Verbindingsproblemen TV

  • 21 May 2023
  • 14 reacties
  • 106 Bekeken

Goedemiddag,

Ongeveer 4 weken geleden heb ik een storing gemeld en heeft een medewerker bij u ook geconstateerd dat mijn TV kastje kapot is. Nu heb ik 9 mei een mail gekregen dat er een installatiepartner is ingeschakeld en dat ik een email of sms zal krijgen met een link om een afspraak te maken. Het is nu 21 mei en ik heb nog steeds niks gekregen. Dit betekend dat ik al 4 weken geen TV kan kijken terwijl ik wel abonnementskosten betaal hiervoor. Wanneer wordt dit opgelost?

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Wateengezeur, heel goed dat je aan de bel trekt, ik hoop en verwacht niet dat het nog een keer voor komt maar geef het een volgende keer gerust eerder aan! Wij hebben je per email een uitnodiging gestuurd op hetzelfde email adres dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community. Dit is op dinsdag 9 mei omstreeks 17:27 gebeurd. Ik zal je voor de zekerheid ook via een privébericht op de Community jouw persoonlijke afspraaklink toesturen zodat ik in ieder geval zeker weet dat je hier toegang toe hebt.

Ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je kan betekenen! 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wateengezeur, heel goed dat je aan de bel trekt, ik hoop en verwacht niet dat het nog een keer voor komt maar geef het een volgende keer gerust eerder aan! Wij hebben je per email een uitnodiging gestuurd op hetzelfde email adres dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community. Dit is op dinsdag 9 mei omstreeks 17:27 gebeurd. Ik zal je voor de zekerheid ook via een privébericht op de Community jouw persoonlijke afspraaklink toesturen zodat ik in ieder geval zeker weet dat je hier toegang toe hebt.

Ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je kan betekenen! 

Dat hoop ik ook, maar ik zie nog geen link om een afspraak te maken. Dus iets gaat er niet goed.  Hoe kunnen we dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wateengezeur, de afspraaklink is nu tweemaal toegestuurd. Ik stuur je voor alle zekerheid nog een keer de link toe in een privébericht. Klik op je eigen profiel en ga naar privéberichten, daar staat dan mijn bericht bovenaan inclusief de link! 😉

Beste Jason, ik mag dan op leeftijd zijn misschien maar zeker geen digibeet. Ik zie nergens “mijn profiel” en als ik op “mijn account” klik zie ik nergens prive berichten. 

Ik heb inmiddels wel een afspraak kunnen maken met de link in de mail. Dus ik hoop dat het zo is opgelost want de website is net een doolhof vind ik.

Reputatie 7
Badge +5

@Wateengezeur Fijn dat het gelukt is. Hou dit topic op de hoogte, als je wilt. Ik ben benieuwd!

Ok, de monteur is langs geweest, vraag wat is er aan de hand? Volgens mij is mijn tv kastje kapot zeg ik. Ohh zegt tie, heeft u al een nieuwe opgestuurd gekregen. Nee. Ahh dan kan ik niks voor u doen helaas. Hij kijkt nog even naar het kastje. Tja zegt het is ook wel een hele oude. Ik zal het doorgeven dan krijgt u de spullen opgestuurd en kan u weer via een link een nieuwe afspraak maken. Inmiddels is week 5 zonder TV aangebroken. Ga bijna denken dat ik zonder kan

 

Reputatie 7
Badge +5

Excuses hiervoor @Wateengezeur! Geen zorgen, ik heb dit meteen intern besproken en actie ondernomen. Ik heb er meteen voor gezorgd dat je een nieuw modem ontvangt, de Zyxel T-50. Guidion neemt contact met je op voor het maken van een installatieafspraak, maar hou er rekening mee dat je deze afspraak over zeven kunt inplannen, gezien we zeker moeten weten dat het nieuwe modem er is. De afspraaktool van Guidion zal hier rekening mee houden. Het oude modem hoeven we niet terug, deze kun je afgeven bij een milieupunt bijvoorbeeld!

Ook heb ik jouw TV Box omgeruild voor een nieuw exemplaar. Je zult hierop geen problemen meer ervaren! Voor de oude TV Box geldt hetzelfde, deze hoeven we niet meer terug. Hou je dit topic op de hoogte zodra alles binnen en geïnstalleerd is? Dankjewel!

Zeker hou ik jullie op de hoogte van deze soap. Er is mij een nieuwe tv box en nieuw modem beloofd. Vandaag pakket binnen gekregen. Zit alleen een tv box in. Wanneer krijg ik het nieuwe modem?

Reputatie 7
Badge +14

Nou, gelukkig kun je wel met TV kastje aan de slag. Let op dat die normaal internet nodig heeft. Dat zou bij de oude routers nog wel eens alleen op poort 1 en 2 kunnen zitten. Even omstreken indien nodig.

Gelukkig zijn jullie getraind om overal het positieve uit te halen. Mijn complimenten! Zeker waardevol zo voor het pinksterweekend. Gelukkig ben ik thuis. Maar het geeft nog geen antwoord op mijn vraag! Wanneer kan ik het modem verwachten en een nieuwe afspraak met de monteur plannen?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wateengezeur, ik heb het meteen nagekeken! Het pakketje zul je vandaag ontvangen en een e-mail voor de afspraak op maandag. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Klopt ik heb een bericht van bezorging gekregen.top, fijn! Alleen de afspraak van maandag had ik daarvoor al gannuleerd. Ik heb guidion gebeld maar ik moet eerst ee; nieuwe mail van jullie krijgen zeggen ze daar. Dus nu het verzoek kunnen jullie een nieuwe link sturen zodat ik een afspraak kan maken?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wateengezeur, ook daar helpen wij je graag mee! Ik was blij om te zien dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij en dat je een nieuwe afspraak hebt weten te plannen.

Ik heb er vertrouwen in dat je snel van het internet kan genieten! 😃

Reageer