[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

212 reacties

Reputatie 7
Badge +6
@pippa50, @OpaGod,

Jullie zien haperend beeld. Dat wil ik natuurlijk graag verhelpen. Ik probeer daarom te achterhalen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Welke hardware gebruiken jullie? Controleer ook of je snelheid op Wifi/4G toereikend is. Wil je ook eens wisselen van kwaliteit bij instellingen? Een herstart van je toestel zou ook kunnen helpen.

@Patrick040,

De app crasht bij de opstart. Maak je gebruik van een Huawei toestel? In dat geval staat hieronder een (tijdelijke) oplossing.

@glaasjemelk,@lwbord,

Jullie krijgen helemaal geen beeld. Dit komt overeen met de melding rondom de Huawei. Die melding plaats ik hieronder ook nog even. Heb je geen Huawei toestel, geef dan aan welk toestel en welke softwareversie je gebruikt. Voor de zekerheid: blijft het probleem als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

Issue met Huawei

Er blijkt een issue te zijn met Huawei toestellen en de Google Play Services. Gelukkig is er een tijdelijke oplossing! Verwijder Play Services (via apps -> GPS > Details van app > Verwijderen) en installeer de app opnieuw. Herstart je toestel niet, want dan komt het probleem terug. Dit probleem is bekend bij de betrokken partijen. Binnen twee weken verwachten zij de oplossing te hebben. Dit issue veroorzaakt ook problemen met vele andere apps.
Aan alle T-mobile medewerkers: ik vind dat zolang een nieuw geïntroduceerde app (die allang doorontwikkeld had moeten zijn voor introductie) nog niet fatsoenlijk werkt, er de mogelijkheid moet zijn de eerdere werkende app weer te installeren. Dus graag een link naar de oude app (of een apk file) voor mijn Android 7 toestel.

We betalen voor TV Anywhere, dus willen we ook kunnen kijken.
Reputatie 7
Badge +6
@jebo85

Deze melding betekent dat het toestel mogelijk geen (goede) verbinding heeft met het internet. Kun je het toestel eens herstarten en je internetverbinding testen? Gebruik bijvoorbeeld onze speedtest. Houd je ons op de hoogte of dit effect heeft?
Reputatie 1

@Patrick040,

De app crasht bij de opstart. Maak je gebruik van een Huawei toestel? In dat geval staat hieronder een (tijdelijke) oplossing.


Zowel een Huawei (geen update maar nieuwe installatie) en een Nexus 5x

Bij de nexus 5x had ik eerst een probleem dat hij al meteen crashde na tv te kiezen, daarna leek het beter te gaan maar na 5 minuten stopt het programma met een foutmelding dat er iets 'fout' is gegaan (helaas de foutmelding is niet meer dan dat) ; en dat zelfde zie ik op een Huawei Mate 10 Lite
Beste T-Mobile
Vanochtend de nieuwe app geïnstalleerd en helaas werkt ie niet goed.

1) Bij het bekijken van NPO 1 op mijn smartphone (Samsung Galaxy Core Duo, Android 5.1.1) krijg ik na een paar minuten de melding "Something went wrong"

2) Bij het casten naar mijn tv (Philips 32pfk5500/12, Android 5.1.1) wordt de verbinding gemaakt, verschijnt op de tv de melding "Klaar om te casten" met daarbij bovenin het scherm de melding "Unable to load asset. None of the playback technologies are supported"

Ik heb zowel de smartphone als de tv herstart en de cache van Google Play Services verwijderd. Dat hielp niet.

De oude app werkte prima, kunnen jullie dit fixen?
Helaas, de nieuwe App werkt bij mij niet.
Bij opstarten (na inlogscherm) sluit hij de applicatie.

Huawei P10Lite Android 7.0

Alles nogmaals gedeinstalleerd, en weer geïnstalleerd. (handmatig alle oude mappen weggegooid) maar helaas.

Op wifi, op 4. Elke setting geprobeerd.

