Beantwoord

Waar vind ik extra zenderpakketten?

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Hi allemaal,

Misschien een beetje een lompe vraag maar ik kan het echt niet vinden. Ik denk erover extra zender pakketten bij te boeken en ik kan de informatie hierover niet vinden. Ik ben geinteresseerd in het Duitse zender pakket (van een Duits bedrijf als T-Mobile verwacht ik een goede zenderlijst). De informatie die ik zoek is welke zenders hierin zitten, hoe ik het kan boeken en de kosten natuurlijk. Als mij de zenderlijst niet bevalt zal ik het uiteraard niet boeken, maar dan zou ik graag willen weten hoe ik mijn wensen als feedback duidelijk kan maken in de hoop dat het iemand ooit genoeg zal boeien om het aan te passen. 

bij voorbaat dank!

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 27 May 2022, 18:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @CLDO  Welkom.vragen zijn hier NOOIT DOM.

Log in en klik op de optie TV.

Scrol omlaag en kies veel gestelde vragen.

Kies nu 

  • Ik wil mijn TV abonnement aanpassen, hoe doe ik dat?

    Wil je TV-pakketten aan- of uitzetten? Wil je ook je favoriete TV programma's kunnen opnemen? Of op meerdere televisies TV-kijken? Regel het hier heel makkelijk in My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je TV abonnement je maandelijkse abonnementskosten voor TV ook mee wijzigen

Weet je zo voldoende?.

Fijn weekend!

Reputatie 2

bedankt, dat heb ik dus helemaal over het hoofd gezien. 

nou dat aanbod is dus zeer teleurstellend (voor mij), dus dat gaat het hem niet worden

Reputatie 7
Badge +14

@CLDO  Hier nog even de zenderlijst (sorry ik was die lijst vergeten)

Fijn weekend