Beantwoord

Versneld beeld en geluid na pauzeren

  • 14 February 2022
  • 55 reacties
  • 993 Bekeken

Goedemorgen allemaal,

 

Sinds vorige week ben ik overgestapt naar tmobile glasvezel en tv. Ik kijk tv via de tmobile app op de nvidia shield media stream box.

Nu heb ik het probleem dat als ik het beeld op pauze heb gezet het beeld en het geluid vervolgens (als ik weer verder ga kijken) een half keer zo snel wordt afgespeeld. Dus mensen praten ineens een stuk sneller en ook het beeld is dus sneller. Als ik live tv kijk dan heb ik hier geen last van. Ook via andere apps en ook tv via app van andere provider heb ik hier geen last van.

 

Iemand een idee wat dit kan zijn? 

 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Lisa 21 March 2022, 13:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

55 reacties

Reputatie 7

Hi allemaal, graag wil ik jullie laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het wordt volop onderzocht en blijkt een gecompliceerd probleem te zijn wat onze volledige aandacht heeft. Hopelijk kan ik snel meer delen! 💪

Hier zelfde probleem. En al eerder aangegeven. Als het probleem zich voor blijft doen dan betaal ik vanaf juli niet meer voor de televisie totdat jullie met een fix komen. 

 

Als ik jullie iets verkoop en werkt niet gaan jullie me ook niet de volle mep betalen. Waarom andersom dan wel.…

 

Loze beloftes en probleem bestaat al een half jaar of langer.

Hi allemaal, graag wil ik jullie laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Het wordt volop onderzocht en blijkt een gecompliceerd probleem te zijn wat onze volledige aandacht heeft. Hopelijk kan ik snel meer delen! 💪

Ik wil je laten weten dat ik dit zelfde al een half jaar hoor en er word weinig tot niks mee gedaan of teruggekoppeld. Allemaal leuke praatjes. Maar die vullen geen gaatjes. En een compensatie voor het geschade vertrouwen lijkt me meer dan op z'n plaats. Ik betaal verdorie voor een service die niet werkt.

 

Ik ben serieus boos dat jullie zo met klanten omspringen!

Reputatie 7

Hi @nhcpeters, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want zo weten wij dat dit bij meerdere klanten speelt. Weet dat ik er echt voor wil zorgen dat jij blij wordt van jouw tv, want je hoort geen issues te ervaren. Ik hoop dan ook dat het onderstaande bij jou werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk met alle liefde op zoek naar een andere oplossing! 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86, @mexflex, @Bazzabazz, @Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 

Reputatie 3

Hi @nhcpeters, ik had heel graag een andere ervaring gelezen! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want zo weten wij dat dit bij meerdere klanten speelt. Weet dat ik er echt voor wil zorgen dat jij blij wordt van jouw tv, want je hoort geen issues te ervaren. Ik hoop dan ook dat het onderstaande bij jou werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag. Dan ga ik namelijk met alle liefde op zoek naar een andere oplossing! 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86@mexflex@Bazzabazz@Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 


Goedemiddag,​​​​​​​

Ik heb gekeken op mijn shield. Versie 1.2.738 staat daar al op, ik zie dat de laatste update in Oktober 2021 was? In dat geval is er dus niet pas een update uit?

@Lisa kan je misschien iets meer context geven hierover?

Gr Erik

Reputatie 5

ook hier al tijden deze versie. 

Hi allemaal, er is een update verschenen in het onderzoek en ik deel graag de uitkomst hier met jullie @RobbieV86@mexflex@Bazzabazz@Jaykay68 en @MetaframeNL. Ik wil jullie vragen om versie 1.2.738 van de T-Mobile TV App te gebruiken om te zien of dit het probleem verhelpt. Kunnen jullie aangeven of dit bij jullie heeft geholpen? Mijn dank is groot! 

