-
-
is nieuwsgierig
-
0 reacties
Hallo,
Sinds de recente update van de tv boxen van Entone ziet het er allemaal hipper uit, maar is denk ik vergeten om te kijken of het verder allemaal goed blijft werken gezien alle berichten die ik hier lees, en zelf ook ervaar.
De ene dag moet ik de box met de afstandsbediening aanzetten ondanks dat ik deze niet heb uitgezet de dag ervoor, en de andere dag moet ik de stroomkabel eruit halen en terug erin stoppen om überhaupt iets te kunnen doen.
Erg vervelend en niet te doen eigenlijk. Ik lees dat veel mensen een nieuw type box krijgen, werkt dat goed? Want dan zou ik dat ook graag willen.
Groet,
Thijs
Bedankt dat ook jullie het probleem kenbaar hebben gemaakt @MeKe, @timvw, @Bto61 & @MGJ!
Op dit moment zijn wij samen met een aantal externe partijen nog steeds druk op zoek naar de oorzaak. In ieder geval is gebleken dat het belangrijk is dat de HDMI kabel goed vast zit in de TV en de TV Box. Echter, voor de meeste van jullie zal de oorzaak dieper zitten en wij hopen heel snel de speld in de hooiberg te vinden. Ik ga duimen op een snel verloop! 
@timvw zo te horen speelt er bij jou meer dan enkel het opnieuw opstarten. Hiervoor is gebleken dat een nieuwe TV Box de oplossing is. Ik ga er daarom ook snel eentje jouw kant op laten sturen, je krijgt snel van mij een bevestiging per email!
Bekijk origineel