Beantwoord

Vervangen Entone 510b


Reputatie 2

Ik heb als voormalig Vodafone klant nog steeds een oude Entone 510b tv kastje. Deze lijkt steeds trager te worden en navigeren is geen pretje meer. Inmiddels is ook de blauwe led uitgevallen.

Nu zag ik onlangs bij vrienden die een nieuw abonnement hebben bij T-Mobile dat zij een nieuw kastje hebben en het navigeren razendsnel gaat.

Hoe kan ik mijn kastje als trouwe klant laten vervangen door een nieuw exemplaar?

 

mvg

Ben

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 June 2021, 18:25

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Schueler, ik ga jouw box meteen omruilen voor de modernere variant (Aria 610x); zo kun je inderdaad sneller navigeren en is de processorsnelheid ook beter dan je momenteel hebt.

De bezorging neemt doorgaans zo’n drie tot zes dagen in beslag. Houd me op de hoogte van hoe de nieuwe box bevalt en laat het weten als ik iets anders voor je kan doen. Graag wil ik je nog wel verzoeken om de Entone Kamai 510 inclusief kabels en afstandsbediening aan ons te retourneren; hoe je dit het beste kunt doen, lees je in de e-mail die ik je zo toestuur. Thanks alvast!

Veel plezier met de snellere variant en een mooie avond toegewenst! 😄

Reputatie 2

Ik heb de BOX in goede orde ontvangen, mijn dank daarvoor.
Alles werkt weer naar behoren en een stuk vlotter :)
De oude wordt retour gestuurd!

 

mvg

Ben 

Reputatie 6

Wat fijn om te lezen dat de box goed is aangekomen en dat je tevreden bent @Schueler! Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt, we zijn er voor je!

Ik heb als t-mobile klant nog steeds een oude Entone 510b tv kastje. Deze lijkt steeds trager te worden en navigeren is geen pretje meer.

Nu zag ik onlangs bij vrienden die een nieuw abonnement hebben bij T-Mobile dat zij een nieuw kastje hebben en het navigeren razendsnel gaat.

Hoe kan ik mijn kastje als trouwe klant laten vervangen door een nieuw exemplaar?

Mvg

Rvd

Lees bovenstaande probleem en constateer dat dit ook bij ons al geruime tijd speelt. Blokkerig beeld, maar vooral bijna dagelijks last van uitval van de tv box met de foutmelding er is iets mis gegaan. En dat kan dan ook vlot 3 keer op een paar uur gebeuren. Ik ben ook een oud Vodafone klant en beschik nog over een entone kamai tv box. We hebben al heel vaak geprobeerd om te resetten alles los gekoppeld alle stappen doorlopen die jullie aangeven. Maar het mag niet baten. Eind december 2022 een nieuwe router ontvangen, maar ook daarmee is het probleem niet opgelost. We zouden superblij zijn met een nieuwe tv box.

Reputatie 7

Hi @Rvd1976, ik ben super blij dat ik je al verder heb geholpen in het andere topic! 🎉

Hi @Lilian71, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik wilde meteen een nieuwe TV Box jouw kant op sturen, maar omdat er momenteel nog een order voor een netwerkmigratie open staat kan ik geen TV Box jouw kant op sturen. Ik heb gevraagd of mijn collega's de order handmatig op completed kunnen zetten, aangezien ik zie dat de migratie vlak voor de feestagen succesvol is uitgevoerd. Zodra mijn collega's dit hebben geregeld, zorg ik dat er een nieuwe TV Box jouw kant op komt. Ik geef je een seintje als het is gelukt! 😊

Reputatie 7

Hi @Lilian71, goed nieuws! Mijn collega heeft jouw order er doorheen getrokken. Het duurt nu nog heel eventjes voordat alles is afgerond in het systeem en ik de TV Box kan aanvragen. Hier kom ik morgen dan ook bij je op terug. 

Hi @Lilian71, goed nieuws! Mijn collega heeft jouw order er doorheen getrokken. Het duurt nu nog heel eventjes voordat alles is afgerond in het systeem en ik de TV Box kan aanvragen. Hier kom ik morgen dan ook bij je op terug. 

Dank je dat is super. Is het dan misschien ook mogelijk om eens te kijken waarom ik de facturen niet meer kan inzien?

Reputatie 7

Hi @Lilian71, yes - daar help ik je ook graag mee! Kun je aangeven of je bijvoorbeeld een foutmelding krijgt te zien wanneer je jouw facturen wilt bekijken of kun je bijvoorbeeld niet meer op het kopje ‘Rekeningen’ klikken? Als je hierop terug kunt komen, dan ga ik op zoek naar een oplossing om ook dit issue aan te pakken. 

Reputatie 7

Hi @Lilian71, de order van de migratie is helemaal voltooid! Zojuist heb ik dan ook de wisseling van de TV Box in werking kunnen zetten. Je kunt de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Er is een Amino Aria 610 naar jou onderweg en ik hoor heel graag of je probleemvrij bent wanneer je deze hebt aangesloten. Houd je ons hiervan op de hoogte? 

