[Vernieuwde app] TV Anywhere nu met meer mogelijkheden, een nieuwe look én extra zenders


Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties

 

Update 01-09-2020

Vandaag hebben we een nieuwe versie van TV Anywhere gelanceerd! Omdat de informatie in dit topic inmiddels verouderd is hebben we deze gesloten. Op zoek naar informatie over het nieuwe TV Anywhere? Klik hier!

 

Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

Update 11-10-2018: De webversie van TV Anywhere is nu ook te bekijken! Lees er alles over via ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

Dit is er nieuw:

  • Nu 28 zenders. De TV Anywhere App is uitgebreid met extra zenders. Je kunt nu wel 28 zenders bekijken via de app.
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders. "Alle zenders, zeg je?" Jazeker! Met TV Anywhere kun je nu bijna alle programma's tot zeven dagen terugkijken op álle zenders in de app. Heb ik al gezegd dat dat echt op álle zenders is? Dus ook op RTL 🙂. Reserveer die bank in je woonkamer maar alvast.
  • Stoppen en weer verder kijken. Met de vernieuwde app kun je verder kijken waar je gebleven was. Is jouw treinreis dus net te kort om een hele aflevering van jouw favoriete programma te kijken? No problemo, start de app thuis weer op en kijk verder vanaf waar je gestopt was.
  • Favoriete zenders instellen. Wij begrijpen dat je zo snel mogelijk jouw favoriete zender wilt vinden in de app. Daarom kun je nu jouw favoriete zenders instellen. Op het beginscherm zie je direct een overzicht van deze categorie zodra je de zenders hebt ingesteld.
  • Eenvoudig zappen. Voor jouw gebruikservaring hebben we het zappen makkelijker en fijner gemaakt. Swipe naar links of rechts om van zender te wisselen. Vlieg maar over het scherm met je vinger!
  • Kijk overal in de EU. Zelfs tijdens jouw vakantie in de Spaanse Costa kun je genieten van TV Anywhere. Alle zenders zijn nu standaard overal in de EU te bekijken.
  • Automatische activatie. Voorheen vroegen wij je om de optie "TV Anywhere App" te activeren in My T-Mobile Thuis voordat je de app kon installeren en gebruiken. Dat is nu niet meer nodig. Het enige dat je nu nodig hebt is je TV-klantnummer en TV-pincode.
  • Apple TV mogelijkheid. TV Anywhere kijken via Apple TV.
  • Nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.


Natuurlijk blijft de optie om te pauzeren en terug- en vooruit te spoelen. Ook kun je nog altijd TV Anywhere streamen via Chromecast. TV Anywhere is ook via Airplay te kijken.

Hoe kan ik gebruikmaken van deze toffe TV Anywhere App?
Als je de app al op je telefoon had, kun je deze updaten via Google Play / Apple App Store. Na het voltooien van de update voer je jouw TV-klantnummer en TV-pincode in, daarna: genieten maar! Heb je de app nog niet? Download deze dan voor Android of voor Apple.

Welke nieuwe functie vind jij het handigst/mooist/gaafst? Ik ben benieuwd. Mocht ik je trouwens kunnen helpen met het installeren, inloggen of andere vragen over de TV Anywhere App: laat het me weten. Ik sta voor je klaar!

 

 

edf2d719-33a5-457b-8c5d-0cc763056c27.jpg

 

 

 

 

 

 

Probleemoplosser
Heb je opmerkingen, vragen of tips? Laat het ons weten via dit topic! Ook verwijs ik graag naar dit topic: TV Anywhere probleemoplosser. Hier kun je met enkele simpele stappen de TV app weer aan de praat krijgen!

 

 

 

 


This topic has been closed for comments

212 reacties

Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.



dus heel eerlijk gezegd zit ik er toch eigenlijk aan vast en ben genaaid, misschien kan je het leuker verwoorden, maar komt op het zelfde neer.andere provider over tmobile router wordt lastig en moet een nog vager provider zoeken.
Reputatie 7
Badge +4
Dat de keuze beperkt is, ontken ik ook niet. Maar je hebt wel een keuze. NLziet is een betrouwbare partij, maar ben er minder in thuis qua mogelijkheden (zoals kijken via laptop). Vandaar dat ik wat voorzichtig ben. Dienstverleners als die partij zijn juist gericht op mensen die dit soort diensten flexibel en "mobiel" willen gebruiken. Zonder vast te zitten aan vaste netwerken. Ik geef je enkel een mogelijkheid om uit te zoeken. Nee heb je en wellicht kunnen zij wel de service bieden, die jij zo graag wil hebben.

