Beantwoord

Wegvallend geluid bij opnames (2)

  • 13 January 2022
  • 67 reacties
  • 889 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

67 reacties

Hi allemaal, ik ben heel erg benieuwd naar jullie bevindingen! Als jullie inmiddels al in de gelegenheid zijn gekomen om te testen, dan hoor ik graag of alles weer vlekkeloos bij jullie werkt! 

Beste @Lisa / @Ginny,

Ik heb sinds vrijdag wel wat opnames bekeken en inderdaad geen problemen meer ervaren. Ik vind het nog te vroeg om definitief te zeggen dat het opgelost is maar ik heb vertrouwen en wil jullie alvast bedanken! Ik zal na een tijdje nog een definitieve update geven! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BartCornelissen, wat een ontzettend fijn nieuws! Ik snap helemaal dat je dit nog even wilt afwachten, maar ik ben al super blij om dit te lezen. Heel graag gedaan, jij heel erg bedankt voor het testen. Houd ons vooral op de hoogte en geniet vandaag van het mooie weer! ✨

@Lisa Tot en met vandaag is het euvel niet meer opgetreden.
Ik blijf nog even voorzichtig maar het lijkt er op dat jullie het lek boven water hebben gekregen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Abbenhuis, super dat jij dit hier deelt! Ik vind het echt heel erg fijn om te lezen dat het weer goed lijkt te gaan. Heel veel kijkplezier! 

@Lisa Het is vervelend om te zeggen, maar vanavond speelden we de opname van GTST af en na 28 minuten was het geluid weg.
Afspelen stoppen en opnieuw starten loste het op, maar het euvel is dus jammer genoeg toch nog niet verholpen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Abbenhuis, heel goed dat je dit gelijk aangeeft! Kan je laten weten of de aflevering nog bezig was terwijl jij deze terug aan het kijken was? Het issue van het wegvallende geluid bij opnames is verholpen, echter geldt dit niet als je een uitzending kijkt die op dat moment nog bezig is. Dit is ook opgemerkt door onze technische dienst en dit kunnen wij niet gelijk oplossen. Dit zal worden verbeterd in een volgende update. Excuses hiervoor! Klopt het dat jij dit enkel hebt gemerkt bij een aflevering die op dat moment nog bezig was? Ik hoor het graag van je! 💪

 

@Lisa Helemaal goed! Ja, de uitzending was iid nog bezig; we liepen denk ik 20 minuten ‘achter’.

In dat geval wacht ik met spanning ‘de volgende update’ af waar jij naar verwijst 😄 

Reputatie 7
Badge +4

Super dat je dit aangeeft @Abbenhuis! Yes, zodra ik hier meer over te horen krijg dan laat ik dat zeker weten. Dankjewel! 

Ik sluit me aan bij de lange rij probleem gevallen. Ook sinds een week klant bij tmobile thuis, en al veel problemen gehad. Sommige zijn opgelost en andere nog niet. 

Het probleem met wegvallend geluid heb ik ook. Powerflip al geprobeerd, maar lost niets op.

Graag een definitieve oplossing voor dit irritante probleem.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Elsxxxp, heel goed dat jij je in dit topic meldt! Ik had heel graag gelezen dat jij zonder problemen van al jouw opnames genoot. De definitieve oplossing is onlangs door mijn collega's van de technische dienst doorgevoerd, dus ik vind het heel rot om te lezen dat jij nog problemen ervaart. Kan je laten weten of de aflevering nog bezig was terwijl jij deze terug aan het kijken was? Zoals ik hierboven ook heb vermeld, is het issue van het wegvallende geluid bij opnames onlangs verholpen, echter geldt dit niet als je een uitzending kijkt die op dat moment nog bezig is. Dit is ook opgemerkt door onze technische dienst en dit kunnen wij niet gelijk oplossen. Dit zal worden verbeterd in een volgende update. Sorry! 

@Lisa bedankt voor je antwoord. Ik denk idd dat het opnames betreft van uitzendingen die op dat moment nog bezig zijn. Helaas moeten we dit veelvuldig doen, aangezien je na pauzeren niet vooruit kunt spoelen! Het is me een raadsel waarom dit bij TV Thuis niet kan (bij Ziggo is dit geen enkel probleem). Wordt hier ook nog aan een oplossing gewerkt?

