Viaplay activatie mislukt

  • 24 February 2023
  • 15 reacties
  • 257 Bekeken

Ik heb een combipakket Viaplay+Espn via Tmobile thuis. Van Tmobile een activatielink uitgevoerd om te koppelen aan Viaplay account.

Alleen tot op heden kan ik nog steeds niet op Viaplay account kijken. Geeft aan dat er geen pakket van tmobile actief is....

Op Tmobile-thuis staat dat viaplay pakket is geactiveerd?

Viaplay zegt dat het aan Tmobile ligt en activatieproces opnieuw uitgevoerd moet worden, alleen krijg ik geen nieuwe activatielink. Moet nu eerst uitgezocht worden door een technische dienst.

Iemand dit ook gehad? En wat was daar de oplossing?

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @dennis.christel, dank voor dit topic! Ik wilde meteen voor je uitzoeken wat ik voor je kan doen, maar gelukkig zie ik dat dit door mijn collega al gedaan is. Er is inmiddels een onderzoek gestart bij de technische dienst, die dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Weet dat we druk aan de slag gaan en je op de hoogte houden zodra er ontwikkelingen zijn. Ik duim met je mee dat je zo snel mogelijk van Viaplay kunt genieten!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @dennis.christel, dank voor dit topic! Ik wilde meteen voor je uitzoeken wat ik voor je kan doen, maar gelukkig zie ik dat dit door mijn collega al gedaan is. Er is inmiddels een onderzoek gestart bij de technische dienst, die dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Weet dat we druk aan de slag gaan en je op de hoogte houden zodra er ontwikkelingen zijn. Ik duim met je mee dat je zo snel mogelijk van Viaplay kunt genieten!

Reputatie 7
Badge +1

Ergens in mijn herinnering dacht ik wel eens gelezen te hebben dat als je Viaplay afneemt bij een provider om het even welke, je alleen kunt kijken als er een race weekend of of alleen de race, uiteraard kan ik het mis hebben.

Mocht dat inderdaad zo zijn dan is het veel te duur, wat het sowieso al is.

Nu één dag later ontdek ik dezelfde problemen. Mijn activatielink werkt niet(meer). Ook rechtstreeks naar de activatietool lukt niet ondanks mijn correcte klantgegevens. Het blijft hangen na stap 2.

Na vandaag eerst half uurtje bij jullie in de wacht te hebben gestaan stuurde jullie mij naar Viaplay. Ik had immers het ESPN Totaalpakket en kanaal 140 via het kastje werkt prima.

Na 1 uur en 59 minuten(!!!) volhoudend in de wacht bij Viaplay ga ik uitgerekend met hun support naar mijn account bij T-Mobile om opnieuw en samen het actievatie proces te doorlopen terwijl ik jullie dus 2 uur eerder aan de lijn had. Ik stond daar niet bekend als geactiveerd.

T-Mobile support dacht de oplossing te vinden door nog eens los Viaplay te activeren als dienst, terwijl ik aangaf dat deze in de combi zit. Ik ontdek net dat daardoor het hele pakket in het proces ‘opzegging zit’.
Als jullie het los aanbieden, ESPN en Viaplay, werkt het dan wel?

Is het niet de oplossing dat we een nieuwe link kunnen krijgen?

Of moet ik ook geduldig en vriendelijk wachten op een technische oplossing?

Ik hoop BeMu geen gelijk heeft aangaande alleen het raceweekend een uitzending … Er is nog niet door jullie op gereageerd.

Mvg Richard

Ik heb een combipakket Viaplay+Espn via Tmobile thuis. Van Tmobile een activatielink uitgevoerd om te koppelen aan Viaplay account.

Alleen tot op heden kan ik nog steeds niet op Viaplay account kijken. Geeft aan dat er geen pakket van tmobile actief is....

Op Tmobile-thuis staat dat viaplay pakket is geactiveerd?

Viaplay zegt dat het aan Tmobile ligt en activatieproces opnieuw uitgevoerd moet worden, alleen krijg ik geen nieuwe activatielink. Moet nu eerst uitgezocht worden door een technische dienst.

Iemand dit ook gehad? En wat was daar de oplossing?

Ik hoop het niet, kanaal 140 zend toch ook darten etc uit...

Reputatie 7
Badge +16

Kanaal 140 is altijd beschikbaar, alleen wanneer je los in de app kijkt, heb je de mogelijkheid om alles te bekijken wat Viaplay uitzendt. Het kanaal zelf zendt inderdaad niet alles uit.

Ik heb een combipakket Viaplay+Espn via Tmobile thuis. Van Tmobile een activatielink uitgevoerd om te koppelen aan Viaplay account.

Alleen tot op heden kan ik nog steeds niet op Viaplay account kijken. Geeft aan dat er geen pakket van tmobile actief is....