@Lisa dat was de versie die ik 25 dagen geleden ook al gebruikte zoals ook in die reactie staat. Nu nog steeds deze versie. Hoe kan dit dan helpen?

Reputatie 7

Hi @mexflex, @MetaframeNL en @Bazzabazz, echt super fijn dat jullie dit gelijk hebben bekeken! Dit heb ik nagevraagd en aangegeven bij mijn collega om jullie hier wat verduidelijking op te kunnen geven. Omdat dit niet de oplossing is, is het issue ook doorgezet naar de leverancier. Ik hoop hier snel wat over te horen, zodat ik dit met jullie kan delen. 

 

Hoi Lisa,

Ik heb het even nagekeken, en ik heb versie 1.2.738. Bij deze versie is het probleem met versneld geluid na pauzeren aanwezig.

Ik kreeg vorige week een nieuwe tv box opgestuurd zonder dat ik daarom had gevraagd. Dit probleem zit ook niet in de tv box, maar in de app op de chromecast. Weet jij waarom ik deze box kreeg opgestuurd?

Dankjewel!

Reputatie 7

Hi @berry1986, top dat je dit hebt opgezocht! Toevallig heb ik dit onlangs nagevraagd bij een collega, want ik gaf aan dat dit niet de oplossing is voor dit probleem. Mijn collega heeft aangegeven dat dit een foutje was. Excuses voor de verwarring. Zoals ik hierboven heb aangegeven, is dit issue doorgezet naar onze leverancier. Vandaag heb ik weer gevraagd of hier al een status update over gedeeld kan worden. We zijn ermee bezig, dus ik ga mijn best doen om hier snel meer over te delen! 

Reputatie 7

Hi guys, ik wil jullie via deze weg laten weten dat ik nog geen nieuwe update heb binnengekregen over dit onderzoek! Ik verwacht ook niet op korte termijn een concrete update terug te krijgen, excuses hiervoor. Weet dat jullie mij altijd aan de mouw kunnen trekken in dit topic, zodat ik kan checken of er een nieuwe update is binnengekomen.

Dankje Lisa.

Mijn contract loopt in juni af. Ik wil.liever niet overstappen, maar door dit probleem, wat budget tv en internet niet heeft, twijfel ik daar wel over. Tenzij er een goede aanbieding komt waarin ook deze "fout" word meegenomen doe de komende tijd niet word opgelost. Ik hoor graag van je.

Reputatie 7

Hi @berry1986, heel goed dat je dit aangeeft! Ik hoop natuurlijk heel erg dat je bij ons blijft, maar uiteraard respecteer ik elke keuze. Wij hebben zeker leuke aanbiedingen als jij besluit jouw contract te verlengen. Hiervoor verwijs ik je naar mijn collega’s van de telefonische klantenservice: 0800 0419. Laat je het weten als je hen hebt bereikt en gebruik kan maken van een leuke actie? Daarnaast wil ik je laten weten dat ik naar een compensatie ga kijken, zodra dit issue is opgelost! 😁

Oke ik ga volgende week bellen.

Ik was nog in afwachting van je antwoord, En ga dit weekend de box weer retour sturen die ik per abuis heb opgestuurd gekregen. Ik kreeg echter vandaag een mail dat die al terug had moeten zijn en er nu 90 euro in rekening word gebracht. Kan je dat rechtzetten voor me?

Morgen gaat de box op de post.

Reputatie 7

Hi @berry1986, helemaal super! Heel goed dat je dit aangeeft, want ik wil uiteraard voorkomen dat je een boete gaat krijgen. Ik heb gelijk een kijkje genomen en je hoeft je geen zorgen te maken. Ik zie dat je de TV Box netjes hebt geretourneerd dit weekend, dus is er niks aan de hand. Sorry voor de schrik. Zodra de Box bij ons binnen is, dan krijg je daar een bevestiging van. Merci voor de moeite! 💪

Reputatie 2

Hier hetzelfde probleem na pauzeren/ overschakelen naar een andere zender  in de T-Mobile app op onze Android tv (Android 10)   vooral bij de muziek zenders ongelofelijk irritant!

