Beantwoord

Viaplay - geen mail


Reputatie 1

Goedenavond ☺️
 

vorige week heb ik een mail ontvangen waarin ik gegevens van T-mobile moest invullen voor ViaPlay. Dit heb ik gedaan en ik zou binnen vier werkdagen een mail ontvangen met een activatielink. Deze heb ik na een week nog steeds niet ontvangen. Ook niet in de Spambox. 
 

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Lisa 8 April 2022, 08:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 1

Niemand van t-mobile wie mij hiermee kan helpen?

Reputatie 7

Hi @Winters27, super goed dat je hier aanklopt! Je bent hier helemaal aan het juiste adres op de Community, want ik help je hier met alle liefde bij. Je kunt het 't beste nog een keer opnieuw invullen. Zou je die e-mail waarin jij de gegevens moest invullen er nog eens kunnen bij pakken? Als jij dit nog eens invult, dan hoor ik graag van je of jij hierna wel de activatielink hebt ontvangen. Houd je ons op de hoogte? Ik wil namelijk dat jij zo snel mogelijk van Viaplay kan gaan genieten! 💪

Reputatie 1

Nou… in de tussentijd kreeg ik een nieuwe e-mail waarin stond dat ik het moest activeren. Dit heb ik gedaan, maar ik heb nog steeds geen e-mail hoe nu verder. Er staat na het invullen ‘binnen 1-4 werkdagen ontvang je…’ en dit heb ik ook dus de tweede keer niet ontvangen. Ook niet in de Spam. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Winters27, wanneer heb je voor de tweede keer de activatie gedaan? Meestal ontvang je de code binnen één tot vier werkdagen na de activatie inderdaad. Als je dit bijvoorbeeld gisteren gedaan hebt (de tweede keer), dan kan het nog eventjes op zich laten wachten. Alvast bedankt voor je terugkoppeling!

Reputatie 1

De eerste keer was op 28 maart. De tweede keer was op vrijdag 1 april. 

Reputatie 7

Hi @Winters27, wat gek! Omdat jij ook al jouw spam hebt gecontroleerd, kun je contact opnemen met onze partner 10XCREW via 071-2032075 of per e-mail naar t-mobile@activationboxx.com. Laat jij het weten of het via deze weg is gelukt? 😊

Reputatie 1

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar dat e-mailadres. Ben benieuwd of het gaat lukken 😀

Reputatie 7

Hoi @Winters27,

Houd je op ons op de hoogte? Ook wij willen natuurlijk dat je van Viaplay kan genieten.

Reputatie 1

Hoi @Winters27,

Houd je op ons op de hoogte? Ook wij willen natuurlijk dat je van Viaplay kan genieten.

Ja hoor, maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen. 

Reputatie 1

Inmiddels een reactie ontvangen met de code. Het is gelukt 😀

Reputatie 7

Fijn om te horen @Winters27! Een snelle reactie. Alvast heel veel kijkplezier gewenst en mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We zijn er voor je!