Beantwoord

Wanneer komt T-Mobile TV Anywhere naar Andoid TV?

  • 23 January 2021
  • 7 reacties
  • 2047 Bekeken

Hallo,

Ik heb de laatste Google Chromecast met Android TV en dit werkt als een zonnetje. Enthousiast app's geïnstalleerd, maar waar is de T-Mobile YV Anywhere App voor Android TV? Er staan wat app's van T-Mobile Tsjechië op die (voor zover ik kan zien) hetzelfde kunnen, maar inloggen gaat niet en mijn Tsjechisch is niet meer wat het is geweest. 

Weet iemand of en wanneer we de NL-app kunnen inzetten?

En ja, ik weet dat je kan casten naar Chromecast.

Greetz,

Lalleman.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 January 2021, 14:23

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lalleman, welkom op de Community!

Om met een cliché te starten: er is nog geen release bekend en ik weet ook nog niet of dit er op korte termijn gaat komen. Buiten dat hebben we nog geen details beschikbaar die jou van betere informatie kunnen voorzien, sorry daarvoor!

Een tikkeltje flauw, maar dit is hoe het er momenteel voor staat. 

Top dat je in ieder geval hebt rondgezocht naar alternatieven (casten en de Tsjechische variant). Volgens mij heb ik die laatste al eerder zien ronddolen op de fora, maar dat kon toen niet gebruikt worden wegens een rechtenkwestie - meen ik me te herinneren.

Indien ik iets anders voor je kan verduidelijken, laat het dan zeker weten. Stay safe en een geweldige week toegewenst!

Reputatie 4

Ja wacht hier ook op. Is dan ook gelijk een mooie oplossing voor iedereen die een eigen box wil gebruiken. En als tmt dan de eigen tv boxen eruit gooit en alleen overstapt op apple en google tv is het volgens mij een stuk makkelijker om het netwerk te onderhouden/updaten. Daarnaast maakt dit setup box vrij kijken mogelijk via tv's die oo google tv draaien.

Lijkt me toekomst proof, dus snap niet helemaal waarom bij overstap naar nieuwe platform hier niet mee aan de slag is gegaan. 

Reputatie 7
Badge +1

Nou ben ik niet zo op de hoogte van de mogelijkheden van een chrome cast, en of je er ook andere dan de standaard apps op kunt zetten, maar in het verleden heb ik wel eens een Android emulator gebruikt op de laptop om TV Anywhere te draaien op de laptop, kan ik het natuurlijk volkomen fout hebben.

Reputatie 4

Ja op de nieuwe Chromecast kun je zelf apps installeren, net als bv de nvidea shield. 

Gewoon omdat ik geen zin in heb op 5 x afstandsbediening om tv te kunnen kijken. :sweat:

Is hier al meer over bekend??

 

En kan ik zonder de tv anywhere app op google tv ook ouderwets zoals bij de vorige chromecast versies streamen vanaf mijn mobiel naar de Chromecast? 

Reputatie 7

Hoi @kvanzoelen ,

Goede vraag. We hebben inmiddels een TV app gelanceerd voor Android TV. We hebben daar een mooi topic over: 

Nog veel makkelijker dan TV Anywhere wanneer je vanuit huis kijkt! 

Reageer