 

Tv: Philips 43PUS7304/12

Versie T-Mobile App: 1.2.738 (beta)

 

De hier genoemde workaround om iets terug te spoelen werkt niet altijd. 

  • Welke afstandsbediening gebruik je? De bij TV geleverde afstandsbediening.
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Android TV (10)
  • Welke versie van de Smart TV App is bij jou geïnstalleerd? laatste via de appstore verkrijgbaar. 
  • Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's? Ja
  • Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen? app verwijderd opnieuw geinstalleerd.  
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor? sinds het begin al , 
Reputatie 3

@Lisa  ik neem aan dat er nog geen update is na je bericht van 9 dagen terug? Het is dat ik nog in een actieperiode zit en mijn TV abonnement nog goedkoop is, maar ander was NLziet toch een mooie workaround geweest en had ik TV opgezegd.

Het is zo jammer dat zo’n grote partij als T-mobile dit niet binnen een afzienbare tijd op kan lossen.

Reputatie 7

Hi @Danielson, super dat je dit topic ook hebt gevonden en zo'n heldere reactie hebt geplaatst! Het onderzoek is nog steeds in volle gang en ik heb mijn collega van de technische dienst gevraagd of hij mij iets van een tijdsindicatie kan meegeven. De leverancier is momenteel druk bezig om hier naar te kijken. Goed om te weten dat de workaround niet altijd bij je werkt, want ook dit heb ik doorgespeeld. Ik houd jullie op de hoogte!

Hi @mexflex, er is inderdaad jammer genoeg nog geen concrete update bekend! Zoals ik hierboven aangeef, heb ik mijn collega van de technische dienst gevraagd of hij mij iets van een tijdsindicatie kan meegeven en of hij de leverancier kan chasen. Ik kan mij jouw teleurstelling dan ook voorstellen, excuses daarvoor. Hopelijk hoor ik snel meer! 

Goedemorgen allemaal,

 

Sinds vorige week ben ik overgestapt naar tmobile glasvezel en tv. Ik kijk tv via de tmobile app op de nvidia shield media stream box.

Nu heb ik het probleem dat als ik het beeld op pauze heb gezet het beeld en het geluid vervolgens (als ik weer verder ga kijken) een half keer zo snel wordt afgespeeld. Dus mensen praten ineens een stuk sneller en ook het beeld is dus sneller. Als ik live tv kijk dan heb ik hier geen last van. Ook via andere apps en ook tv via app van andere provider heb ik hier geen last van.

 

Iemand een idee wat dit kan zijn? 

 

Alvast bedankt! 

Goedemiddag,
Ik ervaar exact dezelfde problemen met pauzeren...erg irritant, dus ik zie de oplossing dan ook graag tegemoet

  • TV model Sony KD-55A8
  • Welke afstandsbediening gebruik je? De bij TV geleverde afstandsbediening.
  • Wat is het besturingssysteem van de tv? Android TV
  • Welke versie van de Smart TV App is bij jou geïnstalleerd? De laatste
  • Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's? Ja
  • Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen? Ja app opnieuw geinstalleerd
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor? nog maar een maandje klant, of het vanaf het begin speelt weet ik niet zeker, dit is ons sinds 1,5 op gaan vallen, dus ik denk niet vanaf het begin 
  • Doet dit probleem zich ook voor op andere apparaten? Andere TV ondersteund de app niet dus die bedien ik via Iphone app en chromecast, daar geen probleem zover

deze post was dubbel, omdat bovenstaande een foutmelding gaf nogmaals ingediend, maar zag dat eerste toch door was gekomen dus deze kan eruit ;-)

@Lisa  ik neem aan dat er nog geen update is na je bericht van 9 dagen terug? Het is dat ik nog in een actieperiode zit en mijn TV abonnement nog goedkoop is, maar ander was NLziet toch een mooie workaround geweest en had ik TV opgezegd.

