Beantwoord

Waarom kan er geen TV abonnement op 4G@Home worden afgesloten???

  • 11 November 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ervan uitgaand dat 4G@Home met name bedoeld is als alternatief voor vaste internetverbindingen zou je toch mogen verwachten als aanvulling op een dergelijk abonnement ook een TV abonnement kan worden afgesloten zodat je op je locatie in het buitengebied gewoon via de TMobile TV-App naar je favo programma's kan kijken?
Of niet soms???

icon

Beste antwoord door eric 11 November 2021, 11:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jo-Ma , welkom bij de community.

4Gvoor thuis is “beperkt” qua bandbreedte en bundelgrootte. Als je via zo'n verbinding TV gaat streamen gaan de MB's wel heel hard en moet je of constant bijplussen of stopt elke keer in een programma de datastroom. 

Dit zal aan het begin van een maand nog wel gaan, de databundels bij 4Gvoor thuis zijn per maand, maar als de initiele bundel op is blijf je maar aanvullen.

Kortom, dit product is niet bedoeld als totaal vervangen van internet, TV en Bellen zoals over DSL of glasvezel wordt geleverd.

Hoi eric,

Bij een 4G voor Thuis FUP 500 abo is wat je beschrijft geen probleem.

Een avondje TV (zoveel,leuks is er nu ook weer niet) via NL-Ziet pakt nu minder dan 5GB. Dus met een 500FUP mag een maand zo'n 100 dagen duren voordat er een probleem ontstaat ;-))

Bovendien zal de klant die dit wil (en ik ken er een paar) gewoon doen wat gewenst is via een andere tv-app (NL-Ziet ed..)
In de praktijk dus een gemiste markt-kans en gemiste omzet.(meer verkoop grote bundels en tv-abo's)
Als ik bij T-Mobile marketing werkte wist ik het wel…. ;-)


 

Reputatie 7
Badge +14

Het 4Gvoor thuis SNEL abonnement met 500Gb bundel is maar in een beperkt deel van Nederland leverbaar. Bij de meeste 4Gvoor thuis is de bundel 150Gb. Dan moeten klanten al veel sneller gaan bijvullen. Als in de toekomst het echte 5G netwerk beschikbaar komt (met de 3.5Ghz frequenties) en dus de snelheden en capaciteit veel groter wordt is mijn verwachting dat “bundels” verdwijnen of zo groot worden dat TV uitzendingen geen last meer hebben van caps. De veiling van die frequentie is wat uitgesteld, maar 2023 zou het toch klaar moeten zijn.

Hoi eric,

Zie mijn aanvullende rekenwerkje, zelfs met een 150GB kom je op een maand amper niks tekort….