit in de gaten blijf houden, zodat ik je hopelijk snel van een concrete update kan voorzien. Geef je het hier aan als je merkt dat je probleemvrij bent? 

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel erg bedankt nog voor de aanvullingen! Ik kan je gelukkig laten weten dat er inmiddels voldoende voorbeelden zijn verzameld. Ik heb een status update gevraagd omtrent het onderzoek, omdat ik graag iets concreets hierover met je wil delen. Zodra ik hier iets over doorkrijg, dan laat ik dat aan je weten. Jouw geduld wordt enorm gewaardeerd. 

Na 2 uurtjes blijft het probleem nog steeds. Is super frustrerend dat je niet eens normaal tv kan kijken. 

Wederom weer raak. Beeld loopt weer vast. Tijdstip 19.00 uur. Zender RTL4. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dank voor je terugkoppeling! Ik ga er graag ervoor zorgen dat het euvel door de technische dienst wordt onderzocht. @Lisa heeft je kunnen vertellen waar we naar opzoek zijn. Wil je hier nog op terugkomen?

Ook zie ik dat de vergoeding helemaal klaar voor je staat, maar dat deze nog niet op de factuur van oktober staat. Volgende maand zal de volledige vergoeding worden verrekend met de factuur. Deze staat voor je klaar! 

Wederom raak vandaag.

beeld loopt vast. Tijdst: 17.30 uur

zender Net5

was van de week ook het geval.

ben het nu echt zat aan het worden. En de compensatie wordt geen eens doorberekend.  
al 3 maanden hiermee aan het steggelen. 
TMOBILE neemt het nog steeds niet serieus.

 

 

Hi,

ik word een beetje moe van Tmobile. Ik krijg een compensatie van Eur15,00, maar die zie ik niet terug op mijn factuur. Daar in tegen is deze zelfs HOGER!!

hoe gekker kan het worden. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, hartstikke goed dat je dit aan blijft geven - want je hoort geen problemen te ervaren! Ik wil dan ook heel graag opnieuw een verzoek indienen bij onze technische dienst. Eerder vroeg ik of je voorbeelden door kon zetten, zou je deze met mij kunnen delen? Hiermee bedoel ik met welke zender, welk programma, op welke datum en op welk tijdstip je dit probleem ervaarde? Als je hiervan twee voorbeelden door kunt zetten, dan is dat super. Wanneer ik aangeef dat je op elk moment en op alle zenders problemen ervaart, dan gaat de technische dienst vragen of we hier echt een concreet voorbeeld voor kunnen noemen. Dus bijvoorbeeld RTL Boulevard op RTL 4, gisteren om 18:30 uur. Kun je dit doorgeven? Dan ga ik voor je aan de slag, zodat je snel weer zonder problemen kunt genieten.

En weer is het raak. TV loopt weer vast. Is toch te gek voor woorden!!!!!!!!

wie doet hier iets aan???? Niemand blijkbaar als het na 3 maanden nog niet opgelost is. Hier betaal je dus iedere maand abonnement voor!!

 

Heb contact gehad met de klantenservice. Ze hebben reset gedaan, maar helaas niet geholpen.

dit is om gek van te worden 

Hi,

De TV loopt weer vast op alle zenders. Is weer fantastisch TV kijken. 
 

PROBLEEM IS NIET OPGELOST!!!!!

is om gek van te worden 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, heel graag gedaan! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen twee tot vijf werkdagen valt deze bij jou op de mat. Kun je aangeven of je dan weer zonder problemen van alle knoppen gebruik kunt maken? 🤞

Dankjewel. 
helaas met mijn afstandsbediening kan ik sinds de storing van afgelopen zondag alleen van kanalen wisselen, volume regelen en aan/uit zetten.

voor zondag werkte het prima 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, wat gek zeg! Wil je checken of jouw ‘favorieten’ aan staan? Dit check je als volgt:

  1. Menu-knop 
  2. Ga naar Account > Profielen
  3. Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > aan/uit.  

Wellicht staan jouw favorieten aan en heb je geen favoriete kanalen gemarkeerd, dus is er niets weer te geven in de tv-gids. Wil je eens checken of dit de oplossing is? 

Merci voor het aangeven. Zojuist heb ik een vergoeding in orde gemaakt, die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

 

 

Hi Lisa,

Ik krijg niets te zien als ik op het knopje druk. Was voorheen wel zo.

en aan die 3 maanden tv pakket heb ik helaas niets, omdat ik per 4 nov opstap bij tmobile door het gebrek aan vertrouwen en dat er niets gedaan werd met het probleem. 