Het is zo jammer dat zo’n grote partij als T-mobile dit niet binnen een afzienbare tijd op kan lossen.

Ik ben het daar volledig mee eens mexflex

Reputatie 7

Hi @Marksman, dankjewel voor de melding in dit topic en dat je gelijk alle informatie hebt doorgespeeld! Mijn collega van de IT-afdeling is dit issue voor jullie aan het chasen, omdat ik graag een status update hiervan wil delen. Ik hoop dat er snel iets uit het onderzoek rolt, zodat ik dat aan jullie kan meegeven. Weet dat zodra er iets te melden is, jullie de eerste zijn die dat horen! 💪

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal, hier ben ik met een update op het issue dat is uitgezet bij onze technische dienst. De supplier heeft hier naar gekeken en geeft het volgende aan:

De supplier vraagt of klant loggin kan aanzetten, hieronder staat beschreven
hoe dat moet.


Sending logs from Android TV to developers without PC
Note: there are different navigation options for different boxes to enable developer options:

In case of Android box (f.e. Xiaomi Mi S):
1.Navigate to Settings→Android Settings->Device→About
2.Scroll down to "Build" and press OK multiple times until a dialog appears on screen with message "You are now a developer".

In case of Chromecast:
1.Navigate to Settings->System→About
2.Scroll down to "Android TV OS Version" and press OK multiple times until a dialog appears on screen with message "You are now a developer".

After enabling developer options, there are different navigation options to them:

In case of Android box:
1.Settings->Preferences→Developer Options
2.Scroll to "Take bug report" and press OK
3.Enter any additional information and select type of bug report
4.Tap "Report"
5.Wait till notification appears and tap notification appears (or look in homescreen Notifications menu for bugreport notification).
6.Select the mailbox that you want to send report to. Example of email containing sample report below:

In case of Chromecast:
1.Settings->System→Developer Options
2.Scroll to "Bug report"
3.Press "OK" and type any additional info that you might want to include.
4.Press "OK" and select additional options.
5.As a last part, navigate to "Send feedback" and press OK.
6.It will be automatically sent to Google servers.

Dit probleem speelt na al deze maanden nog steeds, ook bij mij op m'n Chromecast with Google TV.

@Demi 

Ik begrijp bovenstaande vraag van de leverancier niet echt. Het is duidelijk dit probleem op alle Google/Android TV apparaten optreedt, dus zo moeilijk lijkt het me niet om dit te reproduceren. Is er al een update? Heeft de leverancier al een bug report ontvangen? 

Anders wil ik het wel doen, maar het is onduidelijk welke acties ze willen dat we uitvoeren voordat we de bug report opsturen. Moeten we vlak daarvoor pauzeren en daarna (versneld) hervatten? En terugspoelen? Of is dat niet nodig? 

Kort geleden heb ik een nieuwe televisie aangeschaft. Hierop gebruik ik de TV app. Helaas ervaar ik dezelfde problemen als anderen in dit topic.

Welke tv en afstandsbediening hebben jullie? 

Sony 43x89j en bijbehorende afstandsbediening 

Wat is het besturingssysteem van de tv? 

Android 10

Welke versie van de App is bij jullie geïnstalleerd?

1.2.738

Ervaar jij dit ook op alle zenders/programma's?

Ja. Alleen enkel bij terug kijken van programma's.

Wat heb jij zelf al geprobeerd om dit op te lossen?

App opnieuw geïnstalleerd, Televisie herstart, Televisie update

Sinds wanneer doet dit probleem zich bij je voor? 

Sinds ca. 1 maand (daarvoor maakte ik gebruik van het TV kastje zonder problemen)

Doet het probleem zich ook voor op andere apparaten? 

Geen andere apparaten in gebruik