Andere optie is zorgen dat je vraag op de community wishlist staat (zeker doen!) en afwachten. Hetzij op een update van T-Mobile of van medegebruikers die het voor elkaar krijgen.
Reputatie 6
Badge
Je betaalt alleen voor de diensten die je afneemt. Wat dat is kun je in jouw My T-Mobile zien.

TV van een andere provider op de manier waarop je T-Mobile thuis afneemt kan niet zo maar. Hier zitten bij zo'n beetje alle aanbieders restricties op, omdat je minimaal internet nodig hebt (van die provider). Wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld NL Ziet. Ik raad je wel aan om je hier goed in te verdiepen of wat jij wil bij die diensten mogelijk is. Vaak is het aanbod bij dergelijke diensten beperkt en ook is die markt beperkt. Zo zijn KPN en T-Mobile (KNIPPR) uit die markt gestapt.

Mooie zoekterm hierbij is cable cutter.
dus heel eerlijk gezegd zit ik er toch eigenlijk aan vast en ben genaaid, misschien kan je het leuker verwoorden, maar komt op het zelfde neer.andere provider over tmobile router wordt lastig en moet een nog vager provider zoeken.

@mitat01

Zo slecht is het nou ook weer niet. Ik vind je wel heel negatief. Het is niet realistisch om een nieuwe speler als T-MOBILE te vergelijken met oud meubilair als KPN en Ziggo. Ik ben wel met je eens dat T-Mobile iets sneller moet inoveren.

Als je problemen ervaart met de diensten zoals tv en internet dan weet ik uit eigen ervaring dat T-MOBILE grbrand is om het op te lossen zolang je maar constructief aangeeft wat er niet goed gaat.
Reputatie 7
Badge +4
T-Mobile werkt zeker mee aan het verbeteren van de dienst. Maar daarin moeten ze wel keuzes maken. Ze kunnen niet alles ad hoc even snel tussendoor doen. Zo werkt het niet. Het wordt geprioriteerd aan de hand van input, zoals beleid, marktonderzoeken, maar ook directer vanuit dit forum (bv community wishlist). Daarmee ervaar ik ze juist als toegankelijker voor feedback, dan sommige andere providers die ik heb mogen ervaren.

Eerlijk is eerlijk; T-Mobile is qua dienstenaanbod nog bezig met het groeien, maar ze hebben een prima basis gecreëerd. Dat deze nog niet aan alle verwachtingen kan voldoen is niet raar. Zoveel mensen, zoveel wensen. Met de hints, tips en tricks doen ze hun best om zoveel mogelijk te bieden. Hetzij tussendoor hetzij in de komende grotere release.
T-Mobile werkt zeker mee aan het verbeteren van de dienst. Maar daarin moeten ze wel keuzes maken. Ze kunnen niet alles ad hoc even snel tussendoor doen. Zo werkt het niet. Het wordt geprioriteerd aan de hand van input, zoals beleid, marktonderzoeken, maar ook directer vanuit dit forum (bv community wishlist). Daarmee ervaar ik ze juist als toegankelijker voor feedback, dan sommige andere providers die ik heb mogen ervaren.

Eerlijk is eerlijk; T-Mobile is qua dienstenaanbod nog bezig met het groeien, maar ze hebben een prima basis gecreëerd. Dat deze nog niet aan alle verwachtingen kan voldoen is niet raar. Zoveel mensen, zoveel wensen. Met de hints, tips en tricks doen ze hun best om zoveel mogelijk te bieden. Hetzij tussendoor hetzij in de komende grotere release.



laat ik mn hoop op de volgende release vestigen, wanneer is die er dan na het wk?
Reputatie 7
Badge +4
Dat weet ik niet. Noch wat erin zit. Wellicht kan webcare je hier een antwoord op geven?
Reputatie 7
Badge
Hi Allemaal,

Hierbij wat inzicht in de zaken die we binnenkort zullen gaan leveren - hopelijk geeft dit een goed beeld van wat zich momenteel 'in onze keuken' afspeelt 😏

  • Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
Vorige week hebben we Disney Channel als 29ste zender toegevoegd. In tegenstelling tot wat er soms gesuggereerd wordt, worden de 3 NPO 'GOS' kanalen niet meegeteld in dit aantal. Dan zouden we namelijk op 32 zenders zitten. Wanneer we weer nieuwe zenders toevoegen, zal dit gemeld worden.

