Website tv anywhere

  • 5 May 2017
  • 7 reacties
  • 548 Bekeken

Hoi,

Ik ben erover aan het denken om over te stappen naar internet en misschien televisie van T-mobile.
Nu vraag ik me af of er ook een website is voor tv anywhere, zodat ik, zonder een 2e netwerkkabel naar boven te trekken, ook op mijn slaapkamer tv kan kijken via de computer die daar aan de tv "hangt".
Telfort heeft deze oplossing wel (telfort.itvonline.nl) , maar ik kan nergens terug vinden of T-mobile deze oplossing ook heeft.

7 reacties

Reputatie 2
tot op heden heeft Tmobile deze mogelijkheid niet, er is momenteel ook nog geen zicht op wanneer ze dit wel aan gaan bieden (volgens mij)!

echt raar dat men dit nog niet heeft, daarmee lopen ze dus heel erg achter bij de andere aanbieders!
Hmmm... Toch jammer, het is nu niet dat ik iedere avond uitgebreid tv in bed lig te kijken, maar dat zou de keuze om over te stappen toch wel makkelijker maken...
Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Reputatie 7
Welkom Thuis Beerebeest en WalterAspin!

De TV Anywhere app is inderdaad alleen geschikt voor mobiel en tablet en werkt niet via een website of laptop. Voor het beste resultaat zou ik altijd via onze TV Box (en bijbehorende Internetkabel) kiezen. Is die kabel echt geen optie, dan kun je je mobiele apparaat casten naar je TV (chromecast, Apple TV). Is dat misschien een idee?
Ik heb boven al een klein computertje staan, casten betekent dat ik weer een chromecast apart aan moet schaffen.
Reputatie 4
Hoi Beerebeest,

Kan dit je helpen?
https://youtu.be/8D7O35hhOg8

- Snotaapje;)
Dus als ik het goed begrijp, als je in het bezit bent van een chromecast net zoals ik zou ik via de tvanywhere app tv kunnen kijken boven op zolder.
Dat zou voor mij ideaal zijn en scheelt weer kabel trekken naar boven.
Reputatie 2
@njord, ja dat werkt goed zolang je op zolder maar wifi hebt om je televisie te kunnen ontvangen op je android apparaat! en natuurlijk wifi op je chromecast!

Reageer