Beantwoord

Vraag over de TV via de hotspot

  • 1 March 2023
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Hoi,

 

Er is sinds vorige week woensdag een storing Monteur is maandag langs geweest en binnen 48 uur zou er iemand komen voor de glasvezel omdat het aan de buitenkant zit. Maar heb een vraag.

 

Via de hot spot heb ik verbinding met de TV, kan alles kijken Netflix, Disney enz enz. Het gekke is ik kan geen verbinding maken met T-Mobile Tv

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 March 2023, 10:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sigaretje53 

T-Mobile TV is een vervanging voor de tv box en zal alleen werken via T-Mobile thuis internet.

Kan je niet even via de TV Anywhere app kijken op mobiel via 4G?

Hallo @Sigaretje53 

T-Mobile TV is een vervanging voor de tv box en zal alleen werken via T-Mobile thuis internet.

Kan je niet even via de TV Anywhere app kijken op mobiel via 4G?

Ja we kijken via de Ipad dan kan het wel maar is nou niet echt handig en het al 7 dagen duurt

Hoi binnen 48 uur zou er iemand langskomen om de glasvezel te checken of een controle in de wijkkast te doen. (monteur voor binnen is maandag geweest en hij zei binnen 48 uur wordt er contact opgenomen) Over 20 minuten is de 48 uur voorbij, ik weet jullie doen je best maar televisie kijken op een Ipad gaat na 7 dagen wel vervelen dus hoe staat het ermee anders ga ik wel terug en dan helaas met snoeren die ik weer moet wegwerken naar Ziggo, en ja is duurder maar dit werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +14

De oplossing aan de buitenzijde van je huis moet komen van een netbeheerder. Dat is b.v. KPN netwerk of ODF. De guidion monteur geeft zijn bevindingen door naar de technische dienst van T-Mobile die een dergelijke monteur aan de netbeheerder verzoekt.  Daar staan geen vaste doorloptijden voor. Het hangt met name van de drukte af. Misschien kan een moderator, die meelezen, even kijken of de netbeheerder al is aangestuurd?

Reageer