Beantwoord

volume tv en sonos soundbar veel te zacht

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 1049 Bekeken

Zowel beneden via Sonos soundbar als boven in slaapkamer via samsung tv is het geluid via de nieuwe entone boxen veel te zacht. Weet ook niet hoe ik het harder kan zetten. Beneden ook niet mogelijk zonder sonos, via de LG tv.
icon

Beste antwoord door Sander 1 August 2019, 10:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @egbert52,

Ik denk graag mee! Ik vermoed dat het volume van de TV Boxen op een laag niveau staan. Deze kun je regelen via de volumeknop op de afstandsbediening. Als je afstandsbediening echter is gekoppeld aan je TV, dan zal de volumeknop het volume van de TV of soundbar aanpassen en blijft het volume van de TV Box onveranderd laag.

Wat nu te doen?
Ik wil je vragen eerst de afstandsbediening los te koppelen.
Bij de oude afstandsbediening:
• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.
• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.
Heb je een nieuwe afstandsbediening (die met een magenta knop rechtsboven), dan voer je de reset op met de volgende stappen:
• Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
• Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk
Hierna kun je het volume van de TV Box op maximaal zetten.

Het opnieuw koppelen van de afstandsbediening aan de TV lees je in dit topic: Alles over onze afstandsbediening.
Hi @egbert52,

Ik denk graag mee! Ik vermoed dat het volume van de TV Boxen op een laag niveau staan. Deze kun je regelen via de volumeknop op de afstandsbediening. Als je afstandsbediening echter is gekoppeld aan je TV, dan zal de volumeknop het volume van de TV of soundbar aanpassen en blijft het volume van de TV Box onveranderd laag.

Wat nu te doen?
Ik wil je vragen eerst de afstandsbediening los te koppelen.Bij de oude afstandsbediening:
• Druk op SETUP op de afstandsbediening en houd deze ingedrukt tot het rode lampje twee keer knippert.
• Voer de reset code 2, 0, 5, 1 in. Als het goed is, knippert het rode lampje opnieuw tweemaal.Heb je een nieuwe afstandsbediening (die met een magenta knop rechtsboven), dan voer je de reset op met de volgende stappen:
• Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
• Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet geluk
Hierna kun je het volume van de TV Box op maximaal zetten.

Het opnieuw koppelen van de afstandsbediening aan de TV lees je in dit topic: Alles over onze afstandsbediening.

Aalles voor elkaar. Weer een tevreden klant. 👍

Reageer