Beantwoord

[Verzoek] Aanpassing radio (nieuwe TV omgeving)

  • 7 July 2020
  • 6 reacties
  • 407 Bekeken

Sinds vandaag kan ik gebruik maken van de vernieuwde TV omgeving. In de vorige versie was het mogelijk om via de groene knop bij de radiozenders te komen, dit is nu helaas niet meer mogelijk. Ook is de achtergrond bij het beluisteren van radio gewijzigd. Hierbij blijft het zenderlogo continu in het midden van het scherm staan. Hierdoor ben ik bang voor mogelijke inbranding bij lang luisteren naar radio.

Is het mogelijk dat de groene knop weer gebruikt kan worden om naar radio te gaan, en dat het zenderlogo weer beweegt zoals bij de vorige versie?

icon

Beste antwoord door Piotr 8 July 2020, 12:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hey @Hyperion,

Tof dat je gebruik kunt maken van ons splinternieuwe TV-platform! :smile: Bevalt het een beetje? Het switchen tussen radio en TV kan nu met de knop [TV/Radio]. Daarvoor heb je wel de afstandsbediening met een magenta knopje nodig. Mocht je een oudere afstandsbediening hebben, laat het mij dan gerust weten dan wissel ik die graag voor je om. :relaxed:

Het vaststaande zenderlogo deel ik graag met onze developers. Kan mij voorstellen dat dit niet gewenst is. Daar heb ik op dit moment geen oplossing voor. Bedankt voor je waardevolle feedback!

Hey @Hyperion,

Het vaststaande zenderlogo deel ik graag met onze developers. Kan mij voorstellen dat dit niet gewenst is. Daar heb ik op dit moment geen oplossing voor. Bedankt voor je waardevolle feedback!

 

Hallo T-mobile medewerkers,

Inmiddels zijn we twee jaar verder en staat het zenderlogo nog vast in beeld. Gaat hier in de nabije toekomst nog iets aan gedaan worden?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hyperion, goed punt: ik geef het door aan de developers van het tv-team! 

Zodra er een update is, komen we met een statement. Mocht het niet haalbaar/wenselijk zijn, dan laat ik het je ook weten.

Reputatie 7
Badge +16

@Hyperion UPDATE: we hebben in de tussengelegen periode (zomer 2020 tot nu) zeker een aanpassing uitgevoerd. Eerst was er inderdaad enkel een logo zichtbaar dat niet bewoog. Er zijn eind 2020 bewegende balkjes bij in beeld gekomen. Het is nog niet volledig geoptimaliseerd, maar we pakken het op en nemen het mee in een volgende updateronde. Thanks voor je feedback! 😄👍

@Hyperion UPDATE: we hebben in de tussengelegen periode (zomer 2020 tot nu) zeker een aanpassing uitgevoerd. Eerst was er inderdaad enkel een logo zichtbaar dat niet bewoog. Er zijn eind 2020 bewegende balkjes bij in beeld gekomen. Het is nog niet volledig geoptimaliseerd, maar we pakken het op en nemen het mee in een volgende updateronde. Thanks voor je feedback! 😄👍

Het klopt inderdaad dat dit een tijdje terug is toegevoegd. Echter is het vaste zender logo gelijk gebleven. De bewegende balkjes hebben mijns inziens daarom ook geen daadwerkelijke toevoeging. 

Fijn om te horen dat het in de volgende update ronde wel wordt meegenomen 🙂

Reputatie 7
Badge +16

@Hyperion Houd er alsjeblieft rekening mee dat het niet per definitie de eerstvolgende ronde is.

Reageer