De oude app werkte top!
Hier (helaas) ook de nieuwe app geïnstalleerd gekregen
Na een aantal seconden kijken krijg ik de melding "Something went wrong"

Nokia 8, android 8.1.0, mei security update
[@lwbord,

Jullie krijgen helemaal geen beeld. Dit komt overeen met de melding rondom de Huawei. Die melding plaats ik hieronder ook nog even. Heb je geen Huawei toestel, geef dan aan welk toestel en welke softwareversie je gebruikt. Voor de zekerheid: blijft het probleem als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

Issue met Huawei

Er blijkt een issue te zijn met Huawei toestellen en de Google Play Services. Gelukkig is er een tijdelijke oplossing! Verwijder Play Services (via apps -> GPS > Details van app > Verwijderen) en installeer de app opnieuw. Herstart je toestel niet, want dan komt het probleem terug. Dit probleem is bekend bij de betrokken partijen. Binnen twee weken verwachten zij de oplossing te hebben. Dit issue veroorzaakt ook problemen met vele andere apps.


@Sander Verwijderen en opnieuw installeren geeft hetzelfde effect. Play services is niet te verwijderen van een Google Pixel.

Foutmelding: Er is iets fout gegaan. Video speelt niet.
Telefoon: Google Pixel 1
Android: 8.1.0
@Sander: tot driemaal toe verwijderd en weer geïnstalleerd. Geen verbetering, gewoon geen beeld. Als T-mobile gewoon eens kijkt naar in Google Play naar de reacties van gebruikers, die de nieuwe app hebben geïnstalleerd, dan zie je bij (vrijwel) iedereen hetzelfde resultaat, namelijk geen of haperend beeld. Dus nieuwe app, of terug kunnen naar de vorige werkende app.

Wat bij de nieuwe app ook weg is - en dat is jammer - zijn de functionaliteiten:
* beeldkwaliteit in meerdere stappen instellen (full HD, hoog, laag)
* swipen naar andere kanalen (heel handig)

Dit gaat klanten kosten T-mobile
@jebo85

Deze melding betekent dat het toestel mogelijk geen (goede) verbinding heeft met het internet. Kun je het toestel eens herstarten en je internetverbinding testen? Gebruik bijvoorbeeld onze speedtest. Houd je ons op de hoogte of dit effect heeft?


Goedemiddag Sander,

Ik heb zelf de app opnieuw geinstalleerd en zowel tijdens mijn 4G verbinding als T-Mobile Thuis (750Mbps) heb ik hetzelfde effect. Er is iets mis gegaan , zie screenshot

Ik heb een Google Pixel 2 XL met Android P developer preview geinstalleerd
Hier werkt het goed, zowel samsung telefoon als ipad. Ben blij met deze verbetering. Is het nu ook mogelijk om via de TV alle zenders tot een week terug te kijken?
Reputatie 3
Badge +2
Jullie zien haperend beeld. Dat wil ik natuurlijk graag verhelpen. Ik probeer daarom te achterhalen wat de oorzaak zou kunnen zijn. Welke hardware gebruiken jullie? Ik gebruik dezelfde hardware als ik voor de oude app gebruikte die WEL werkte.

Controleer ook of je snelheid op Wifi/4G toereikend is. Mijn snelheid op beide is meer dan toereikend voor TV anywhere. Heeft trouwens altijd goed gewerkt totdat er een nieuwe app uitkwam met zogenaamd meer functies.

Wil je ook eens wisselen van kwaliteit bij instellingen? Heb ik nog niet geprobeerd en ga ik geloof ik ook niet proberen. Ik sta op het punt om die hele app weg te pleuren. Keek toch al niet veel TV.

Een herstart van je toestel zou ook kunnen helpen. Misschien helpt een herstart van jullie app?
Reputatie 1
Dag allen,

De melding (error, er is iets mis gegaan) heeft mogelijk nog een andere oorzaak. Deze melding speelt alleen op Android. Het heeft dus niet per se iets te maken met de internetverbinding. We zijn druk doende om te achterhalen wat de oorzaak is om deze vervolgens weg te nemen. Wij willen niets liever dan dat iedereen overal en onbeperkt van onze nieuwe TV Anywhere kan genieten!



Excuse me?

Deze app is gewoon een exacte kopie van de app van het mislukte Knippr Project.

Wat T-mobile heeft gedaan is de goedwerkende TV Anywhere app vervangen voor de app van het mislukte Knippr project.

Inclusief alle bekende problemen en storingen die er de afgelopen jaren inzaten, bekend waren en er nooit uit zijn gehaald.

Dit is precies waarom Knippr is mislukt. Niet zoals op de website staat vermeld dat het te vroeg kwam voor het grote publiek maar doordat het gewoon niet goed was ontwikkeld.

