Beantwoord

Waarom kan je bij de T-mobile app maar tot 720p?


Hallo, zoals mijn titel al zegt

Waarom kan je tot slechts 720p? Het is anno 2022 dus ik vind toch echt wel dat de optie voor 1080p of zelfs hoger beschikbaar moet zijn. Op de TV box is het wel namelijk Full HD.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 April 2022, 15:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @AdvancedGamer  Welkom in de Community!

Heb  je wel goed gekeken? 👇 

 

 

Vreemd, bij mij gaat het slechts tot 720p terwijl ik een best goede telefoon heb (de Poco F2 Pro).

Reputatie 7
Badge +14

Klik een programma aan @AdvancedGamer  dan zie je rechtsonder een uitroepteken en instellingen schroefje 😃 klik dat eens aan!  Wat staat daar?
 

 

Ik weet best waar je het over hebt, zoals ik al zei gaat het bij mij maar tot 720 vreemd genoeg

Reputatie 7
Badge +14

Beste @AdvancedGamer  Helaas dan! Gelukkig is het geen fout van TMT anno 2022 

Misschien kan je iets aanpassen in je gsm! Ik ken die toestellen niet dus kan je niet verder helpen.

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AdvancedGamer, dat zou niet moeten gebeuren, ik zie dat jouw smartphone (Xiaomi) dit gewoon hoort te ondersteunen. Kun je eens twee foto's/screenshots maken van hoe de instellingen er bij jou uitzien, alsjeblieft? Eentje wanneer je nu naar de instellingen navigeert (het lijstje zoals Cristien aanleverde) en eentje wanneer je de TVA-app volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. Ik vermoed dat het om een tijdelijke bug gaat.

We gaan dit samen oplossen, dat weet ik zeker!

Hoi Jason, bedankt dat je mij wilt helpen.

 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en helaas heeft dat het probleem niet verholpen, bij welke kanaal ik het ook probeer het is allemaal 720p (HD).

 

Helaas staat de app ook niet toe om screenshots te maken

Reputatie 7
Badge +16

@AdvancedGamer Bedankt voor je snelle terugkoppeling! Domme verspreking van mij qua screenshots, dat kan natuurlijk niet op TVA, sorry.

Heb je toevallig een ander apparaat waarmee je een foto van het scherm van je Xiaomi kunt maken?

Zojuist dezelfde issues geconstateerd op;

 

→ Samsung Galaxy S9 - Android 10 - Meest recente TV Anywhere App

→ Samsung Galaxy S20 FE 5G → Android 12 - Meest recente TV Anywhere App

→ Samsung Galaxy S20 FE 5G → Android 12 - Meest recente TV Anywhere App

 

Geen issues op;

→ Lenovo Tab M10 (TB-X505F) → Android 10 - Meest recente TV Anywhere App

 

 

 

Lijkt erop dat het issue vooral op smartphones speelt (?!).

Hoi Jason, met een andere app is het toch gelukt om een screenshot te maken.

 

 

Op een programma klikken, full screen en dan rechts onder het icoontje aanklikken. :)

Reputatie 7
Badge +16

@AdvancedGamer en @Gerrit078 Bedankt voor het in kaart brengen van dit issue! Ik ga er achteraan en zal jullie in dit topic op de hoogte houden.

Bedankt!

 

Sorry dat ik in het begin een beetje brutale toon had, ik was gewoon oprecht verbaast dat er geen optie was voor 1080p :)

 

Reputatie 7
Badge +1

Net even op m'n Iphone getest maar ook daar max HD (720p)  

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

Ik volg dit ook even.


Heb dit ook met een Samsung Galaxy S20+ 5G  --→ Android 12

Geen probleem op Tablet Samsung Galaxy Tab A SM-T580  --→ Android 8.1

Reputatie 7
Badge +6

De rode draad door alle bevindingen lijkt te zijn dat er op tablets wel een 1080p-optie is en op telefoons niet. Volgens mij werkt het dan wel zoals het bedoeld is. Maar dat neemt niet weg dat het mooi zou zijn als Full HD ook voor smartphones beschikbaar komt. De meeste hebben er immers een geschikt scherm voor.

Ik vind het nog steeds raar, je kan duidelijk het verschil zien tussen de wazige tv anywhere en het scherpe youtube met full hd

Reputatie 7
Badge +16

@AdvancedGamer Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan ik ook jouw case doorzetten zodat ernaar gekeken kan worden door de specialisten, thanks alvast!

Beste Jason

Dat wil ik liever niet doen

 

Mvg

Advance

 

Wat misschien ook kan is even je T-Mobile voor Thuis, klantnummer invoeren in je profiel, deze is alleen zichtbaar voor T-Mobile medewerkers en maakt het bij deze of eventuele toekomstige vragen/opmerkingen/issues gemakkelijker om direct alle gegevens bij de hand te hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @AdvancedGamer en all, het klopt dat de eerdere constatering over de max van 720p op elke smartphone working as designed is. My bad: ik dacht oprecht dat dit, net als bij de tabletvariant, 1080p was. Het topic wordt gesloten, bedankt voor jullie toevoegingen en sorry voor het misverstand van mijn kant.

Dit topic gaat nu op slot.