Op Tmobile-thuis staat dat viaplay pakket is geactiveerd?

Viaplay zegt dat het aan Tmobile ligt en activatieproces opnieuw uitgevoerd moet worden, alleen krijg ik geen nieuwe activatielink. Moet nu eerst uitgezocht worden door een technische dienst.

Iemand dit ook gehad? En wat was daar de oplossing?

Ik hoop het niet, kanaal 140 zend toch ook darten etc uit...

Nu één dag later ontdek ik dezelfde problemen. Mijn activatielink werkt niet(meer). Ook rechtstreeks naar de activatietool lukt niet ondanks mijn correcte klantgegevens. Het blijft hangen na stap 2.

Na vandaag eerst half uurtje bij jullie in de wacht te hebben gestaan stuurde jullie mij naar Viaplay. Ik had immers het ESPN Totaalpakket en kanaal 140 via het kastje werkt prima.

Na 1 uur en 59 minuten(!!!) volhoudend in de wacht bij Viaplay ga ik uitgerekend met hun support naar mijn account bij T-Mobile om opnieuw en samen het actievatie proces te doorlopen terwijl ik jullie dus 2 uur eerder aan de lijn had. Ik stond daar niet bekend als geactiveerd.

T-Mobile support dacht de oplossing te vinden door nog eens los Viaplay te activeren als dienst, terwijl ik aangaf dat deze in de combi zit. Ik ontdek net dat daardoor het hele pakket in het proces ‘opzegging zit’.
Als jullie het los aanbieden, ESPN en Viaplay, werkt het dan wel?

Is het niet de oplossing dat we een nieuwe link kunnen krijgen?

Of moet ik ook geduldig en vriendelijk wachten op een technische oplossing?

Ik hoop BeMu geen gelijk heeft aangaande alleen het raceweekend een uitzending … Er is nog niet door jullie op gereageerd.

Mvg Richard

Beste Richard,

Hebben jullie inmiddels al een oplossing van Tmobile? 

Ik denk dat wij exact hetzelfde probleem hebben. Hier nog steeds geen verbinding op de Viaplay-app.

Gr., Dennis

Ik heb exact dezelfde problemen als starten van dit topic.

klantenservice Viaplay totaal onbereikbaar en geen reactie op wat dan ook.

Account activeren via hun site kan, maar dan wordt een activatiecode gevraagd en die hebben we niet gekregen.

Iemand nog een oplossing?

Reputatie 7
Badge +8

@wedstrijdbaas Ik help je graag waar ik kan! Zo te zien staat het pakket wel actief en is jouw account ook al via My T-Mobile Thuis geactiveerd. Wanneer je voor activatie doorgelinkt werd naar Viaplay heb je als het goed is jouw gegevens ingevuld en vanaf dat moment zou jouw account moeten werken. Helpt het wellicht wanneer je om een wachtwoordreset vraagt wanneer je probeert in te loggen met jouw e-mailadres? 

Ik werd dus niet doorgestuurd naar ViaPlay om account te maken. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wedstrijdbaas, heb je geprobeerd wat Demi vroeg? Om het met een wachtwoordreset te proberen?

Hi @wedstrijdbaas, heb je geprobeerd wat Demi vroeg? Om het met een wachtwoordreset te proberen?

Ja geprobeerd, maar geeft een foutmelding 

Zou het wellicht helpen om een nieuw account te maken, maar dan heb ik waarschijnlijk weer een activatiecode nodig

Reputatie 7
Badge +8

@wedstrijdbaas Welke foutmelding krijg je precies? Wellicht dat ik hier nog iets uit kan halen. Maar in principe is het account wel al geactiveerd, omdat de activatielink in My T-Mobile Thuis ook weg is, wat betekent dat ook de gegevens zijn ingevuld en afgerond. Omdat het bij jou nog niet werkt, kun je hiervoor het beste contact opnemen met Viaplay zelf, zij kunnen dan inzien waar het precies fout gaat met jouw account en zorgen dat jij er weer in kunt. Wij werken namelijk ook niet met activatiecodes en is activeren alleen mogelijk via My T-Mobile Thuis, het is dan ook niet mogelijk om een nieuw account aan te maken op deze manier. Hier lees je meer over het activatieproces. Ik hoop oprecht dat Viaplay snel bij je terugkomt met een reactie!

De foutcode is S-6007 (account niet geactiveerd)

Verder alles gedaan wat iedereen zegt of voorschrijft, dus maar afwachten of de andere kant ooit nog met een reactie komt.

Zelfde probleem hier ,  terwijl t niet moeilijker is dan een nieuwe activatiecode link te sturen die gekoppeld is aan je t mobile account. ….

Reageer