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ik ben blij om te lezen dat het euvel voor nu verleden tijd lijkt! Graag zorg ik er ook voor dat je het vertrouwen weer terugkrijgt. Kun je aangeven wat er precies speelt met de tv-gids? Loopt deze vast of krijg je niks te zien wanneer je hier op drukt? Gelukkig zie ik ook dat onze collega’s het vastlopen voor zowel jouw TV Box als voor de Amino Aria 7X als algemeen probleem hebben samengevoegd. Dit betekent dat er snel een definitieve fix voor zal komen. 

Terechte opmerking van je omtrent een compensatie. Ik heb een kijkje genomen in jouw dossier en zie dat je vaker melding hebt gemaakt van vastlopend/slecht beeld. Uit coulance wil ik je graag drie maanden een gratis tv-pakket naar keuze aanbieden. Kijk vooral op de website wat jou aanspreekt en laat dit dan aan mij weten: https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/zenderpakketten. Vervolgens maak ik dan de kosten van deze drie maanden voor jou in orde en kun je op ieder gewenst moment het pakket aanzetten en vervolgens zelf weer uitzetten. Kan ik je hiermee verblijden? 😊

Wanneer is TMOBILE van plan om compensatie te geven omdat dit probleem al sinds juli speelt en maar niet opgelost wordt. Ik betaal voor ondeugdelijke service 

Voorlopige doet de box het weer, maar ik heb er geen vertrouwen in. Is toch weer iedere week in het weekend raak 

de TV guide doet het niet meer sinds de storing.

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, check - goed om te weten! Klopt het dat dit daarna niet meer is voorgekomen? Als het issue is opgelost, dan kan ik jammer genoeg niet meer de oorzaak/boosdoener achterhalen. Heb je toevallig een smart tv in huis? In het onderstaande topic kun je lezen of deze geschikt is voor onze Smart TV App:

Dan hoef je niet meer via de TV Box te kijken, mocht je dat prettiger vinden! 😊 Mocht jouw tv niet geschikt zijn en je ervaart toch nog vastlopers, dan ga ik een onderzoek indienen als je meerdere voorbeelden door kunt geven. Want ook met de TV Box hoor je geen problemen te ervaren. 

Ik maak geen gebruik van audio apparatuur.

en het waren alle zenders waar de storing was. Niet alleen op 1. GEEN ENE ZENDER DEED HET. Op alle zenders was het probleem. Overal bleef het hangen.

En bij het zappen maar een andere zender bleef het beeld lang op zwart voor er weer beeld was.

 

 

 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, dankjewel voor deze razendsnelle aanvulling! Super fijn dat de wifi weer werkt zoals het hoort, maar ik ben het met je eens dat je geen problemen hoort te ervaren. Zodra je toch weer issues ervaart met de wifi, dan hoor ik het graag en kijk ik meteen weer met je mee. Als je nog expliciet een zender of programma kunt noemen, dan kunnen mijn collega’s het onderzoek starten. Maak je daarnaast ook gebruik van externe audio-apparatuur zoals bijvoorbeeld een speaker? Zo ja, werkt het dan wel zonder problemen als je deze apparatuur loskoppelt? 

 

Hi Lisa.

het waren alle programma’s van 21.00-22.00 uur op alle zenders hetzelfde probleem. Tot 5x de box van het stroom gehaald maar probleem bleef.

beeld liep vast. Daarna wel veel geen geluid. En weer daarna wel geluid maar geen beeld. Zo ging het maar door.

en mijn WiFi probleem heb ik zelf opgelost. Klantenservice heeft alleen reset gedaan. Ik heb zelf alles uitgezet en opnieuw opgestart. Alle WiFi punten opnieuw gekoppeld. Toen deed de WiFi het weer. Maar het hoort niet zo te zijn. 

Reputatie 7

Hi @soenitaorie, ontzettend goed dat je dit gelijk in dit topic hebt gemeld! Weet dat we al jouw meldingen te allen tijde serieus nemen. Het is soms lastiger te reproduceren wanneer alles er aan onze kant prima uitziet, maar dat betekent niet dat jij geen problemen ervaart. Ik wil je vragen om het wifi-kanaal aan te passen. In deze handleiding lees je hoe je dit doet: https://bit.ly/3CLFyg3. Kun je aangeven of dit heeft geholpen? 

Zou je daarnaast voorbeelden kunnen doorzetten van programma's die vastliepen op tv? Hiervoor klop ik namelijk graag aan bij onze technische dienst. Kun je laten weten bij welke programma's en op welke zenders het beeld vastliep (inclusief datum en tijdstip)? Merci! Vervolgens gaan mijn collega's hiermee aan de slag en gaan ze hun uiterste best doen voor een permanente oplossing. 

En opvallend. Het gebeurt iedere zondagavond. Iedere 5 sec loopt het beeld vast en iedere zondag heb ik geen   WiFi. Heeft T-Mobile soms ook een zondagse rust ingelast? En zondagavond is de klantenservice niet bereikbaar waardoor je hele avond met slecht werkende internet en slechte tv zit!!! 

Reageer