Beantwoord

Videoland app op decoder

  • 25 June 2017
  • 3 reacties
  • 724 Bekeken

Waarom wordt de app voor videoland niet op de animo box gezet is zoveel makkelijker.
Zeker voor de oudere mensen.
Want ik kan de app wel op een aparte mediaplager zetten, maar dan moet mijn Moeder eerst de Hdmi uitgang selecteren in het menu van de tv en daarna nog de app selecteren op de mediaplayer.
En dat is te moeilijk voor mijn Moeder.
icon

Beste antwoord door Sander 26 June 2017, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
@Andre Mobile, Ik kan je alleen maar groot gelijk geven het is voor T-Mobile heel simpel om apps zoals videoland op de Amino te zetten.
Enige jaren geleden voordat KPN Lijbrandt overnam was ik daar klant, dat was nog in mijn voormalige woonplaats omstreeks 2011 tot 2014, behalve tv kijken kon je met de Amino 140 (het zelfde type als bij T-mobile) diverse gebruiken welke er op stonden, o.a. buienradar, autovisie enz. enz. dus m.a.w. het kan wel het gaat m.i. alleen om het willen doen van de provider.
Hallo BeMu,

Precies mijn gedachte,nu hopen dat T-Mobile er ook wat mee doet.
Reputatie 7
@AndreMobile en @ BeMu, ik ben het helemaal met jullie eens dat dit een mooie uitbreiding zou zijn. Het is echter niet aan mij om zoiets door te voeren. Wel kan ik deze wensen vanuit de community doorspelen binnen de organisatie. Daar hebben we dit topic voor opgesteld. Bij TV staat deze al vermeld, tezamen met de Netflix app. Voor nu is het afwachten, meer kunnen we niet doen.

Reageer