vertraging live tv kijken

  • 22 May 2023
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Hallo,

Sinds de update begin deze maand is er een enorme vertraging ontstaan in mijn live uitzendingen (van wel meer dan 90 seconden!). Onacceptabel. Ik heb overigens een Entone box.

Ik ga er vanuit dat dit op te lossen is en anders hoor ik graag wat de oplossing zal zijn.

 

 

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Bas de Raat, heel goed dat je hier melding van maakt, hier hebben wij nog niet eerder van gehoord! Ik neem aan dat je dit ervaart op alle zenders? Zou je een fabrieks reset op je TV Box kunnen uitvoeren: hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? Ik neem aan dat je via de T-Mobile Smart TV App of de TV Anywhere App wel goed live beeld ervaart?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bas de Raat, heel goed dat je hier melding van maakt, hier hebben wij nog niet eerder van gehoord! Ik neem aan dat je dit ervaart op alle zenders? Zou je een fabrieks reset op je TV Box kunnen uitvoeren: hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? Ik neem aan dat je via de T-Mobile Smart TV App of de TV Anywhere App wel goed live beeld ervaart?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 

Hoi @Bas de Raat, heel goed dat je hier melding van maakt, hier hebben wij nog niet eerder van gehoord! Ik neem aan dat je dit ervaart op alle zenders? Zou je een fabrieks reset op je TV Box kunnen uitvoeren: hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset? Ik neem aan dat je via de T-Mobile Smart TV App of de TV Anywhere App wel goed live beeld ervaart?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit! 

Hoi Cal,

 

Excuses voor mijn late reactie. Dat had te maken dat ik niet eerder een live uitzending had.

Maar heb een fabrieksreset gedaan en uiteindelijk blijkt er op de TV Box geen verbetering te zijn (dus nogsteeds enorm veel vertraging). Zelfs via de TV Anywhere App krijg ik eerder beeld. Hoe dit kan / opgelost moet worden weet ik niet. De TV Box is al wel een aantal jaar in ons bezit. Komt het door een verouderd model? Het is in ieder geval enorm storend.

Groeten,
Bas de Raat 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bas de Raat, het is inderdaad een wat verouderd model. Deze kan ik voor je omruilen naar een Amino Aria 610. Ook zie ik dat je nog in bezit bent van een DrayTek modem, deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Hiervoor is wel een monteursbezoek nodig om een mediaconverter te installeren.

Wil je mij laten weten of ik dit in gang kan zetten? Talk soon! 

Hoi Tommie,

Bedankt voor je reactie.
Wat mij betreft helemaal goed (zolang er geen kosten aan verbonden zijn). De Zyxel T-50 hebben wij sinds een half jaartje aan de muur zitten. Deze heeft een monteur al geplaatst.

Mocht je meer info nodig hebben en / of een mailadres / telefoonnummer moet je dat maar even laten weten.

 

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +9

@Bas de Raat bedankt voor je snelle reactie!

Dat is een beetje gek, dit staat namelijk niet in mijn sysyteem. Dit scheelt wel weer een monteursafspraak! Ik heb verder niks van je nodig. Ik heb een nieuwe TV Box naar je opgestuurd. Zou je mij, na de installatie, kunnen laten weten of alles het nu goed doet?

De oude TV Box hoeven we niet meer terug, deze kan naar een inleverpunt voor oude apparaten. Je bestelling is te volgen in My T-Mobile.

Hoi Tommie,

Maakt niet uit. De monteur was overigens wel vanuit T-Mobile langs gestuurd.

Ik zal alles netjes inleveren bij het inleverpunt voor oude apparaten. 

Bednakt voor je tijd.

 

Groeten,
Bas

Reageer