  • Wanneer komt Airplay beschikbaar?
We verwachten een nieuwe versie van de iOS app eind juli / begin augustus beschikbaar te hebben waarin Airplay gelukkig weer volledig zal worden ondersteund. Zodra we concrete datum hebben, zal ik dit hier melden.

  • Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.

  • Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app
Gevoelig punt 😉. Laat ik het zo stellen: wij willen dit zeker graag toevoegen - zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden. Deal?!

  • Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.

Tenslotte: we verwachten medio augustus TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!! Dan kunnen dus alle emulators of andere creatieve oplossingen de zolder op. Iedereen kan dan ook bij T-Mobile Thuis TV kijken op PC of Laptop, gewoon zoals je zou mogen verwachten van een TV-aanbieder 😅

Groet,

Hans-Juriën
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor je reactie @Hans-Juriën. ik zie de veranderingen graag tegemoet. Voral 7 dagen terug kijken is erg gewenst. Gaan jullie de apple Tv 4 of 4k ook met een speciale aanbieding aanbieden?
Reputatie 7
Badge +4
@Mitat01 kijk. Een antwoord voor jou. Structurele oplossing voor het probleem en dus ondersteuning is onderweg. 🙂
Hi Allemaal,
...
  • Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.
...
Groet,

Hans-Juriën

Dat is echt top! Ik kan niet wachten. Ik beta test nu de NLZiet app, en dat is wel OK.

Kan je al iets meer vertellen over de kwaliteit van de stream, is het full-HD (technische specificaties?) of in ieder geval 720p met hoge bitrate?

Qua look&feel: Het gaat er vast zo uit zien zoals de knippr app was, ongeveer? Das prima, was een zeer blije gebruiker. Iets meer t-mobile branding. :-)

Zitten de functies zoals verder kijken, vooruit (waar dat mag) en terugspoelen, live pauzeren, zoeken op serienaam, er ook in?
En, en dat vind ik wel leuk van NLZiet, je kan series volgen, om gemakkelijk te zien wanneer er weer een nieuwe aflevering is van jouw favoriete serie, zit dat er ook in?
En.. dit is vast al gezegd.. maar zitten alle zender die nu in de TV Anywhere app zitten, ook in de apple tv app?
Reputatie 7
Badge
@CMisker

Dank voor je positieve reactie. Ik kan nog niet alle details met je delen, maar doe m'n best 😀

Streams zijn volgens mij 720P met een bitrate van iets meer dan 4 Mbps. Terugkijken (7 dagen), verder kijken, pauzeren en doorspoelen (waar het mag), zoekfunctie etc. zullen inderdaad beschikbaar zijn. In principe dus dezelfde functies die je nu ook op een smartphone of tablet kunt gebruiken met TV Anywhere.

Op alle apparaten wij waar binnenkort TV Anywhere zullen aanbieden zal het zenderaanbod hetzelfde zijn (29 zenders).
Hallo,

Ik heb al jaren t-mobile mobiel en nu sinds 2 weken t-mobile thuis internet + TV. Opzicht erg blij mee met namen omdat je allerijl kortingen krijgt. Ik heb wel 4 dingetjes waar ik tegen aan loop:

  • Door mijn handicap kan ik jullie TV box niet gebruiken. Ik vindt jammer dat ik de TV box niet terug kan sturen voor wat meer korting en de keus heb om alleen te kijken via chromecast of android tv.
  • Als ik dus TV kijk via chromecast loop de stream best vaak vast. Dit had ik nooit met NLZiet. Het beeld kwaliteit van NLZiet is ook een stukje beter...... jammer!
  • Ik mist heel erg de andere zenders van FOXSports.(alleen kanaal een) nu moet ik steeds van app wisselen.
  • Ik gebruik dus geen TV box door mijn beperking eigenlijk doe ik alles via een Nvidia Shield (android TV) Kunnen jullie misschien ook een TV app maken voor een android TV zoals een Nvidia Shield? Ik merkt de laatste tijd dat steeds meer mensen van de oude chromecast over gaan naar een android tv box en of een Nvidia Shield.
Zou mooi zijn, goed nieuws in ieder geval.
Voorlopig hoor je mij niet meer zeuren. Thnx voor het goede nieuws
Reputatie 1
Heb je Android op je PC werkt die k.t app niet meer. Ze laten je gewoon in de kou staan. Dit valt me zwaar tegen van T-mobile thuis. Een goed werkende App gewoon off line smijten en hun eigen zin doordrijven. En daar nog trots op zijn ook. Kan niet wachten tot het jaar om is. Dan is het Bye Bye T-mobile Thuis.
Reputatie 7
Hoi @danipl81,

Leuk dat je nu dubbel klant bent bij T-Mobile. welkom! Ik help je graag nog even met wennen aan het nieuwe product!

