Beantwoord

Wat voor storing is er bij T-Mobile thuis?

  • 27 February 2018
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 3
Wat voor storing is er momenteel weer gaande bij T-Mobile thuis aan de TV dienst.
Nu dat ik voor de derde keer bel, is het bandje aangepast dat er een storing is aan de tv dienst.
Word er zo moe van.
icon

Beste antwoord door Sander 5 March 2018, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dag StefanT,

Afgelopen dinsdag bleek er inderdaad iets mis te gaan met sommige functies van de TV Box. Een reset was voldoende om de box te laten herstellen. Zie ook dit topic over de storing.

Excuus voor het ongemak. 😞
Reputatie 3
Hey Sander

Het werkt inmiddels weer echter had ik die reset al uitgevoerd voordat ik dit bericht had aangemaakt. Echter was deze reset niet voldoende.

Ik heb van Brian inmiddels als prive bericht meer informatie gekregen.
Blijft vreemd dat de gewone klantenservice na 2 keer een halfuur wachttijd de verbinding verbreekt en je via de optie opzeggingen wel vrijwel direct te woord word gestaan.

Ik hoop dat in alle opzichten de belofte van Brian waargemaakt gaan worden op korte termijn, zodat de frustratie die de dienstverlening nu vaak oplevert misschien omgezet kan worden naar een genot dat het wel werkt zoals het hoort.
Reputatie 3
Thanks voor het artikel gaat over een andere storing.
Maar heb daar ook nog last van ga die oplossing in ieder geval wederom toepassen.
Reputatie 7
Met het gevaar om in herhaling te vallen, we zijn achter de schermen keihard aan het werk om dienstverlening dit jaar verder te verbeteren!

Reageer