Beantwoord

Vertragingen beeld en geluid op bepaalde zenders.

  • 26 September 2022
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 1

Sinds gisteren hebben wij vertraging met beeld en geluid. Zenders zoals Discovery en NG, hebben wij het meeste last van. Wij hebben Apple TV en een paar keer opnieuw opgestart. Na starten lijkt het goed te gaan, na 5 minuten loopt het beeld en geluid niet meer in sync. Zijn er meer mensen die er last van hebben?

icon

Beste antwoord door Lisa 27 September 2022, 10:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @sjeffieb, hartstikke goed dat je dit hier meldt! 💪 Dankjewel voor de heldere toelichting. Je hoort zonder problemen tv te kijken, dus ik ga je hier meteen bij helpen. Maak je ook gebruik van externe audio-apparatuur? Hebben jullie de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag, zodat ik mee kan denken aan een permanente oplossing. 

Reputatie 1

Hoi @Lisa,

Ik heb geen externe audio-apparatuur. Ik heb inderdaad de app al verwijderd. Helaas was dat geen oplossing. As we speak, heb ik nu geen last van. Vorige week was het ook random. Toen heb ik de app ook al opnieuw geïnstalleerd. We wachten het wel weer af. Alvast bedankt voor het meedenken.
 

Reputatie 7

Hi @sjeffieb, dankjewel voor de aanvulling! Heel fijn dat je nu weer probleemvrij bent. Mocht het zich weer voordoen, dan hoor ik het graag en dien ik direct een verzoek in voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat je te allen tijde zonder issues kunt genieten van de App. Top als je ons hier op de hoogte houdt! 🍀

Reageer