Beantwoord

Viaplay activatie lukt niet via My T-Mobile Thuis app en webversie

  • 28 February 2023
  • 14 reacties
  • 291 Bekeken

Goedenavond, ik heb zojuist via de klantenservice viaplay aangevraagd omdat dat zowel via de tmobile app als de online omgeving niet werkte. Ik bleef een blanco pagina krijgen zodra ik op abonnement verder druk. Nu heb ik een activatiemail ontvangen echter kan ik viaplay alleen activeren via dezelfde app en /of omgeving… dat loopt dus ook vast… iemand een idee? Ik heb het ook al geprobeerd op verschillende devices zowel Android als Apple maar geen succes. De pagina waar hij heen zou linken is iets met sso erin.. ik hoop dat iemand kan helpen gezien dit weekend de formule 1 start 😉. Ik had trouwens al een abonnement lopen dus geen nieuwe aanvraag. Alvast bedankt voor de hulp! Gr. Dave

icon

Beste antwoord door Diverdave 1 March 2023, 13:39

Bekijk origineel

14 reacties

Ik heb idd het zelfde probleem,bij mij loopt ook alles vast

 

 

Dan ben ik gelukkig niet de enige… ik heb ook een mobiel abo en daar zie ik wel alles in dezelfde app vreemd genoeg…

Er zijn idd meer mensen met die problemen geloof ik😭

Same hier. Moment dat ik wil activeren schiet t-mobile thuis eruit. Via telefoon ook niet gelukt. Zie ook andere meldingen van paar dagen terug dat technische dienst er mee bezig is. Heeft dus nog niet veel opgeleverd...

Reputatie 7
Badge +8

@Diverdave Ik ben voor je aan de slag gegaan en moet nog een wachtwoord hebben zodat je het account kunt activeren. Ik stuur je een PB met de unieke link naar de betreffende pagina en als het goed is, moet het je dan wel lukken om een wachtwoord aan te maken en te activeren!

@M Althof Ik heb het ook voor jou gecheckt, maar ik zie niet terug dat er een Viaplay account geactiveerd moet worden. Kan het kloppen dat je dit al gedaan hebt? 

@N. de Jager Ik kan geen abonnement vinden op jouw e-mailadres. Zou je jouw profiel willen aanvullen met het klantnummer? Dan kan ik met je meekijken!

@Diverdave Ik ben voor je aan de slag gegaan en moet nog een wachtwoord hebben zodat je het account kunt activeren. Ik stuur je een PB met de unieke link naar de betreffende pagina en als het goed is, moet het je dan wel lukken om een wachtwoord aan te maken en te activeren!

@M Althof Ik heb het ook voor jou gecheckt, maar ik zie niet terug dat er een Viaplay account geactiveerd moet worden. Kan het kloppen dat je dit al gedaan hebt? 

@N. de Jager Ik kan geen abonnement vinden op jouw e-mailadres. Zou je jouw profiel willen aanvullen met het klantnummer? Dan kan ik met je meekijken!

 

Dit werkt wel gelukkig! Dank je wel! 

@Diverdave Ik ben voor je aan de slag gegaan en moet nog een wachtwoord hebben zodat je het account kunt activeren. Ik stuur je een PB met de unieke link naar de betreffende pagina en als het goed is, moet het je dan wel lukken om een wachtwoord aan te maken en te activeren!

@M Althof Ik heb het ook voor jou gecheckt, maar ik zie niet terug dat er een Viaplay account geactiveerd moet worden. Kan het kloppen dat je dit al gedaan hebt? 

@N. de Jager Ik kan geen abonnement vinden op jouw e-mailadres. Zou je jouw profiel willen aanvullen met het klantnummer? Dan kan ik met je meekijken!

Waarschijnlijk is er iets met de mailadressen dan. Het is in ieder geval nu gelukt qua activeren, dus dank!

Ik heb helemaal geen kanaal 140 in de gids staan en kan alleen via de viaplay app streamen naar mijn tv iets waarvoor ik mijn eerdere abbo  van viaplay heb opgezegd aangezien het vaak niet goed werkt

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gizmo666, geen zorgen, ik kan het kanaal alsnog voor je tevoorschijn toveren! Je zit momenteel nog op het oude TV platform en hiervoor moeten wij je over zetten naar het nieuwe TV platform. Omdat dit nieuwe platform niet samenwerkt met je Draytek modem ruilen wij dit graag voor je om naar een nieuwer model van Zyxel. Omdat hiervoor ook een extra Media Converter geïnstalleerd moet worden sturen wij graag hiervoor kosteloos een monteur bij je langs.

