Voor wie het leuk vind

  • 28 October 2021
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 1812 reacties

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-nlziet-en-anderen-binnenkort-via-nieuwe-amazon-fire-tv-stick/

Ik zag dit voorbij komen op Totaaltv, verder voor mij niet van belang daar ik principieel NOOIT wat bij Amazon zal kopen.


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @BeMu Moet je dan geen abonnementen hebben bij o.a, Ziggo?

en waarom koop jij nooit bij Amazon?

Ik heb er ook nog nooit iets gekocht. Ik vind het geen fijne shop

Reputatie 7
Badge +1

@CrisTien Als ik het in de gauwe tijd zo lees niet, maar dan zou ik het beter moeten lezen, dat ik nooit iets koop bij Amazon heeft in mijn geval voor 100% te maken met die Bezos heb er gewoon weg een bloedhekel aan.

Als je op Google intypt “hoe gierig is Bezos”  weet je genoeg  dus dat is voor mij de belangrijkste reden.

Reputatie 5

Jawel, de apps worden geleverd maar voor de diensten op die apps zul je gewoon een abo moeten afsluiten. 

Reputatie 6
Badge

Dat werkt toch al op de huidige Firestick(s), wat dat betreft is het niks nieuws.Voor T-Mobile heb je er verder ook niks aan voorlopig al zou je de android app misschien kunnen sideloaden ...

Reputatie 7
Badge +14

Bron: Iculture

Update: Amazon heeft ons geïnformeerd dat de Amazon Fire TV Sticks die naar Nederland komen toch géén Apple TV-app meegeleverd krijgen. Je kunt dus ook geen Apple TV+ series kijken. Jammer, want daarmee worden de sticks nog minder interessant voor Apple-gebruikers.