Beantwoord

vertraging sport uitzending

  • 10 mei 2021
  • 29 reacties
  • 592 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@behtjes Wat je bedoeld met "vroeger” heb ik ook nog gehad was inderdaad beter zeker de streams in die tijd had ik ook DVB-C over glas van Vodafone thuis ook andere providers gebruikten de zelfde apparatuur.

Je kon zelfs boxen van Lijbrandt b.v. gebruiken op een Vodafone aansluiting vice versa en ook bij andere providers.

Helaas heeft KPN Glashartmedia en Reggefiber overgenomen en meteen werd alles veel zeg maar dramatisch slecht, want wat deed KPN meteen werden de perfecte streams van Glashart uitgeschakeld en werd ook op glasvezel de beroerde DSL gezet, daar ik nog op WBA van KPN zit durf ik niet te zeggen of de streams op ODF van T-Mobile beter zijn.

Met de huidige snelheden van zelfs DSL zijn streams van minder dan 16mb/s volkomen uit de tijd.

Hi all, er wordt ontzettend hard geknald om de vertraging te verminderen. Of dit nog vóór de start van het EK gaat lukken, kan ik nu niet zeggen omdat we dat nog niet weten. Maar ik beloof jullie dat het belang van een verminderde vertraging enorm hoog staat binnen alle onderzoeksteams!

Sorry dat het een tijdje stil geweest is vanuit onze kant: alle TV-specialisten zijn vrijwel non-stop bezig om dit te onderzoeken. Ik zal jullie voortaan vaker van een update voorzien - ook als er niets te melden valt. Het is belangrijk om jullie hierin mee te nemen natuurlijk!

 

Dit probleem speelt zich nu al een jaar af. En nu verwachten jullie dat het misschien nog voor EK opgelost is? Ik geloof er weinig van

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal, een aantal T-Mobile Thuis klanten kan inderdaad een vertraging ervaren bij de ontvangst van TV-beeld. Voor Thuis-klanten die we via glasvezel internet en TV leveren, maken we gebruik van streaming-technologie. Streaming is een veelgebruikte techniek bij TV kijken. Apps zoals NL Ziet, Ziggo Go, NPO Start, KPN iTV, T-Mobile Thuis en ESPN maken er stuk voor stuk gebruik van. Dit is onderdeel van een nieuw platform dat we gebruiken, waarmee we in de toekomst bijvoorbeeld TV kijken zonder kastje (set top box of decoder) kunnen aanbieden.

Om goed te kunnen streamen, zijn encodering en buffering nodig. Daardoor verschijnt live TV-content niet direct in beeld, zoals bij traditioneel TV kijken wel het geval is.

Hoi allemaal, een aantal T-Mobile Thuis klanten kan inderdaad een vertraging ervaren bij de ontvangst van TV-beeld. Voor Thuis-klanten die we via glasvezel internet en TV leveren, maken we gebruik van streaming-technologie. Streaming is een veelgebruikte techniek bij TV kijken. Apps zoals NL Ziet, Ziggo Go, NPO Start, KPN iTV, T-Mobile Thuis en ESPN maken er stuk voor stuk gebruik van. Dit is onderdeel van een nieuw platform dat we gebruiken, waarmee we in de toekomst bijvoorbeeld TV kijken zonder kastje (set top box of decoder) kunnen aanbieden.

Om goed te kunnen streamen, zijn encodering en buffering nodig. Daardoor verschijnt live TV-content niet direct in beeld, zoals bij traditioneel TV kijken wel het geval is.

Kort samengevat betekend dit dat het dus niet op te lossen is? Als ik via Ziggo Go kijk loop ik nog een aantal seconden voor op T-Mobile. Het lijkt me toch wel dat de vertraging iets minder kan worden?

Reageer