Daarnaast vervangen wij ook je TV Boxen voor nieuwere modellen. Dit heeft wel als gevolg dat je de TV Box met harddiskrecorder én de opnames die hierop staan niet meer kan gebruiken. In plaats daarvan start je met een schone lei met Cloud Opnemen. Via Cloud Opnemen kan je jouw opnames op beide TV Boxen terugkijken én op al je mobiele apparaten. Let er wel graag op dat hier een meerprijs van € 5,- aan verbonden zit als je besluit Cloud Opnemen te gebruiken en dat het tot twee weken kan duren voordat je geheel bent overgezet. 

Mocht je de overzetting met vertrouwen tegemoet zien dan zorg ik er graag voor dat je snel kan gaan genieten! 😃

Dus als ik het goed begrijp moet ik een aantal nieuwe boxen en een meerprijs van €5 voor cloudopname accepteren om alleen de F1 kwalificatie- en racestream via de televisie te kunnen bekijken? dus bovenop die €16,50 voor de kwakkelstream en ESPN compleet? Ik denk dat ik dan wel beter terecht kan bij een ander provider KPN of zo die het 1e jaar gratis aanbieden. 

Tevens had mijns inziens de box al veel eerder omgeruild moeten worden door jullie deze moet steeds worden gereset voor een fatsoenlijke vaste internetverbinding, de wifi heb ik maar uitgezet aangezien deze uitblinkt in uitvallen hier heb ik zelf maar een nieuwe router voor aangeschaft ipv een abonnement te nemen op jullie superwifi  bullshit. 

Reputatie 7
Badge +9

Hai @Gizmo666, de TV Box ruil ik zo gratis voor je om, dit is kostenloos. Zoals Cal hierboven verteld, verdwijnt de harddiskrecorder en alle opnamess. We gaan over op een nieuw platform en gebruiken Cloud Opnames. Wil je gebruik maken van de Cloud Opname, dan zal dit € 5,- extra gaan kosten. Ook zie ik dat je nog in bezit bent van een oud modem, deze kan ik ook voor je omruilen. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?

Hai Tommie,

Nogmaals mijn verhaal aan Cal, misschien in eerste instantie niet helemaal goed gelezen:

Dus als ik het goed begrijp moet ik een aantal nieuwe boxen en een meerprijs van €5 voor cloudopname accepteren om alleen de F1 kwalificatie- en racestream via de televisie te kunnen bekijken? dus bovenop die €16,50 voor de kwakkelstream en ESPN compleet? Ik denk dat ik dan wel beter terecht kan bij een ander provider KPN of zo die het 1e jaar gratis aanbieden. 

Tevens had mijns inziens de box al veel eerder omgeruild moeten worden door jullie deze moet steeds worden gereset voor een fatsoenlijke vaste internetverbinding, de wifi heb ik maar uitgezet aangezien deze uitblinkt in uitvallen hier heb ik zelf maar een nieuwe router voor aangeschaft ipv een abonnement te nemen op jullie superwifi  bullshit. 

Reputatie 7
Badge +9

@Gizmo666 We zijn dit jaar volop aan de gang om de laatse (oude) TV Boxen om te switchen. We werken hier erg hard aan en zouden dit graag ook bij jou willen realiseren. Echter hoef je de Cloud Opname niet aan te zetten en is Viaplay gewoonlijk via de app te bekijken en te streamen. Omdat je al bestaande klant bent bij ons kan ik je die aanbieding jammer genoeg niet bieden. Wat ik wel voor je kan doen is de switch in orde maken.

Hoi @Gizmo666, geen zorgen, ik kan het kanaal alsnog voor je tevoorschijn toveren! Je zit momenteel nog op het oude TV platform en hiervoor moeten wij je over zetten naar het nieuwe TV platform. Omdat dit nieuwe platform niet samenwerkt met je Draytek modem ruilen wij dit graag voor je om naar een nieuwer model van Zyxel. Omdat hiervoor ook een extra Media Converter geïnstalleerd moet worden sturen wij graag hiervoor kosteloos een monteur bij je langs.

Daarnaast vervangen wij ook je TV Boxen voor nieuwere modellen. Dit heeft wel als gevolg dat je de TV Box met harddiskrecorder én de opnames die hierop staan niet meer kan gebruiken. In plaats daarvan start je met een schone lei met Cloud Opnemen. Via Cloud Opnemen kan je jouw opnames op beide TV Boxen terugkijken én op al je mobiele apparaten. Let er wel graag op dat hier een meerprijs van € 5,- aan verbonden zit als je besluit Cloud Opnemen te gebruiken en dat het tot twee weken kan duren voordat je geheel bent overgezet. 

Mocht je de overzetting met vertrouwen tegemoet zien dan zorg ik er graag voor dat je snel kan gaan genieten! 😃

Inmiddels hebben jullie wél ongevraagd het nieuwe TV platform geactiveerd NB. toch via het Draytek modem en zonder extra Media Converter en nieuwe TV boxen en mijn opnames van de HD recorder verwijderd, te laat omdat ik mijn abonnement al had opgezegd en dit alles terwijl ik op vakantie was. 

Bedankt weer voor niets.

Reageer