Hi @Lilian71, de order van de migratie is helemaal voltooid! Zojuist heb ik dan ook de wisseling van de TV Box in werking kunnen zetten. Je kunt de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Er is een Amino Aria 610 naar jou onderweg en ik hoor heel graag of je probleemvrij bent wanneer je deze hebt aangesloten. Houd je ons hiervan op de hoogte? 

Hoi Lisa, ik zag de bestelling voor de tv box in order staan. Heb helaas wel weer een probleem sinds vandaag. Nu hebben we helemaal geen tv meer. Meerdere keren de tv box los gekoppeld. Router eruit gehad. Alle kabels los en 1 voor 1 terug geplaatst. Utpkabel pas toen de box aangaf dat er geen internet verbinding was maar nog steeds niks.

Steeds dezelfde melding. Rsa signature verification failed. 

We hebben nu net de vorige order klaar, omdat jij dit geregeld hebt.. met dank. Maar dat heeft een half jaar geduurt om zover te komen. En nu dit weer..... zucht. Ik heb hier 2 autistische kids. De tv is voor hen toch een houvast. Hoe lossen we dit snel op? 

Kan ik je misschien ook rechtstreeks spreken?

M.vr.gr. Lilian

Hi @Lilian71, yes - daar help ik je ook graag mee! Kun je aangeven of je bijvoorbeeld een foutmelding krijgt te zien wanneer je jouw facturen wilt bekijken of kun je bijvoorbeeld niet meer op het kopje ‘Rekeningen’ klikken? Als je hierop terug kunt komen, dan ga ik op zoek naar een oplossing om ook dit issue aan te pakken. 

Probleem met openen facturen is opgelost. Bleek een fout in mijn gsm te zijn. Op mijn laptop gaat dit nu probleemloos. 

Toch bedankt Lisa

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lilian71, goed dat je dit doorspeelt, dit wil ik graag snel voor je verhelpen! Heb je de TV Box direct aangesloten op het modem of via een omweg, zoals stroomnetadapters of een eigen switch/router? Het lukte mij namelijk niet om bij de TV Box te komen.

Als je de TV Box wel direct hebt aangesloten op het modem raad ik je aan om een fabrieks reset op de TV Box uit te voeren: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Hoewel ik weet dat het geen perfecte oplossing is hoop ik dat ik je uit de brand kan helpen met de TV Anywhere App voor mobieltjes, tablets en computers, of met de T-Mobile TV App voor smart-tv’s.

Hopelijk kan je hiermee in de tussentijd nog van je programma’s genieten. Ondertussen doen wij er alles aan om de nieuwe TV Box zo snel mogelijk bij jou en je kids te krijgen, we gaan racen tegen de klok!

Hoi @Lilian71, goed dat je dit doorspeelt, dit wil ik graag snel voor je verhelpen! Heb je de TV Box direct aangesloten op het modem of via een omweg, zoals stroomnetadapters of een eigen switch/router? Het lukte mij namelijk niet om bij de TV Box te komen.

Als je de TV Box wel direct hebt aangesloten op het modem raad ik je aan om een fabrieks reset op de TV Box uit te voeren: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Hoewel ik weet dat het geen perfecte oplossing is hoop ik dat ik je uit de brand kan helpen met de TV Anywhere App voor mobieltjes, tablets en computers, of met de T-Mobile TV App voor smart-tv’s.

Hopelijk kan je hiermee in de tussentijd nog van je programma’s genieten. Ondertussen doen wij er alles aan om de nieuwe TV Box zo snel mogelijk bij jou en je kids te krijgen, we gaan racen tegen de klok!

Hoi Cal, kan kloppen dat je niets ziet. Ik heb het van de stroom gehaald omdat ie bleef zoeken. Ik zal hem zodadelijk even terug op de stroom zetten. De tv box is rechtstreeks aangesloten op het modem wat we in december van jullie hebben ontvangen. 

Ik zal dan ook even proberen om een fabrieksreset uit te voeren. Fijn dat de link hoe het moet erbij staat. Overigens zijn we wel blij met de internetsnelheid die is flink verbeterd. 

We maken intussen inderdaad gebruik van tmobile anywhere op de laptop nu. Voor tijdelijk is dat wel te doen. 

Dank voor je hulp.

 

Hoi @Cal ik heb inmiddels de box aangesloten en 2 keer de reset gedaan zoals aangeven. Helaas zonder resultaat.

De tv box blijft steeds een download uitvoeren en geeft daarna nog steeds de aan: rsa signature verification failed. 

@Lisa en @Cal dank voor de hulp. Alles is binnengekomen en aangesloten. Inmiddels hebben we weer beeld en geluid naar behoren.

Reputatie 7

Hi @Lilian71, wat een top nieuws! 😁 Super fijn om te lezen. Heel graag gedaan en veel kijk-plezier. Klop vooral weer aan als we jou nog ergens anders bij kunnen helpen. 

Reageer