Beantwoord

Vervangen Entone 510b

  • 21 October 2022
  • 11 reacties
  • 199 Bekeken

Goedenavond!

Inmiddels ben ik al ruim 5 jaar trouwe klant en kijk nog steeds tv via twee oude Entone 510b kastjes. Het besturingssysteem hiervan was al nooit heel vlot, maar de 3-5 seconden die het nu kost om beeld en geluid te krijgen bij het wisselen van zender begint echt heel vervelend te worden. Is het mogelijk om deze kastjes om te ruilen voor de nieuwste variant, zodat ik weer minimaal 5 jaar vooruit kan? :-)

 

Alvast bedankt voor uw reactie!

icon

Beste antwoord door 35_bvdn 8 November 2022, 21:04

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hi @35_bvdn, goed dat je dit bij ons aankaart! Vernieuwing is natuurlijk wel zo fijn, zeker wanneer er al geruime tijd nieuwere TV Boxen worden opgestuurd. We kunnen dit uiteraard in orde maken. Wellicht is het ook interessant om daarbij gebruik te maken van het nieuwe TV platform: 

Dit geeft je mogelijk al wat meer informatie. Laat het mij weten wat we voor je kunnen regelen!

Hi @35_bvdn, goed dat je dit bij ons aankaart! Vernieuwing is natuurlijk wel zo fijn, zeker wanneer er al geruime tijd nieuwere TV Boxen worden opgestuurd. We kunnen dit uiteraard in orde maken. Wellicht is het ook interessant om daarbij gebruik te maken van het nieuwe TV platform: 

Dit geeft je mogelijk al wat meer informatie. Laat het mij weten wat we voor je kunnen regelen!


Hoi Boris,

Bedankt voor je reactie. Tegelijk met de nieuwe boxen over naar T-Mobile TV klinkt goed! Daarbij echter geen interesse in het cloud opnemen tegen meerprijs, dat gebruiken we nu ook al niet. 
 

Als je dat kunt regelen, heel graag!

Reputatie 7

Hi @35_bvdn, super leuk om te lezen! 😁 Zojuist heb ik allereerst gezorgd dat de twee TV Boxen omgewisseld gaan worden met twee gloednieuwe TV Boxen: de Amino Aria 610. Deze bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Zodra de nieuwe TV Boxen up and running zijn, dan ontvang ik graag een seintje van je en vraag ik de migratie voor je aan. Zo kan je vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe tv-platform genieten. En geen zorgen, je hoeft Cloud Opnemen inderdaad niet aan te vragen - dat is geheel aan jou. Houd je ons hier op de hoogte? 

Hi @35_bvdn, super leuk om te lezen! 😁 Zojuist heb ik allereerst gezorgd dat de twee TV Boxen omgewisseld gaan worden met twee gloednieuwe TV Boxen: de Amino Aria 610. Deze bestelling kun je volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Zodra de nieuwe TV Boxen up and running zijn, dan ontvang ik graag een seintje van je en vraag ik de migratie voor je aan. Zo kan je vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe tv-platform genieten. En geen zorgen, je hoeft Cloud Opnemen inderdaad niet aan te vragen - dat is geheel aan jou. Houd je ons hier op de hoogte? 

Hi Lisa,

Vandaag binnen gekregen en zonder problemen geïnstalleerd. Wat mij betreft klaar voor de migratie! ;-)

Reputatie 7

Hi @35_bvdn, helemaal super - merci voor het seintje! 🎈 Zojuist heb ik de migratie voor jou aangevraagd. Binnen twee weken zit je dan ook op T-Mobile TV. Laat het gerust weten als je tot die tijd nog vragen hebt. 

Hi @35_bvdn, helemaal super - merci voor het seintje! 🎈 Zojuist heb ik de migratie voor jou aangevraagd. Binnen twee weken zit je dan ook op T-Mobile TV. Laat het gerust weten als je tot die tijd nog vragen hebt. 

Hi Lisa, sinds vandaag over op T-Mobile TV. Op het eerste oog ziet het er een stuk beter uit allemaal! :-)

Wel een vraagje over het menu-item Account > Profielen. Daar staat standaard het account ‘Admin’. Op zich geen probleem, maar bij dat profiel staat een ander TV-klantnummer dan dat ik zie in mijn T-Mobile account. Hoe zit dat precies?

Reputatie 7
Badge +4

Hey @35_bvdn, tof om te horen dat het nieuwe platform je goed bevalt! 😃 Zie je toevallig in jouw My T-Mobile Thuis account een klantnummer terug met drie letters en vijf cijfers? Dan is dat jouw ‘officiële’ klantnummer. Voor ons TV platform heb je nog een apart TV klantnummer bestaande uit tien cijfers. Ik zou ook absoluut niet weten waarom je er twee nodig hebt, maar dat er twee verschillende zijn weet ik dan weer wel. 😉 Veel kijkplezier nog gewenst!

Hey @35_bvdn, tof om te horen dat het nieuwe platform je goed bevalt! 😃 Zie je toevallig in jouw My T-Mobile Thuis account een klantnummer terug met drie letters en vijf cijfers? Dan is dat jouw ‘officiële’ klantnummer. Voor ons TV platform heb je nog een apart TV klantnummer bestaande uit tien cijfers. Ik zou ook absoluut niet weten waarom je er twee nodig hebt, maar dat er twee verschillende zijn weet ik dan weer wel. 😉 Veel kijkplezier nog gewenst!

Hi Cal, In mijn account zie ik een ander tiencijferig TV-klantnummer dan het nummer in het account op m’n tv. Dat bedoelde ik in mijn eerdere post. Geen idee waarom dat van elkaar verschilt. En afgaande op jouw comment zou ik dan drie verschillende klantnummers hebben?

Reputatie 7

Hi @35_bvdn, merci voor de aanvulling! Ik vermoed dat je nog de tv-gegevens van de vorige klant met deze TV Box ziet. Ik wil je vragen om hiervoor de TV Box een factory reset te geven en om je dan vervolgens opnieuw aan te melden. In dit artikel lees je hoe je de factory reset uitvoert: https://bit.ly/3hyM95j. Kun je aangeven of dit probleem hierna is verdwenen? Ik hoor het graag van je. 

 

Dezelfde situatie hier, is er een proces om een nieuw kastje aan te vragen? Of is een reactie hier op het forum voldoende om iets in gang te zetten?

Hoi @joeni, goed dat je via deze weg contact opneemt! Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat je op dit moment een Amino Aria 610 TV Box hebt. Deze TV Boxen leveren wij op dit moment nog steeds! Mocht je hier issue's mee ervaren, dan willen wij er uiteraard alles aan doen om dit voor je op te lossen. Heb je deze stappen al doorlopen?

Dit is namelijk vaak de juiste oplossing voor de meeste issue's met de TV Box. Ik hoor het graag van je!

 

Reageer