De eerste TV Box krijg je van ons er gratis bij: de meeste mensen kijken toch nog TV via een grote beeldbuis. Dit hoef je natuurlijk niet gebruiken, voor TV Anywhere heb je natuurlijk wel een TV abonnement nodig. Als het hapert via Chromecast vermoed ik issues met de Wifi. welke snelheid haal je op Wifi? Voor tips om je Wifi te verbeteren kun je hier klikken. De zenders van FOX zijn inderdaad wel beschikbaar, maar enkel via de FOX GO app. Goed punt, het zou mooi zijn om die ook onder te brengen in onze app. Mooie wens voor de toekomst dus! De ontwikkelingen in TV langd gaan erg hard en wij spelen hier dan ook graga op in. Zie hiervoor de post van Hans-Juriën. Dat ligt in het vooruitschiet. Android TV zal nog even moeten wachten.

@MartinJ1956,

Hierboven staan enkele mooie dingen voor de toekomst met een indictaie wanneer deze beschikbaar komen. Volgens mij staat jouw wens hier ook bij!
Hallo,

Ik heb al jaren t-mobile mobiel en nu sinds 2 weken t-mobile thuis internet + TV. Opzicht erg blij mee met namen omdat je allerijl kortingen krijgt. Ik heb wel 4 dingetjes waar ik tegen aan loop:

  • ...
  • Als ik dus TV kijk via chromecast loop de stream best vaak vast. Dit had ik nooit met NLZiet. Het beeld kwaliteit van NLZiet is ook een stukje beter...... jammer!
  • ...


Mijn eerste conclusie was dat de live TV-stream vastloopt, maar de 'kijken met vertraging'-stream niet. Ik weet niet of anderen dat herkennen? (Android app, Chromecast v2)
Hoi @danipl81,

Leuk dat je nu dubbel klant bent bij T-Mobile. welkom! Ik help je graag nog even met wennen aan het nieuwe product!

De eerste TV Box krijg je van ons er gratis bij: de meeste mensen kijken toch nog TV via een grote beeldbuis. Dit hoef je natuurlijk niet gebruiken, voor TV Anywhere heb je natuurlijk wel een TV abonnement nodig. Als het hapert via Chromecast vermoed ik issues met de Wifi. welke snelheid haal je op Wifi? Voor tips om je Wifi te verbeteren kun je hier klikken. De zenders van FOX zijn inderdaad wel beschikbaar, maar enkel via de FOX GO app. Goed punt, het zou mooi zijn om die ook onder te brengen in onze app. Mooie wens voor de toekomst dus! De ontwikkelingen in TV langd gaan erg hard en wij spelen hier dan ook graga op in. Zie hiervoor de post van Hans-Juriën. Dat ligt in het vooruitschiet. Android TV zal nog even moeten wachten.

@MartinJ1956,

Hierboven staan enkele mooie dingen voor de toekomst met een indictaie wanneer deze beschikbaar komen. Volgens mij staat jouw wens hier ook bij!


Heel erg bedankt voor je antwoorden! Ik gebruik mijn crhomecast niet via de wifi maar gewoon met een kabel. De snelheid is 110mbps met kabel en van de wifi 75mbps. lijkt me snel genoeg toch? Erg jammer dat er verlopig niks komt voor Android TV
Reputatie 1
[quote user="Hans-Juriën"]Hi Allemaal,

Hierbij wat inzicht in de zaken die we binnenkort zullen gaan leveren - hopelijk geeft dit een goed beeld van wat zich momenteel 'in onze keuken' afspeelt 😏

  • Wanneer komen er meer zenders beschikbaar in de app?
Vorige week hebben we Disney Channel als 29ste zender toegevoegd. In tegenstelling tot wat er soms gesuggereerd wordt, worden de 3 NPO 'GOS' kanalen niet meegeteld in dit aantal. Dan zouden we namelijk op 32 zenders zitten. Wanneer we weer nieuwe zenders toevoegen, zal dit gemeld worden.

  • Wanneer komt Airplay beschikbaar?
We verwachten een nieuwe versie van de iOS app eind juli / begin augustus beschikbaar te hebben waarin Airplay gelukkig weer volledig zal worden ondersteund. Zodra we concrete datum hebben, zal ik dit hier melden.

