Beantwoord

vertraging NPO geluid en beeld

  • 9 November 2022
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond,

de afgelopen dagen heb ik gemerkt dat er een grote vertraging zit tussen het beeld en geluid op alle NPO zenders.

Ik heb al een flush reset gedaan maar het probleem blijft.

Ik heb het zelfde op de app.

ik hoor graag wat ik hier aan kan doen

icon

Beste antwoord door Lisa 10 November 2022, 07:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @ReinoudS, heel goed dat je dit laat weten! Hier help ik je graag bij, want je hoort zonder problemen van elke zender te genieten. Ervaar je dit bij het live tv-kijken van de NPO zenders of/ook bij Cloud Opnemen? Kun je daarnaast aangeven of je gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Zo ja, dan wil ik checken of het probleem zich ook voordoet wanneer je deze apparatuur loskoppelt en enkel het geluid van de tv gebruikt. Als je hierop terug kunt komen, ga ik met alle liefde verder voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk te verhelpen. 

Reputatie 2

Hoi @Lisa

We maken inderdaad gebruik van externe audio-apparatuur. Echter hebben we bij de andere zenders dit probleem niet. 

Het probleem doet zich ook voor met cloudopnemen en achteraf terug kijken.

Reputatie 7

Hi @ReinoudS, dankjewel voor de aanvulling - helemaal helder zo! Wil je eens proberen of het op de NPO zenders zonder problemen werkt wanneer de externe audio-apparatuur is losgekoppeld? Ik zie trouwens de TV Box niet terug in jouw verbinding. Heb je deze rechtstreeks aangesloten op het modem? Wil je daarnaast eens het geluid van Dolby Digital naar Stereo veranderen? Stereo staat standaard aan, maar het kan zijn dat je het zelf een keer hebt aangepast. Dit vind je bij: Account > Instellingen > Audio > Codec. 

Als je op deze vragen nog terug kunt komen, dan kan ik vervolgens aankloppen bij onze technische dienst om dit te bestrijden! 💪

Reageer