Dus ik zou niet weten waarom T-mobile nu moet gaan " uitzoeken " waarom deze app niet goed werkt. Want dat deed de app al 2 jaar niet. Dus waarom zou die nu plotseling wel goed gaan werken als je er niets aan verbeterd???
Reputatie 2
De app start op, daarna ff beeld en geluid en dan de melding "er is iets mis gegaan" en stopt ermee.
Samsung Tablet 10.1 2016 Android 7.0
Rechtreeks kijken via de LIVE stream van bijvoorbeeld NPO geen problemen.
Reputatie 1
De app start op, daarna ff beeld en geluid en dan de melding "er is iets mis gegaan" en stopt ermee.
Samsung Tablet 10.1 2016 Android 7.0
Rechtreeks kijken via de LIVE stream van bijvoorbeeld NPO geen problemen.


Dat is 1 van de bekende fenomenen die al jaren bekend is.
Reputatie 1
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor
Waarom moesten we updaten.? Keek al met veel plezier op de tab en nu updaten wat kregen we te zien een zwart beeld met de tekst is een fout opgetreden. Kijk nu naar npo beter.
Reputatie 2
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson
Maar geen airplay meer en knippr eindigt ook per 1-6 hoe kan ik nu TV kijken zonder brakke settopbox van T-Mobile.... De vraag is dus: Wanneer komt TV Anywhere op de apple tv?
Reputatie 2
Sterker nog.. volgens mij heeft T-Mobile zelfs een verouderde versie van de Knippr app gebruikt of in ieder geval van de coreplayer.
Op de laatste versie van de Knippr app zijn de zenders wel gewoon HD op alle android platformen en doen zich de andere problemen veel minder frequent voor


Deze heb ik nooit gebruikt van Knippr en kan er dus geen oordeel over geven.
Ik gebruik de T-MOBILE APP enkel als ik naar me nest ga en nog ff wil kijken.
Maar dit is knap waardeloos! Gezien het aantal negatieve recensies op google playstore moet deze APP zo snel mogelijk verwijderd worden!!
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson

By the way, ze mogen die ouwe drayteks van Vodafone ook wel eens vervangen!
Evenzo die waardeloze tv-boxjes die super langzaam schakelen, het enigste waar T-MOBILE zich mee bezig houdt, is pochen dat ze "AL" 200.000 klanten hebben op het vaste net, maar die ze net zo hard weer kunnen kwijt raken! Zie debacle van hun vorige stunt "ONLINE" die ze snel van de hand hebben gedaan, en als ze er niet voor uitkijken gebeurt het met dit hetzelfde weer!
Reputatie 7
Badge +6

Onderstaand bericht is achterhaald. Er blijken toch nog issues te zijn rondom de error melding en het wegvallende beeld.



Goed nieuws: De error melding is verleden tijd!

Eerder vertelde ik dat het wegvallen van het beeld, het verstoorde beeld en de errormelding het resultaat waren van een slechte (Wifi/Internet) verbinding. Dit klopte niet helemaal, mijn excuses. Het lag namelijk niet aan de verbinding van jouw apparaat met het internet, maar met het netwerk daarachter waar de TV Anywhere app zijn streams vandaan haalt. Deze capaciteit is aangepast, waardoor deze verstoring tot het verleden moet behoren!

Huawei

Het issue met Huawei wordt met de hoogste prioriteit met de betreffende partijen opgepakt. Vooralsnog is de oplossing hiervoor nog niet gevonden.
Sorry Sander, maar na de app opnieuw te hebben verwijderd en weer te hebben geïnstalleerd: geen ENKELE verbetering. Geen beeld. Dus niet te snel met positieve berichten komen graag. Nogmaals: geef iedere gedupeerde de mogelijkheid terug te keren naar de oude app, die bij een ieder WEL werkte! Hoe moeilijk kan dat zijn T-mobile?
Wat ook niet erg prettig is, is als je je telefoon in portret modus houdt, dan blijft een deel van het beeld half bedekt met een grijze overlay. Waarom is die overlay? Waarom niet gewoon de video tonen zonder iets eroverheen?
Toevoeging op het vorige, als je iets terug wilt kijken en je draait je telefoon om het full screen te kijken, krijg je niet dat programma te zien wat je hebt uitgekozen, maar het live beeld van de zender.
Reputatie 6
Badge +2
Raar, op mijn iPhone werkt het gewoon zo als het hoort, getest op diverse zenders maar kan gewoon terug naar het begin van een programma, of een eerder uitgezonden programma