  • Wanneer kunnen we films en siries bekijken in de app ? Of in iedergeval eindelijk een koppeling met netflix op de tv box.
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.

  • Wanneer kunnen we op de tv box ook 7 dagen terugkijken, dit kan blijkbaar want dit lukt wel in de tv anywhere app
Gevoelig punt 😉. Laat ik het zo stellen: wij willen dit zeker graag toevoegen - zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden. Deal?!

  • Wanneer komt de apple tv app eindelijk beschikbaar???
In de laatste week van juni en anders de eerste week van juli. De app draait al als een zonnetje, maar we moeten nog een paar kleine dingen oplossen voor we de app live kunnen zetten.

Tenslotte: we verwachten medio augustus TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!! Dan kunnen dus alle emulators of andere creatieve oplossingen de zolder op. Iedereen kan dan ook bij T-Mobile Thuis TV kijken op PC of Laptop, gewoon zoals je zou mogen verwachten van een TV-aanbieder 😅

Groet,

Hans-Juriën

Das mooi om te lezen Hans, maar daar heb ik nu op dit moment niks aan. Daar vraag ik jullie beleefd om de oude versie weer terug te plaatsen tot dat alles naar wens verloofd. Ik happy jullie happy omdat ik niet meer kom zeuren etc.
Reputatie 6
Badge
Ik had de oude versie nog op een tablet maar die werkt ook daar niet meer op. Dus de oude versie weer beschikbaar maken heeft geen nut (een Chromecast is regelmatig voor zo'n 30 euro te koop overigens).

De streams op de nieuwe app lijken in ieder geval wel HD nu in tegenstelling tot in de beginfase ...
Reputatie 1
Ik gebruik de app op een iPad en het werkt redelijk. Sommige dingen gaan niet intuïtief zoals het links/rechts scrollen in live tv. Je scrollt naar rechts. Er gebeurt niets en na 2 sec springt hij naar de nieuwe zender. In eerste instantie verwarrend maar daar kan je aan wennen.

Wat niet went is het scholen in de tv-gids. Je schuift naar rechts. Er verschijnen 3 draaiende wieltjes om aan te geven dat het even duurt en na 3 tot 5 seconde verschijnen de programma's. Kan gebeuren, de data moet opgehaald worden voor 7 dagen.
Maar als ik dan weer naar links schuif, duurt het weer 3 tot 5 seconde voordat de gids er staat. Die data had hij al, die moet je niet weggooien maar meteen laten zien.

Al met al, aardig op weg maar het is er nog niet helemaal.
@CMisker

Dank voor je positieve reactie. Ik kan nog niet alle details met je delen, maar doe m'n best 😀
...
Op alle apparaten wij waar binnenkort TV Anywhere zullen aanbieden zal het zenderaanbod hetzelfde zijn (29 zenders).

het kan nu niet lang meer duren.. bijna eind juni!

komen de thema kanalen ook in de Apple tv app?
Ik heb sinds enige tijd dat als ik de app gebruik op mijn IPad de uitzending na enkele minuten op zwart gaat. Op play drukken werkt niet en moet dan ook de app afsluiten.
Daarbij valt ook op dat de kwaliteit nog niet eens HD benadert.....en dit terwijl ik 750 mb lijn heb liggen.
Hoe los ik dit op?

gr Rob
Reputatie 7
Badge
@Robchr15 , heb je dit probleem op alle zenders? Of bijv. alleen specifiek op NPO1?
Reputatie 1
Ik vind het lang duren voor er nieuws is over een oplossing van een niet werkende TV anywhere app onder android.
Mijn telefoon geeft aan dat er een probleem is met de android exoplayer v2
Dit zou volgens mij (tijdelijk) opgelost kunnen worden met het selecteren van je eigen player.
Als je bv de gratis VLC op je telefoon zet, dat die gebruikt wordt om content af te spelen.

De timing om zulke updates te doen is ook er goed (NOT) zo voor de vakantieperiode, ik stond in Italië met flitsende WiFi met de camper onder een boom, heerlijk in de schaduw maar kon de schotel niet gebruiken. Met een niet werkende app. EN WK-voetbal!!

Op dat moment was ik niet zo blij.
@Robchr15 , heb je dit probleem op alle zenders? Of bijv. alleen specifiek op NPO1?


@Hans-Juriën Gek genoeg loopt de app voor het eerst sinds dagen nu soepel. Kwaliteit goed en loopt niet meer vast. Het was overigens op alle zenders.