Reputatie 7
Badge +4

Thanks voor de snelle reactie @Elsxxxp! Als advies zou ik willen meegeven om gebruik te maken van Terug Kijken als je iets wil kijken wat op dat moment nog bezig is. Hier kan je ook bij veel zenders vooruitspoelen. Weet dat dit in ieder geval gesignaleerd is en dit gaat ook worden aangepakt. Zodra hier meer duidelijk over is, laat ik dat uiteraard tegen die tijd weten! 

Ik sluit me aan bij de personen die nog problemen hebben. Zowel gisteren als vandaag bij het kijken naar een opname, terwijl het programma nog bezig was. We horen graag wanneer dit opgelost is.

We zijn nieuw bij TMobile en kijken via opname omdat we dan het eerste deel (lees laatste van het vorige programma) kunnen doorspoelen wat niet lukt bij veel zenders als we terug kijken via de TV gids of blauwe knop op de afstandsbediening. Als er een slimme tip is om door te spoelen als je 10 minuten na aanvang van het programma de tv aanzet en terug wilt kijken hou ik me ook aanbevolen! Scheelt ook opnemen en verwijderen als we wel op tijd zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TheGuide, allereerst welkom bij T-Mobile voor thuis! Super leuk dat jij je hier op de Community hebt aangemeld en merci voor het melden. Zodra dit wordt opgelost, dan gaan we dat zeker laten weten. Ik durf nog niet te zeggen wanneer dit gaat zijn, maar onze technische dienst is zich bewust van dit issue. Momenteel is de enige optie om programma's te kijken die nog bezig zijn via Terug Kijken en kun jij enkel de zenders doorspoelen waarbij dat staat vermeld in ons zenderoverzicht: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Als hier een andere workaround voor mogelijk is, dan ben jij de eerste die het hoort. Weet jij voor nu voldoende? 

Mocht jij nog andere punten hebben, geef die dan ook vooral hier door. Ik zet dat namelijk met liefde door naar onze specialisten, zodat jullie volop van jullie abonnement kunnen genieten! 🎈

Ook wij hebben het probleem van wegvallend geluid tijdens het bekijken van opnames. Hierbij maakt het niet uit of of het programma nog bezig is of dat het programma van bijvoorbeeld een dag terug is.

Het lijkt wel vaker voor te komen als we tussentijds de opname op pauze hebben gehad. 

Reputatie 6
Badge +6

@Dennyhim321 Dank je wel voor de info! Goed dat je aangeeft dat je dit ook vooral na het pauzeren van een opname hebt. Waar ik nog naar benieuwd naar ben, is of je dit ook hebt wanneer je de opnames via de mobiele app TV Anywhere terugkijkt. Valt het geluid dan ook weg op dezelfde momenten of werkt het juist hier wel goed? Het issue zou namelijk opgelost zijn, maar anders ga ik voor jou nog op verder onderzoek wat het kan zijn!

Reputatie 7
Badge +4

Hi allemaal,

Graag wil ik ook in dit topic laten weten dat het issue met wegvallend geluid bij Cloud Opnames inmiddels is verdwenen. Echter geldt dit niet als je een uitzending kijkt die op dat moment nog bezig is. Dit is ook opgemerkt door onze technische dienst en dit kunnen wij niet gelijk oplossen. Dit zal worden verbeterd in een volgende update. Excuses hiervoor! Als het goed is, zouden jullie dan ook geen issues meer moeten ervaren wanneer jullie een programma terugkijken die al is afgelopen. 

Als advies zou ik willen meegeven om gebruik te maken van Terug Kijken als jullie iets willen kijken wat op dat moment nog bezig is. Hier kan je ook bij veel zenders vooruitspoelen. Weet dat dit in ieder geval gesignaleerd is en dit gaat ook worden aangepakt. Zodra hier meer duidelijk over is, laat ik dat uiteraard tegen die tijd weten!