Wanneer Belgische zenders wel buitenshuis te bekijken?

  • 1 June 2021
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 2

Per wanneer kunnen wij wel de Belgische zenders buitenshuis ontvangen en liefst ook begin gemist en/of opnemen.

Dit is wel een groot gemis. Een provider als youfone of canaal digitaal bied dit wel aan.

Ik heb t-mobile tv nu nog als proef periode. Maar voor nu ben ik niet echt overtuigd over tv thuis bij t-mobile. Tv kastjes die zwart beeld geven en tv menu hierdoor weer herstarten. Zender beperking, opname niet bij het pakket standaard inbegrepen en bovenstaande, ben ik eigenlijk niet van plan om tv af te nemen tegen betaling bij T-mobile. Bij de concurrentie krijg je meer voor minder / dan wel gelijke prijs maar meer opties voor de zelfde prijs.

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je moet wel even het totaal pakket bekijken qua aanbod. Dus niet alleen die 15 euro voor tv, maar wat kost de basis internet erbij? Zeker als je ook nog een Unlimited mobiel abonnement hebt is de 25+25 aanbiedingen van t-mobile ongeëvenaard. Maar dat er functionele zijn geloof ik direct, maar alle waar naar zijn geld.

Reputatie 6

Hoi @pvdh14, of en wanneer Belgische zenders beschikbaar worden gesteld voor TV Anywhere, is afhankelijk van de omroep. Zij geven licenties uit die dit al dan niet toestaan. Welke zenders er precies te bekijken zijn via TV Anywhere, vind je in ons zenderoverzicht.

Reputatie 2

Hoi @pvdh14, of en wanneer Belgische zenders beschikbaar worden gesteld voor TV Anywhere, is afhankelijk van de omroep. Zij geven licenties uit die dit al dan niet toestaan. Welke zenders er precies te bekijken zijn via TV Anywhere, vind je in ons zenderoverzicht.

@Ginny lijkt mij dat t-mobile dan tegen de omroep moet gaan zeggen als een andere provider dit mag aanbieden dan mogen wij dit ook. Maar het komt er dus op neer dat andere klanten net zoals ik gedwongen worden om tv te kijken via bijvoorbeeld de canaal digitaal app indien je buitenshuis Belgische zenders wilt bekijken/opnemen.

 

 

 

Reputatie 2

Hoi @pvdh14, of en wanneer Belgische zenders beschikbaar worden gesteld voor TV Anywhere, is afhankelijk van de omroep. Zij geven licenties uit die dit al dan niet toestaan. Welke zenders er precies te bekijken zijn via TV Anywhere, vind je in ons zenderoverzicht.

Het blijft alleen jammer dat men deze info bij het afsluiten (expres?) verbergt en een ander overzicht laat zien en nergens vermeldt dat bepaalde zenders niet werken met cloud opnemen.

Reputatie 6

Hoi @Sebastiaan1982 , wij vinden transparantie, eerlijkheid en duidelijkheid enorm belangrijk. Wij zullen dan ook nooit expres informatie achterhouden of een ander overzicht laten zien. Het zenderoverzicht dat ik hierboven heb gestuurd, staat open en bloot op onze website, dit is voor iedereen in te zien. Op dit overzicht is ook exact te zien welke functionaliteiten er voor welke zender beschikbaar zijn.

Reputatie 2

@Ginny alleen op de site met het pakketoverzicht gebruikt men toch echt een ander zenderoverzicht (klikken op de tekst: Meer dan 64 tv-zenders, waarvan 59 in HD), zonder te vermelding dat bepaalde zenders niet werken met cloud opnemen. 

 

Verder staat bij het bestellen:

Wat kan ik met TV van T-Mobile?

 

T-Mobile TV is verrassend persoonlijk tv-kijken. Waar en wanneer jij wilt. Kijk live, pauzeer, ga terug naar het begin of bekijk een programma tot zeven dagen terug. Cloud Opnemen en vele mooie extra’s die je simpel maandelijks aan- of uitzet, maken het helemaal af. Kortom, met T-Mobile TV kijk jij je favoriete programma’s, films en series wanneer het jou uitkomt.

  • Persoonlijke kijkprofielen
  • Verrassende kijksuggesties
  • Gemakkelijk zoeken
  • Verder kijken op elk scherm
  • 7 dagen Terug Kijken
  • Live Pauzeren
  • Begin Gemist
  • Meer dan 64 tv-zenders, waarvan 59 in HD
  • Luister naar meer dan 200 radiozenders
  • Cloud Opnemen (optioneel)

 

7 dagen terugkijken

Je favoriete programma’s mis je nooit meer. Via de tv-gids kijk je ze tot 7 dagen terug. Je kijkt dus wanneer het jou uitkomt. Handig, hè!

 

Cloud Opnemen

MAANDELIJKS OPZEGBAAR

Plan opnames in vanaf elke TV Box en kijk ze terug op elk apparaat. Neem meerdere programma’s tegelijkertijd op. Met maar liefst 200 uur opslag. Wil je Cloud Opnemen toevoegen?

Plan opnames in vanaf elk device en kijk ze ook terug op elk device. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.

Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.

Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.

 

 

Op geen enkele wijze staat hier dat bepaalde zenders niet zouden werken met terugkijken en/of cloud opnemen, men suggereert zelfs dat alle zenders werken met cloud, gelet op de volgende opmerking : Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk en Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.

 

T-mobile laat dus wel degelijk een ander overzicht zien bij het bestellen, met teksten die ook meer beloven dan er kan.

 

 

Reputatie 2

Mee eens!

Reputatie 7
Badge +8

@Sebastiaan1982 Ik snap je punt. Aan de tekst zelf is niks gelogen. Maar ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk is dat dit niet voor alle zenders geldt. Om het overzichtelijk te houden en alle functies per zender toe te lichten, hebben wij het zenderoverzicht in elkaar gezet. Zo kan je in een oogopslag zien per zender wat de mogelijkheden zijn. Ik ga jouw feedback intern doorzetten of bij het bestellen hier eventueel ook een link naar het zenderoverzicht kan worden gemaakt, zodat het nog duidelijker wordt. 

Reputatie 2

@Sebastiaan1982 Ik snap je punt. Aan de tekst zelf is niks gelogen. Maar ik begrijp dat het niet helemaal duidelijk is dat dit niet voor alle zenders geldt. Om het overzichtelijk te houden en alle functies per zender toe te lichten, hebben wij het zenderoverzicht in elkaar gezet. Zo kan je in een oogopslag zien per zender wat de mogelijkheden zijn. Ik ga jouw feedback intern doorzetten of bij het bestellen hier eventueel ook een link naar het zenderoverzicht kan worden gemaakt, zodat het nog duidelijker wordt. 

Door te linken naar een zenderoverzicht bij het bestellen zonder dat er ergens staat dat er voor een compleet overzicht van mogelijkheden/beperkingen op een andere link gekeken moet worden is het wel erg goed verborgen.

Combineer dat met wervende teksten over dat je zo goed als onbeperkt kan opnemen, alles 7 dagen kan terugkijken en alles kan inplannen hoe je wil komt dat toch wel erg dicht bij informatie achterhouden/verbergen voor nieuwe klanten.

Reageer